Przetargi.pl
Przebudowa ciągu pieszego pod nazwą ul. Kulczyńskiego w lok. 0+172-0+481 na długości 309 m oraz przebudowa innych ciągów pieszych

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2016-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu pieszego pod nazwą ul. Kulczyńskiego w lok. 0+172-0+481 na długości 309 m oraz przebudowa innych ciągów pieszych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. 2. Rozebranie krawężników betonowych. 3. Rozebranie ręczne z kostki betonowej trylinki. 4. Rozebranie obrzeży betonowych. 5. Rozebranie chodników z kostki betonowej. 6. Rozebranie mechaniczne podbudowy z gruntu stabilizowanego. 7. Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego. 8. Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7. 9. Rozebranie balustrad z kształtowników stalowych. 10. Rozebranie schodów żelbetowych. 11. Rozebranie czapek betonowych na murkach kamiennych. 12. Rozebranie barier betonowych. 13. Koryta o gł. 30 cm wykonywane na poszerzeniach. 14. Wywóz materiałów powstałych z rozbiórki i korytowania. 15. Wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe. 16. Wykonanie ławy betonowej zwykłej pod krawężniki. 17. Wykonanie ławy z oporem pod krawężniki. 18. Wykonanie zbrojenia ław fundamentowych. 19. Montaż krawężników betonowych o wym. 12x25 na podsypce cementowo-piaskowej. 20. Wykonanie obrzeży betonowych o wym. 30x8. 21. Wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 15 cm po zagęszczeniu. 22. Wykonanie warstwa dolnej z kruszywa łamanego po zagęszczeniu 15 cm. 23. Wykonanie warstwy górnej z kruszywa łamanego po zagęszczeniu 10 cm. 24. Oczyszczeniu mechaniczne nawierzchni z betonu lub kostki. 25. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr 8 cm na podsypce grysowej. 26. Wykonanie obramowania chodników z palisady. 27. Wykonanie barierek stalowych. 28. Wykonanie odgrzybiania i czyszczenia murków kamiennych. 29. Wykonanie czapek z piaskowca na murkach kamiennych. 30. Regulacja pionowa włazów kanałowych. 31. Regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych. 32. Wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej wraz z wpustem ulicznym. 33. Demontaż słupów oświetleniowych. 34. Montaż słupów oświetleniowych. 35. Montaż opraw oświetleniowych. 36. Montaż ławek parkowych. 37. Montaż koszy ulicznych. 38. Wykonanie plantowania ręcznego gruntu rodzimego. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 - dokumentacja techniczna (dokumentacja, kosztorys, rysunki) należy szczegółowo przeanalizować załączniki w celu prawidłowej wyceny oferty. Informujemy, że po podpisaniu umowy z Gminą Iwonicz - Zdrój na zakres objęty przetargiem, Wykonawca wyłoniony w przetargu może zawrzeć umowę na zakres robót w ciągu drogi na działkach sąsiednich (nie objęty niniejszym postępowaniem) z Uzdrowiskiem Iwonicz S.A., warunki zostaną uzgodnione odrębnie. W Uzdrowisku Iwonicz S.A. można uzyskać szczegółowe informacje co do zakresu rzeczowego. UWAGA! Wykonawca przy planowaniu poszczególnych prac objętych umową będzie uwzględniał specyfikę działalności prowadzonej w sąsiedztwie remontowanej drogi (czynne sanatoria), a podejmowanie prac uciążliwych i utrudniających dostęp do obiektu uzgodni z odpowiednim wyprzedzeniem z Zamawiającym. Wykonawca zapewni dostęp do obiektu, który umożliwi jego normalne funkcjonowanie. UWAGA ! Materiał z rozbiórki (m.in. trylinka, krawężniki, lampy) jest własnością Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do załadunku i przetransportowania materiału w miejsce do 5 km, wskazane przez Zamawiającego. UWAGA! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, norm, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Przy zastosowaniu zmian, Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte rozwiązania (wskazanie nazw, symboli i parametrów technicznych). Brak wskazania w ofercie proponowanych zmian (w dowolnym miejscu w swojej ofercie i w dowolny sposób, np. na osobnym wykazie) wraz z podaniem rozwiązań zamiennych proponowanych przez Wykonawcę, skutkuje brakiem możliwości zmiany stanowiska Wykonawcy w tym zakresie przy zawieraniu umowy i uważa się za równoważne z tym, że zamówienie zostanie wykonane zgodnie z rozwiązaniami technicznymi zaproponowanymi przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 3.2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przed-miotem zamówienia. 3.3. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach