Przetargi.pl
Przebudowa części budynku Domu Strażaka i Rolnika w Bieździedzy z przeznaczeniem na Dzienny Dom "Senior+" w Bieździedzy

Gmina Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38213 Kołaczyce, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 460 258 , fax. 134 460 258
  • Data zamieszczenia: 2018-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołaczyce
    Rynek 1
    38213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 134 460 258, fax. 134 460 258
    REGON: 37044032400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolaczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części budynku Domu Strażaka i Rolnika w Bieździedzy z przeznaczeniem na Dzienny Dom "Senior+" w Bieździedzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zamówienie obejmuje wykonanie zadania w następującym zakresie: 1. Roboty rozbiórkowe - rozebranie pokrycia dachowego z deskowaniem, orynnowaniem i obróbkami blacharskimi - 175,32 m2 - rozebranie części kominów – 2,25 m3 - wykucie istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej – 14 szt. - rozbiórka posadzek – 79,50 m2 - wykucia, poszerzenia otworów drzwiowych – 2,70 m3 2. Roboty murowe, kominy - wykonanie nowych ścianek działowych gr. 12 cm – 59,52 m2 - zamurowania otworów – 1,61 m3 - przemurowanie części kominów – 0,38 m3 - docieplenie kominów wełną mineralną z wyprawą elewacyjną ponad dachem – 18,72 m2 3. Więźba dachowa - wzmocnienie konstrukcji dachowej poprzez dodatkowe murłaty, słupki, miecze, płatwie – 1 kpl - łacenie i foliowanie konstrukcji dachowej – 175,32 m2 4. Pokrycie - pokrycie dachu blachą dachówkową – 175,32 m2 - montaż rynien i rur spustowych stalowych – 40,91 m - montaż barier śniegowych i wyłazu dachowego – 1 kpl 5. Wymiana przykanalików do rur spustowych - montaż czyszczaków PVC wraz z podłączeniem – 2 szt. 6. Instalacja odgromowa - montaż urządzeń piorunochronnych – 1 kpl 7. Izolacja termiczna poddasza - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii PE – 121,04 m2 - ułożenie warstwy izolacji termicznej z wełny mineralnej gr. 25 cm (15+10 cm) – 121,04 m2 - docieplenie ścian attykowych wełną mineralną gr. 10 cm – 22,08 m2 8. Stolarka okienna - wymiana istniejącej stolarki okiennej na okna PVC energooszczędne - 28,56 m2 - montaż podokienników wewnętrznych z płyt z konglomeratów kamiennych – 20,76 m 9. Stolarka drzwiowa - wymiana istniejących drzwi zewnętrznych na aluminiowe – 6,11 m2 - montaż drzwi wewnętrznych płycinowych z ościeżnicą regulowaną – 12,71 m2 10. Roboty kowalsko-ślusarskie - montaż balustrad pochylni ze stali chromoniklowej – 4,30 m - montaż wycieraczek do obuwia systemowych – 2 szt - montaż daszku systemowego ze szkła bezpiecznego – 1 kpl 11. Izolacja pionowa fundamentów - wykonanie izolacji pionowej z masy dyspersyjno-kauczukowej wraz z izolacją termiczną ze styroduru gr. 12 cm – 40,70 m2 12. Tynki i okładziny - wykonanie tynków wewnętrznych – 236,52 m2 - wykonanie gładzi gipsowych – 397,51 m2 - licowanie ścian w sanitariatach i kuchni płytkami -59,58 m2 - montaż odbojnic ściennych laminowanych – 30,50 m - dostarczenie i montaż uchwytów dla niepełnosprawnych i akcesorii łazienkowych – 2 kpl 13. Podłogi i posadzki - wykonanie podkładów żwirowych i betonowych – 9,15 m3 - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej – 110,0 m2 - wykonanie posadzek z paneli podłogowych i płytek gres -56,42 m2 14. Malowanie - malowanie ścian i sufitów farbą lateksową w kolorach pastelowych – 436,21 m2 15. Elewacja - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm (ościeża, ścianki międzydachowe - styropianem gr. 3 cm, wykusz nad wejściem - gr. 17 cm) wraz z wyprawą z tynku silikonowego oraz cokołem z tynku mozaikowego – 280,76 m2 - montaż podsufitki PVC – 34,81 m2 - montaż rolet okiennych zewnętrznych – 15,74 m2 16. Płytka odbojowa/ chodnik - wykonanie płytki odbojowej/ chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm na podbudowie żwirowo-tłuczniowej - 111,29 m2 - montaż obrzeży i palisad betonowych – 70,99 m 17. Wewnętrzna instalacja elektryczna - ułożenie przewodów elektrycznych w bruzdach – 141,0 m - montaż opraw oświetleniowych – 20 szt. - montaż łączników i gniazd instalacyjnych – 27,0 szt. - wyposażenie tablicy bezpiecznikowej z nawiązaniem do instalacji istniejącej – 1 kpl 18. Wewnętrzna instalacja wodociągowa - wykonanie rurociągów z rur PP (fi 20 mm) w bruzdach wraz z izolacją z nawiązaniem do instalacji istniejącej – 50,0 m - montaż zaworów przelotowych, zwrotnych i czerpalnych – 12 szt. - montaż baterii umywalkowych, natryskowych i zmywakowych – 6 szt. 19. Wewnętrzna instalacja kanalizacyjna - wykonanie rurociągów z rur PCW (fi 160 mm, 110 mm, 75 mm) w wykopach i bruzdach z nawiązaniem do instalacji istniejącej - 37,0 m - montaż urządzeń sanitarnych przystosowanych dla osób starszych i niepełnosprawnych (miski ustępowe, brodziki, umywalki) – 7 szt. 20. Instalacja C.O. - wykonanie rurociągów z rur miedzianych (fi 15÷28 mm) - 136,0 m - montaż grzejników panelowych stalowych typu C22 (dł. 500÷1400) z zaworami i głowicami termostatycznymi – 8 szt. - wymiana istniejącego kotła dwufunkcyjnego na kocioł jednofunkcyjny 42 kW wiszący wraz z osprzętem – 1 kpl - montaż zasobnika pojemnościowego 300 l stojącego wraz z osprzętem – 1 kpl 21. Instalacja oświetlenia awaryjnego i przyzywowa - oznakowanie dróg ewakuacyjnych oświetleniem awaryjnym – 1 kpl - montaż instalacji przyzywowej z pomieszczeń sanitariatów do pokoju zabiegowo-pielęgniarskiego – 1 kpl Uwaga: Roboty dachowe, elewacyjne, izolacyjne, płytka odbojowa/chodnik – tylko w części dotyczącej Dziennego Domu Seniora + zgodnie z załączonym przedmiarem robót i dokumentacją techniczną. 3. Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja techniczna wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 30 ust. 5 ustawy /np. materiały, urządzenia/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego, osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej u Wykonawcy lub Podwykonawcy, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 1) Rodzaj czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zwarte są w projekcie umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Kołaczycach Nr 09 8626 0002 2001 0000 1515 0005. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego. 5. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis „WADIUM - przetarg na Dzienny Dom Senior +. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do Oferty kopię dokonania przelewu. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz np.: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego biuro Nr 17 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP: Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Dowód wniesienia wadium: 1) jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dokument pozwalający jednoznacznie zidentyfikować z jakiego numeru rachunku oraz kto dokonał przelewu środków finansowych; 2) jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach