Przetargi.pl
„Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej na Żłobek w Markowej w formule zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Markowa ogłasza przetarg

  • Adres: 37-120 Markowa,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 265 352 , fax. 172 265 756
  • Data zamieszczenia: 2020-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Markowa
    37-120 Markowa, woj. podkarpackie
    tel. 172 265 352, fax. 172 265 756
    REGON: 69058180900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.markowa.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej na Żłobek w Markowej w formule zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. „Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej na Żłobek w Markowej”, dofinansowane z Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”, edycja 2020r. (dalej: „Przedmiot Umowy”). Zamówienie objęte Przedmiotem Umowy realizowane jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres rzeczowy i funkcjonalny określa w szczególności Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), który stanowi wyłącznie podstawowe wytyczne zawierające minimalne wymogi co do ostatecznego kształtu zarówno dokumentacji jak i realizacji całego obiektu. Przedmiot Umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w uzgodnieniu z Zamawiającym wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji na realizację inwestycji (w tym pozwolenia na budowę i/lub przyjęcia bez uwag zgłoszenia na prowadzenie robót budowlanych), a także uzyskaniem wszystkich opracowań i uzgodnień w zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych dokumentacją techniczną; sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów; wykonanie robót budowlanych, na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej wraz z montażem urządzeń; uzyskanie stosownej zgody administracyjnej na użytkowanie obiektu; świadczenie usług serwisowych, w tym gwarancyjnych; zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej podczas wykonywania robót budowlanych oraz po ich zakończeniu (w szczególności wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej); udzielanie przez Wykonawcę wszelkich wyjaśnień i usuwanie wszelkich nieprawidłowości stwierdzonych przez Zamawiającego podczas realizacji inwestycji oraz przez organ nadzoru budowlanego w czasie oddawania obiektu do użytkowania.Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia kompletu dokumentacji projektowej, na którą składać się będzie w szczególności:-Projekt budowlany – 5 egz.­Projekty wykonawcze – 5 egz. ­Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) – 2 egz.­Przedmiary robót – 2 egz.­Kosztorysy inwestorskie – 2 egz. Dokumentację projektowa Wykonawca zobowiązuje się przekazać w następujących formach: wszystkie opracowania wskazane w pkt 4.4 w formie papierowej w ilościach jw. wszystkie opracowania wskazane w pkt 4.4 w formie elektronicznej (po 2 egz.) na nośniku elektronicznym CD lub DVD, w tym: 1)Dokumentację projektową: projekt budowlany, projekty wykonawcze w formacie (*.pdf) i (*doc), 2)Przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie w formacie (*.ath) oraz (*.pdf), 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – w formacie (*.doc) Załączniki formalno-prawne w tym: decyzje, opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym CD lub DVD w formacie (*.pdf). Dokumentację projektową należy umieścić na płycie CD lub DVD w osobnych plikach w formacie (*pdf), który zawierać będzie skan każdego z opracowań, opatrzonego podpisami i pieczątkami; każdy plik winien być opatrzony nazwą danego opracowania; Kosztorysy inwestorskie zostaną sporządzone w układzie branżowym jako oddzielne opracowanie dla poszczególnych rodzajów robót, uwzględniające taki podział zakresu rzeczowego, który umożliwi ustalenie rodzaju i kosztów poszczególnych środków trwałych. Kosztorys inwestorski będzie stanowił podstawę określenia wartości zamówienia na roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz.299). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Głogów Małopolski o/Markowa Nr rachunku: 63 9159 1036 2004 4000 0084 0002 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej: ,,Wadium – „ Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej na Żłobek w Markowej w formule Zaprojektuj i wybuduj” oraz włożyć do koperty zewnętrznej.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Pzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela). Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. -jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (jeśli dotyczy)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy). Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach