Przetargi.pl
Przebudowa części biurowej budynku biurowo-gospodarczego Powiatowego Zespołu Poradni Psychologiczno – Pedagogicznych w Szamotułach

Powiatowy Zespół Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych w Szamotułach ogłasza przetarg

  • Adres: 64500 Szamotuły, Ul. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 921 564 , fax. 612 921 564
  • Data zamieszczenia: 2016-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych w Szamotułach
    Ul. Staszica
    64500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 612 921 564, fax. 612 921 564
    REGON: 30118915400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części biurowej budynku biurowo-gospodarczego Powiatowego Zespołu Poradni Psychologiczno – Pedagogicznych w Szamotułach
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne prowadzone p.n. „Przebudowa części biurowej budynku biurowo-gospodarczego Powiatowego Zespołu Poradni Psychologiczno – Pedagogicznych w Szamotułach”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Instalację wodno-kanalizacyjną. 2. Instalację centralnego ogrzewania. 3. Instalację klimatyzacji. 4. Instalację wentylacji. Adres obiektu w którym ma zostać wykonany remont: 64 – 500 Szamotuły , ul. Staszica 4a, Działki 3634, 3631/1, 3637/1, Obręb: 0001Szamotuły; Jednostka ewid.: 302407_4 Szamotuły Gm. Szamotuły Przedmiot zamówienia określają nw. załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: - Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt budowlano - wykonawczy - Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach