Przetargi.pl
Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5139 E w m. Śliwniki, gm. Ozorków

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5139 E w m. Śliwniki, gm. Ozorków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5139 E w m. Śliwniki, gm. Ozorków - lewa strona od drogi relacji Ozorków - Parzęczew Nr 5137 E w stronę miejscowości Wróblew. CPV. 45233260-9, 45233262-3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równym (0,37 km), 2) rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej (40 m), 3) ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 4 cm (18 m2), 4) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (23,65 m2), 5) transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość 3 km (2,5 m3), 6) wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej (40 m), 7) mechaniczne wykonanie koryt gł. 15 cm pod warstwy konstrukcyjne chodników (491,20 m2), 8) mechaniczne wykonanie koryt gł. 30 cm pod warstwy konstrukcyjne zjazdów (131,01 m2), 9) roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi (112,98 m3), 10) wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową (398 m), 11) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej (460,50 m2), 12) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (131,01 m2), 13) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kolorowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (131,01 m2) 14) plantowanie poboczy wzdłuż chodnika (370 m2). Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-00.00.00. Wymagania ogólne, które stanowią załącznik Nr 8 do SIWZ, 2) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - 01.00.00 Roboty przygotowawcze, D-01.02.04 Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów, które stanowią załącznik Nr 9 do SIWZ, 3) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, które stanowią załącznik Nr 10 do SIWZ, , 4) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - 04.04.00 ¸ 04.04.03 Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 11 do SIWZ. 5) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) Krawężniki, które stanowią załącznik Nr 12 do SIWZ, 6) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - 08.02.00 Chodniki, które stanowią załącznik Nr 13 do SIWZ, 7) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (0ST) D - 08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe, które stanowią załącznik Nr 14 do SIWZ, 8) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - 08.04.01 Wjazdy i wyjazdy z bram, które stanowią załącznik Nr 15 do SIWZ. 9) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, które stanowią załącznik Nr 16 do SIWZ, 10) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Rozbiórka elementów dróg, które stanowią załącznik Nr 17 do SIWZ, 11) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Krawężniki betonowe, które stanowią załącznik Nr 18 do SIWZ, 12) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, które stanowią załącznik Nr 19 do SIWZ, 13) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Wjazdy i wyjazdy z bram, które stanowią załącznik Nr 20 do SIWZ, 14) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Betonowe obrzeża chodnikowe, które stanowią załącznik Nr 21 do SIWZ, 15) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Chodniki z brukowej kostki betonowej, które stanowią załącznik Nr 22 do SIWZ, 16) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 23 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 24 miesięcznej gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozszerzył odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres 24 miesięcy. Zamawiający informuje, iż stanowiący załącznik Nr 24 do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem pomocniczymi. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w SIWZ, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż: a) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie przebudowy ciągu pieszego, o wartości minimum 50.000,00 zł. brutto- każda, b) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, c) dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia o porównywalnych parametrach: koparko - spycharka - 1 szt., samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton - 1 szt., zagęszczarka powierzchniowa - 1 szt., piła mechaniczna do cięcia kostki - 1 szt., 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w dziale X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 1 należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 2 należy przedłożyć: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 4 do SIWZ - wymagane udokumentowanie wykonania, co najmniej 2 robót polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie przebudowy ciągu pieszego, o wartości min. 50.000,00 zł brutto, każda. W przypadku wykonania robót na rzecz Zamawiającego należy je ująć w w/w wykazie. W przypadku załażenia dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia przez Wykonawcę nabytego w skutek uczestnictwa w konsorcjum należy wskazać w wykazie za jaką części robót lub w jakim zakresie uczestniczył Wykonawca, 2) dokumenty (min. 2 referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku świadczenia robót na rzecz Zamawiającego, załączenie przedmiotowych dokumentów nie jest wymagane. 3) oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy robót drogowych - wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, wystawionym przez podmiot do tego uprawniony. 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4 Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował. 3. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 1 i pkt 4 należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach