Przetargi.pl
Przebudowa części dróg gminnych nr 070614C oraz nr 070615C w miejscowości Wielkie Radowiska od km 0+000 do km 0+990

Gmina Dębowa Łąka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-207 Dębowa Łąka, Dębowa Łąka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 884 918 , fax. 566 889 258
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębowa Łąka
    Dębowa Łąka 38
    87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 884 918, fax. 566 889 258
    REGON: 87111879600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://debowalaka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części dróg gminnych nr 070614C oraz nr 070615C w miejscowości Wielkie Radowiska od km 0+000 do km 0+990
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa części dróg gminnych nr 070614C oraz nr 070615C w miejscowości Wielkie Radowiska od km 0+000 do km 0+990”.Zadanie obejmuje przebudowę części dróg gminnych nr 070614C oraz nr 070615C w miejscowości Wielkie Radowiska od km 0+000 do km 0+990, położonych na działkach nr 294/1, 388, 372 w obrębie geodezyjnym Wielkie Radowiska, o długości 990 metrów i szerokości jezdni zmiennej od 4,00 m do 5,00 m. Drogi przebiegają przez tereny rolnicze objęte zabudową zagrodową rozporoszoną. Droga nr 070614C bezpośrednio przylega do drogi powiatowej nr 1724C. Planowany zakres prac na długości 990 m w km od 0+000 do km 0+990 przewiduje przebudowę drogi poprzez roboty przygotowawczo – odwodnieniowe, takie jak : prace pomiarowe, mechaniczne ścięcie zawyżonych poboczy oraz drogowo – nawierzchniowe jak: wyprofilowanie podłoża, zagęszczenie, poszerzenie pasa drogowego i wykonanie nowej nawierzchni. W ramach zadania należy wykonać peron przy przystanku komunikacji zbiorowej, ciąg pieszy o szerokości 2,00 m do figurki na skrzyżowaniu dróg gminnych. Ponadto należy wykonać elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez zastosowanie środków uspokojenia ruchu wraz z montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejść dla pieszych z własnym źródłem zasilania. Zakres robót przygotowawczo – odwodnieniowych dotyczy prac pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych, związanych z wytyczeniem osi drogi, pasa jezdnego i krawędzi poboczy. Ponadto roboty przygotowawcze to także ścięcie zawyżonych poboczy na całej długości drogi, tj. w km od 0+000 do 0+990 wraz z wywozem pozyskanego gruntu samochodem samowyładowczym 5 ton na odległość 1 km. Odwodnienie powierzchniowe związane jest z odpowiednim wyprofilowaniem nowej nawierzchni. Celem odwodnienia jest odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni i poboczy oraz niedopuszczenie wód spływających z terenu do korpusu drogowego. W ramach robót konserwacyjnych należy odbudować istniejące rowy przydrożne. W ramach zadania należy wykonać oczyszczenie przepustów o średnicy 1000mm i 600mm. Roboty drogowo – nawierzchniowe : przebieg budowanej drogi projektowany jest w osi istniejącej po terenie. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni o szerokości 4,50 m – 5,00 m w km 0+000-0+990 związane jest z przygotowaniem podłoża poprzez likwidację pofalowań i kolein przed wykonaniem nawierzchni. Konstrukcja nawierzchni : istniejąca nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/63mm, grub. 10 cm po zagęszczeniu, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm, grub. 10 cm po zagęszczeniu, nawierzchnia bitumiczna o szerokości 4,50 – 5,0 m, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W, grub. 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S, grub. 4 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, grubości – 20 cm, szer. 0,75 m. Konstrukcja zjazdu : warstwa odsączająca z piasku grub. 10cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm grub. 15 cm po zagęszczeniu, nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W, grub. 4cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S, grub. 4 cm. Krawężniki i obrzeża betonowe o wymiarach 12/15 x 30x 100 cm ustawione na ławie betonowej z oporem z betonu B-15, obrzeża betonowe o wymiarach 8 x 30 x 100cm ustawione na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. Nawierzchnia chodnika i peronu : warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm grub. 10 cm po zagęszczeniu, nawierzchnia z kostki betonowej szarej, warstwa cementowo – piaskowa 1:4 grub. 5 cm, kostka betonowa grub. 6cm. Oznakowanie pionowe i poziome. Zadanie ubiega się o dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1a, który stanowi że zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zakres prac obejmuje :a) roboty pomiarowe , b) roboty ziemne – korytowanie, c) podbudowy ( jezdnia, zjazdy, chodnik, peron ), d) krawężniki i obrzeża ( chodnik, peron ) ,e) nawierzchnia jezdni i wjazdów ,f) nawierzchnia peronu i chodnika ,g) przepusty ( remont, koszty niekwalfikowane) ,h) roboty wykończeniowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt zgłoszenia robót budowlanych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót (z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępnione przez zamawiającego przedmiary robót nie są podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy), projekt stałej organizacji ruchu. 5. Zamawiający wymaga aby wykonawca realizował roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym stanowiącym załącznik do projektu Umowy. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób, naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami, naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu, utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia, uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. 7. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoznacznych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy roboty drogowe oraz operatorów sprzętów budowlanych i obsługi urządzeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne.Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia do wglądu kopię umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej, wymogi wymienione wyżej dotyczą również podwykonawców. Brak spełnienia powyższego warunku stwierdzony podczas kontroli, spowoduje obciążenie wykonawcy karą w wysokości 1000 zł za każdą osobę pracującą bez umowy o pracę. Nałożona kara pomniejszy należne wykonawcy wynagrodzenie. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być zanonimizowane. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej zamawiający uważa niezłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do wykonawcy drogą elektroniczną) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający dopuszcza po wcześniejszym ustaleniu z Wykonawcą, wcześniejsze rozpoczęcie robót związanych z kosztami niekwalifikowanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawyPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawyPzp. Wraz ze złożonym oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy, zalecane jest sporządzenie oświadczenia na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) – jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach