Burmistrz Ozimka ogłasza przetarg
- Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona 4B
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 46 22 869 , fax. 77 46 22 811
- Data zamieszczenia: 2013-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ozimka
ul. Ks. J. Dzierżona 4B 4B
46-040 Ozimek, woj. opolskie
tel. 77 46 22 869, fax. 77 46 22 811
REGON: 00052796000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL.SPORACKIEJ 19 W KRASIEJOWIE NA POMIESZCZENIE BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ ORAZ IZBĘ HISTORII WSI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części istniejącego budynku użyteczności publicznej pełniącego role kulturalno-oświatową na cele Biblioteki Publicznej oraz Izbę Pamięci Wsi. Zmiany uwzględniać będą potrzeby osób niepełnosprawnych (wykonanie pochylni, dostosowanie toalet) oraz wykonanie nowych instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, p. pożarowej. Adoptowana część budynku zaopatrzona zostanie w elektryczne piece akumulacyjne. Zakres prac do wykonania: 1. Część budowlana: transport wyposażenia działającego muzeum w miejsce wskazane przez Zamawiającego roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe (stare okładziny, płyty gipsowe, ściany) wykonanie nowych schodów do budynku licowanych płytkami wraz z pochylnią impregnacja ogniochronna oraz przeciw pleśniom i grzybom więźby dachowej wykonanie przewodów wentylacyjnych blaszanych z wyprowadzeniem ponad dach, z wykonaniem niezbędnych przebić i przekuć oraz obudowa z płyt g-k roboty tynkarskie (skucie, uzupełnienie, wykonanie nowych tynków) okładziny z płyt gipsowych wodoodpornych (pomieszczenia mokre) oraz ogniochronnych na stropach i biegach klatek schodowych zeskrobanie starych farb, oczyszczenie mechaniczne i zmycie, naprawa tynków i wykonanie gładzi gipsowych z pomalowaniem ścian i stropów adoptowanych pomieszczeń udrożnienie przewodów wentylacyjnych z osadzeniem kratek wykonanie okładzin ścian i podłóg w pomieszczeniach sanitarno higienicznych wykonanie podestów na legarach z desek struganych o gr. 22mm ocyklinowanie istniejących posadzek z desek z poszpachlowaniem nierówności i polakierowaniem naprawa miejsc po przekuciach, malowanie i naprawa podokienników wykonanie przesklepień otworów wykonanie ścianek działowych z płyt g-k wodoodpornych z izolacją z wełny montaż ościeżnic drzwiowych regulowanych montaż skrzydeł drzwiowych montaż okuć naprawy i renowacja starych drzwi naprawa schodów drewnianych przez ocyklinowanie, lakierowanie oraz wstawienie listew krawędziowych, ułożenie wykładzin naprawa balustrad drewnianych przez ocyklinowanie, lakierowanie usunięcie i utylizacja gruzu 2. Instalacja wodno-kanalizacyjna demontaż starej instalacji wodno-kanalizacyjnej wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej biały montaż 3. Wentylacja i ogrzewanie montaż piecy akumulacyjnych oraz wykonanie niezbędnych instalacji 4. Instalacja elektryczna demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wykonanie tablic rozdzielczych i wlz-tów wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego wykonanie instalacji gniazd i ogrzewania wykonanie instalacji SAP wykonanie instalacji przeciwporażeniowej i przepięciowej niezbędne pomiary 5. Pozostałe wykonanie wszelkich map, pomiarów, badań itp. umożliwiających przekazanie budynku do użytkowania UWAGA! Zamówienie nie obejmuje dostaw wyposażenia do budynku - poz. w przedmiarze robót 39, 40, 80, 81 nie należy uwzględniać. II. Szczegółowy opis zawiera dokumentacja techniczna, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną cześć niniejszej SIWZ. III. Zaleca się, aby Wykonawca, na własny koszt, dokonał wizji lokalnej terenu przyszłej inwestycji. IV. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. V. Pod pojęciem -parametry- rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej. VI. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy - lub równoważny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 zł(słownie: dziewięć_tysięcy_złotych). 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Hotelu Asystenta w Opolu (nr sprawy ZP/B/16/2016-C)
Dodano: 2016-07-22 - Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Hotelu Asystenta w Opolu (nr sprawy ZP/B/16/2016-B)
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Hotelu Asystenta w Opolu (nr sprawy ZP/B/16/2016 - A).
Dodano: 2016-06-15 - P/9/2016 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej.
Dodano: 2016-05-31 - Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Hotelu Asystenta w Opolu (nr sprawy ZP/B/16/2016)
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wewnętrznej instalacji gazu w budynku kotłowni w Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Dodano: 2016-05-13 - Wykonanie instalacji klimatyzacji w Starostwie Powiatowym w Opolu w budynku przy Pl. Wolności 7/8 na potrzeby Wydziału Geodezji i Kartografii, Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa oraz w trzech pomieszczeniach budynku przy ul. Książąt Opolskich 27
Dodano: 2016-03-31 - Przetarg nieograniczony na przebudowę pomieszczeń I piętra budynku nr 4 przy ul. Prószkowskiej 76 na potrzeby Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/8/2016)
Dodano: 2016-03-24 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach komunalnych na terenie Gminy Opole
Dodano: 2015-12-03 - Przetarg nieograniczony na roboty instalacyjne mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych, stanowiących zasób Gminy Opole
Dodano: 2015-11-20