Przetargi.pl
Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5112 E w m. Tymianka

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5112 E w m. Tymianka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5112 E w m. Tymianka. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej, 2) mechaniczne wykonanie koryt gł. 20 cm na gruncie kat. II - VI na całej szerokości chodników i zjazdów, 3) profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 4) roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, 5) transport ziemi samochodem samowyładowczym, 6) wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, obramowanie zjazdów, 7) wykonanie chodników z płyt betonowych 50x 50 x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 8) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, 9) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kolorowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, 10) plantowanie poboczy wzdłuż chodnika, 11) Uzupełnienie szczeliny między krawężnikiem, a jezdnią mieszanką mineralno - asfaltową, z obcięciem krawędzi piła mechaniczną. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-00.00.00 Wymagania ogólne, które stanowią załącznik Nr 9 do SIWZ, 2) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-08.04.01 Wjazdy i zjazdy z bram, które stanowią załącznik Nr 10 do SIWZ, 3) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, które stanowią załącznik Nr 11 do SIWZ, 4) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-04.04.00-04.04.03. Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 12 do SIWZ, 5) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (0ST) D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe, które stanowią załącznik Nr 13 do SIWZ, 6) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, które stanowią załącznik Nr 14 do SIWZ. 7) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-08.02.00 Chodniki które stanowią załącznik Nr 15 do SIWZ, 8) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-08.04.01 Wjazdy i wyjazdy z bram, które stanowią załącznik Nr 16 do SIWZ, 9) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 17 do SIWZ, 10) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-08.02.01 Chodnik z płyt chodnikowych betonowych, które stanowią załącznik Nr 18 do SIWZ, 11) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe, które stanowią załącznik Nr 19 do SIWZ, 12) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-L 04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, które stanowią załącznik Nr 20 do SIWZ, 13) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-08.01.01. Krawężniki betonowe, które stanowią załącznik Nr 21 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozszerzył odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres 36 miesięcy. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące, pięćset złotych, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż: a) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie przebudowy ciągu pieszego, o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto- każda, b) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, c) dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia o porównywalnych parametrach: koparko - spycharka - 1 szt., walec statyczny samojezdny - 1 szt., ciągnik kołowy - 1 szt., samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton - 1 szt., piła mechaniczna do cięcia kostki - 1 szt., piła mechaniczna do cięcia asfaltu - 1 szt., termos do remontu asfaltu - 1 szt., zagęszczarka asfaltowa - 1 szt., młot pneumatyczny-1 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w dziale X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: 1. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2). pkt 1 należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 2 należy przedłożyć: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 5 do SIWZ - wymagane udokumentowanie wykonania, co najmniej 2 robót polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie przebudowy ciągu pieszego, o wartości min. 100.000,00 zł brutto, każda. W przypadku wykonania robót na rzecz Zamawiającego należy je ująć w w/w wykazie. W przypadku załażenia dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia przez Wykonawcę nabytego w skutek uczestnictwa w konsorcjum należy wskazać w wykazie za jaką części robót lub w jakim zakresie uczestniczył Wykonawca, 2) dokumenty (min. 2 referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku świadczenia robót na rzecz Zamawiającego, załączenie przedmiotowych dokumentów nie jest wymagane. 3) oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy robót drogowych - wg załącznika nr 6 do SIWZ, wraz z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, wystawionym przez podmiot do tego uprawniony. 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony wg załącznika nr 7 do SIWZ. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4 Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował. 3. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 1 i pkt 4 SIWZ należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach