Przetargi.pl
Przebudowa części biurowej budynku Centralnego Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu przy ulicy Ostrowskiej 388, nr sprawy ZP-DA-104/19

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 722 100 , fax. 225 722 388
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 722 100, fax. 225 722 388
    REGON: 17196300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części biurowej budynku Centralnego Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu przy ulicy Ostrowskiej 388, nr sprawy ZP-DA-104/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (wraz z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest realizować robotę budowlaną w oparciu o obowiązujący w toku realizacji zamówienia stan prawny, przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową. 3. Zamawiający wymaga, aby do wykonania czynności ogólnobudowlanych w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał osoby na podstawie umowy o pracę(wykonywanie czynności budowlanych). 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do ubezpieczenia przedmiotu zamówienia od odpowiedzialności cywilnej, zgodnie z załącznikiem nr 6 do umowy. Kopię opłaconej, aktualnej polisy Wykonawca musi dostarczyć najpóźniej w dniu przejęcia terenu budowy. W przypadku płatności składki w ratach, Wykonawca powinien dostarczyć potwierdzenie płatności kolejnych wymaganych rat najpóźniej na 7 dni przed upływem terminu płatności raty składki określonego w polisie ubezpieczeniowej. UWAGA: koszt polisy należy wkalkulować w cenę oferty. a Wykonawca winien przed złożeniem oferty dokonać wyceny polisy ze względu na jej koszt oraz zakres pokrycia ryzyka. 5. Na pisemne zgłoszenie Wykonawcy - Zamawiający przewiduje zwołanie zebrania Wykonawców, zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy Pzp, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej SIWZ. Informację o terminie zebrania i informację z zebrania Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ. Zamawiający sporządzi informację zawierającą zgłoszone na zebraniu pytania o wyjaśnienie treści SIWZ oraz odpowiedzi na nie, bez wskazywania źródeł zapytań. Zaleca się uczestniczenie w wizji lokalnej na terenie przyszłych prac, która będzie możliwa jedynie podczas zebrania Wykonawców. 6. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji, w tym ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (zwanych dalej „STWiOR”) oraz w przedmiarach robót (spis dokumentacji stanowi załącznik nr 8 do umowy). Tam, gdzie w projekcie budowlanym lub wykonawczym: na rysunkach, w STWiOR, przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (nazwa własna, marka, znak towarowy, patent, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, materiałów, wyposażenia równoważnych (zwanych dalej rozwiązaniami równoważnymi), pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia, zgodnie z założeniami dokumentacji projektowej oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przeprowadzenie dowodu równoważności nastąpi na etapie oceny ofert na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wypełnionego Załącznika nr 8 do SIWZ – Tabela materiałów równoważnych. 7. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy: a) W takim przypadku, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania firm (nazw) tych Podwykonawców. b) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. c) W przypadku braku określenia Podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca - w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, w tym czynnych adresów email, zaangażowanych w realizację robót budowlanych lub usług. d) Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 9. Miejsce wykonywania zamówienia: budynek Centralnego Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu przy ulicy Ostrowskiej 388.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 80.000,00 zł 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1. w pieniądzu (wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 - Bank Gospodarstwa Krajowego – Swift BGK: GOSKPLPW zaznaczając w tytule przelewu: Wadium przebudowa części biurowej budynku CLDT w Poznaniu, ul. Ostrowska 388, nr ZP-DA-104/19 lub w jednej z poniżej podanych form: 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 2 KANCELARIA UDT, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę pełnej kwoty wadium. Zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego a oryginał umieścił w oddzielnej kopercie i złożył wraz z ofertą. UWAGA !!! Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP oraz w art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 13.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; !!! UWAGA!!!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w ust. 12 i 13 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa także INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1. wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. (jeżeli dotyczy) zobowiązanie innego podmiotu z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót (stanowiące fragment dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do umowy), przy zachowaniu numeracji, podstawy KNR, opisu pozycji, ilości oraz pozostałych elementów. UWAGA: podstawą do ustalenia ceny oferty są dokumenty opisane w SIWZ (tj. projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach