Przetargi.pl
Przebudowa części budynku MSZ w zakresie dostosowania wnętrza pomieszczenia nr 312 na przestrzeń biurową typu open space

Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-580 Warszawa, Al. J. Ch. Szucha 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 523 99 10 , fax. 022 523 81 19
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Zagranicznych
    Al. J. Ch. Szucha 23 23
    00-580 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 523 99 10, fax. 022 523 81 19
    REGON: 00017791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części budynku MSZ w zakresie dostosowania wnętrza pomieszczenia nr 312 na przestrzeń biurową typu open space
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Część opisowa 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczenia nr 312, w budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy al. J. Ch. Szucha 23, należącego do zespołu funkcjonalnego kancelarii jawnej i przystosowanie go do pracy 13 pracowników biurowych. Budynek ten jest ujęty w Gminnej Ewidencji Zabytków miasta stołecznego Warszawy pod nr 957 ID 00010398. Wykończenie pomieszczenia objętego zakresem robót musi uwzględniać fakt, że mieści się ono w gmachu o cennych walorach architektonicznych, stąd też należy wypracować i utrzymać wysokie standardy wykończenia o charakterze neutralnym bądź stylistycznie nawiązującym do pozostałej części budynku celem osiągniecia spójnego wyrazu estetycznego. 1.1. Zakres robót obejmuje: 1.1.1. Demontaż istniejących instalacji w listwach pcv i ponowny montaż instalacji energetycznych i słaboprądowych w bruzdach ściennych, doprowadzenie w bruzdach posadzki okablowania do stanowisk roboczych; 1.1.2. Przebudowę instalacji energetycznych i słaboprądowych dla potrzeb planowanych stanowisk pracy i związanych z tym urządzeń; 1.1.3. Przebudowę instalacji oświetleniowej, oświetlenia ogólnego i ewakuacji; 1.1.4. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 1.1.5. Wykonanie instalacji schładzania; 1.1.6. Obudowanie koryt kablowych oraz instalacji centralnego ogrzewania płytami gipso-kartonowymi; 1.1.7. Wykonanie systemowego, modularnego, demontowalnego sufitu podwieszanego z płyt mineralnych; 1.1.8. Przebudowę schodów, zabudowa, boku spocznika oraz wymianę balustrady schodowej 1.1.9. Wymianę wykładziny na dywanową wykładzinę igłowaną z oblistwowaniem; 1.1.10. Malowanie ścian farbami lateksowymi; 1.2. Wykonawca ma obowiązek wykonania warstwy fizycznej systemów zabezpieczenia technicznego (okablowanie, elementy wykonawcze) gotowej do dokonania przyłączeń (zintegrowania) obecnie eksploatowanych systemów ZT na podstawie odrębnej umowy, którą Zamawiającego zawrze z podmiotem uprawnionym z tytułu praw autorskich do eksploatowanych systemów ZT. Miejsce zakończenia infrastruktury kablowej zostanie wskazane przez Zamawiającego. 1.3. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia testów systemów i instalacji w czasie trwania odbiorów końcowych z udziałem Zamawiającego. 1.4. Wykonawca ma obowiązek dokonania w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami zgłoszeń do właściwych organów. 1.5. Wykonawca ma obowiązek przeszkolenia personelu Zamawiającego, w czasie trwania odbiorów końcowych z obsługi wszystkich systemów i instalacji objętych przedmiotem umowy. 2. Nieruchomość, w której prowadzone będą roboty budowlane znajduje się w trwałym zarządzie Zamawiającego, położona jest w granicach budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych, przy al. J. Ch. Szucha 23 w Warszawie. Działka o nr ew. 21 obręb 5-05-11, jedn. Warszawa Śródmieście Decyzją nr 75 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 28 czerwca 2012 r. została ustalona terenem zamkniętym. 3. Charakterystyczne parametry techniczne powierzchni przebudowywanej 3.1. Kubatura - 334,97 m3, 3.2. Powierzchnia użytkowa - 85,89 m2, 3.3. Ilość pomieszczeń - 1 szt., 3.4. Wysokość pomieszczeń - 3,9 m. 4. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej na nośniku CD, DVD w programach Word, AutoCad i PDF w ilości 2 egz. II. Część informacyjna 1. Po przebudowie modernizowana przestrzeń ma pełnić funkcję pomieszczenia biurowego typu open space z 13 samodzielnymi stanowiskami pracy. 2. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w sposób spełniający w szczególności wymagania następujących aktów prawnych: 2.1. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 2.2. Inne ustawy, rozporządzenia, przepisy techniczno-budowlane, polskie normy, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Uwaga: Przedmiotem zamówienia są wyłącznie roboty budowlane bez wyposażenia, które objęte zostanie innym postępowaniem. III. Usługi konserwacji klimatyzacji. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi konserwacji wbudowanych urządzeń klimatyzacyjnych przez okres udzielonej gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.300,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływu terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na cały zakres wykonanych robót, wbudowanych materiałów i zainstalowanych urządzeń
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach