Przetargi.pl
Przebudowa części budynku PSP w Jasieńcu przy ul. Szkolnej 7 w celu wydzielenia pomieszczeń przeznaczonych na utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego w Jasieńcu

Gmina Jasieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-604 Jasieniec, ul. Warecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6613570 , fax. 48 6613581
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasieniec
    ul. Warecka 42
    05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie
    tel. 48 6613570, fax. 48 6613581
    REGON: 67022372900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: jasieniec.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części budynku PSP w Jasieńcu przy ul. Szkolnej 7 w celu wydzielenia pomieszczeń przeznaczonych na utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego w Jasieńcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Roboty budowlane polegające na przebudowie części budynku PSP w Jasieńcu przy ul. Szkolnej 7 w celu wydzielenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Jasieńcu (żłobek dla potrzeb programu „MALUCH + 2020”), na działkach nr ewid. gruntów 34 i 35/1 położonych w obrębie ewid. 005 Jasieniec 2, jednostce ewidencyjnej 140606_2 Jasieniec, Gmina Jasieniec. Zakres robót: Roboty budowlane Instalacje sanitarne – centralne ogrzewanie Instalacje sanitarne – woda użytkowa i kanalizacja Instalacje sanitarne – wentylacja mechaniczna Instalacje elektryczne Szczegółowy zakres robót na zadania zawierają dokumentacje budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiary dla robót budowlanych stanowią funkcję pomocniczą, zaś wykonawca w ofercie ma obowiązek podania ceny całkowitej, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 2. Prace towarzyszące i roboty konieczne do uwzględnienia, np.: a) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 5 egz. inwentaryzacji powykonawczej b) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; c) uporządkowanie zagospodarowania terenu; d) ewentualne odtworzenie wszystkich obiektów, które uległy uszkodzeniu w trakcie realizacji zadania; Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), w formie przewidzianej ustawą PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Jasieńcu nr konta 59913000032001000001980003. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji – oryginalny dokument należy złożyć w sekretariacie (przed terminem składania ofert) urzędu pok.nr 14 lub załączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Kosztorysy ofertowe sporządzone według załączonego przedmiaru robót –załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach