Przetargi.pl
Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej ze zmianą sposobu użytkowania na przedszkole w miejscowości Borki

Gmina Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-345 Borki, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 574 208, , fax. 818 574 229
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borki
    Wojska Polskiego 41
    21-345 Borki, woj. lubelskie
    tel. 818 574 208, , fax. 818 574 229
    REGON: 43101988500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej ze zmianą sposobu użytkowania na przedszkole w miejscowości Borki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowa inwestycja dotyczy przebudowy budynku użyteczności publicznej, zlokalizowanego we wsi Borki, położonego na działce nr geod. 46/2, gmina Borki. Na działce projektuje się przebudowę części budynku Szkoły Podstawowej ze zmianą sposobu użytkowania na przedszkole. Istniejący poziom parteru budynku wynosi od 45 do 120 cm ponad poziomem terenu. Budynek wolnostojący, posiada dwie kondygnacje nadziemne, całkowicie podpiwniczony. Powierzchnia zabudowy części budynku adaptowanego na przedszkole wynosi ok. 518,18 m2. Wysokość pomieszczeń wynosi: na parterze 3,16 m, na piętrze 3,21 m. Wymiary obiektu: długość 45,41 m; szerokość 11,44 m, 7,74 m; wysokość 11,50 m. Zakres prac w ramach robót budowlanych: - demontaż parapetów zewnętrznych stalowych, - demontaż okien i drzwi, - demontaż wewnętrznych drzwi, - wykonanie otworów w ścianie zewnętrznej i wewnętrznej dla montażu drzwi, - podmurowanie istniejących otworów okienno- drzwiowych, - wyburzenie ścina działowych, - demontaż istniejących posadzek i podłóg, - demontaż styropianu w pasach 2 i 4m. Zakres prac w ramach instalacji sanitarnych: - demontaż umywalek i WC (umywalka + zasilenie wodociągowe + podejście kanalizacyjne) - wykonać przekucia w ścianach na projektowane instalacje wod-kan strona 3 - wykonać bruzdy ścienne na projektowane instalacje wod-kan - wykonać bruzdy w posadzce na projektowane wod-kan - montaż rurociągów wod-kan, - montaż armatury wodociągowej, - montaż urządzeń sanitarnych, montaż WC na przygotowanych wcześniej stelażach (ściankach instalacyjnych) - montaż podejść kanalizacyjnych, - montaż rur wywiewnych i rewizji, - wykonanie izolacji termicznych, - badania instalacji, - demontaż rurociągów (gałązek grzejnikowych) - demontaż armatury instalacji c.o. - demontaż grzejnika - montaż rurociągów (gałązek grzejnikowych) - montaż armatury - montaż grzejników - montaż osłon grzejnikowych - regulacja działania instalacji Zakres prac w ramach instalacji elektrycznych: - demontaż istniejących opraw żarowych i świetlówkowych wraz ze źródłami światła - montaż nowych opraw oświetleniowych wraz ze źródłami światła LED. - sprzątanie po robotach , wywóz i utylizacja zdemontowanych opraw i źródeł światła - układanie przewodów instalacji elektrycznych - niezbędne pomiary powykonawcze - wszystkie inne nie wymienione wyżej roboty elektryczne jakie występują przy realizacji zadania a konieczne do wykonania Część zakresu zadania dofinansowana jest w ramach realizacji projektu „Wesołe przedszkolaki w Gminie Borki” na podstawie umowy nr 363/RPLU.12.01.00-06-0015/18-00 w ramach Osi priorytetowej 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ( informacje z sesji otwarcia ofert ) przekaże Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach