Ośrodek Pomocy Społecznej w Pobiedziskach ogłasza przetarg
- Adres: 62010 Pobiedziska, ul. Kaczyńska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 815 20 00 , fax. 61 855 26 44
- Data zamieszczenia: 2017-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pobiedziskach
ul. Kaczyńska 26
62010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
tel. 61 815 20 00, fax. 61 855 26 44
REGON: 63200006000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opspobiedziska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części budynku usługowo - mieszkalnego na pomieszczenia Ośrodka Pomocy Społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części budynku usługowo - mieszkalnego na pomieszczenia Ośrodka Pomocy Społecznej (parter i pętro). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SIWZ tj: a) projekty budowlane wraz z uzupełnieniami do niego; b) specyfikacja techniczna Wykonawca i Odbioru Robót Budowlanych; c) przedmiar robót (ze względu na charakter wynagrodzenia, przedmiar załączany jest jedynie poglądowo); d) wzór umowy; 3. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobligowany będzie w szczególności do: a) Wykonania koniecznych dokumentacji wykonawczych, rysunków wykonawczych koniecznych do realizacji Przedmiotu zamówienia, jeżeli wystąpi taka konieczność.. b) Poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń dotyczących sieci, koordynacji i wykonania robót będących w kompetencji gestorów sieci itp. c) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii i decyzji niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, d) Złożenia w imieniu Zamawiającego do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych do PINB e) Odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym zabezpieczenia i organizacji robót. f) Zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. g) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż. h) Utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. i) Umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. j) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, przywrócenia go do stanu pierwotnego. k) Naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego w trakcie prowadzonych prac budowlanych. l) Ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. m) Wykonywania prac zgodnie z Harmonogramem rzeczowo – finansowym, którego poszczególne elementy zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Harmonogram rzeczowo – finansowy jest załącznikiem do niniejszej umowy. n) Użycia do wykonania Przedmiotu zamówienia nowych materiałów I (pierwszego) gatunku i posiadających świadectwa bezpieczeństwa, atesty, gwarancje i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwa w standardzie nie gorszym niż określone w projekcie budowlanym oraz STWiOR. o) Wykonania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych załączoną Umową warunkach. p) Opracowania instrukcji eksploatacji i użytkowania. q) Uwzględnić i ponieść koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy obejmujące pomieszczenia socjalno-bytowe i sanitarne dla osób zatrudnionych biorących udział w procesie technologicznym budowy. r) Na własny koszt zabezpieczyć dostawy mediów, w tym wody, do procesów technologicznych budowy jak i socjalno-bytowych osób zatrudnionych. s) Pokryć koszty związane ze zużyciem mediów, w tym energii elektrycznej i wody, dla procesów technologicznych budowy i socjalno – bytowych osób zatrudnionych. 4. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 5. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. 6. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i wyposażenie pomieszczeń w Poznańskim Ośrodku Zdrowia Psychicznego znajdujących się na parterze Ośrodka.
Dodano: 2024-07-20 - Prace przy zabytkowym dworze w miejscowości Parczew
Dodano: 2024-07-05 - Remont szatni, sali gimnastycznej i korytarza w segmencie sportowym
Dodano: 2024-07-04 - Remont korytarzy i klatki schodowej w budynku szkoły ponadpodstawowej
Dodano: 2024-07-04 - Remont zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych przy ul. Raszyńskiej 48 w Poznaniu
Dodano: 2024-07-02 - Remont korytarzy
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa wewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej – podłączenie sieci wewnętrznej do zewnętrznej kanalizacji z likwidacją szamb
Dodano: 2024-07-01 - Remont części budynku gminnego położonego w Krotoszynie przy ul. Młyńskiej 2d
Dodano: 2024-07-01 - Odnowienie elewacji oraz wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie
Dodano: 2024-06-27 - Wykonanie robót remontowych
Dodano: 2024-06-24