Przetargi.pl
Przebudowa ciągu komunikacyjnego w rejonie miejscowości Milżyn - Wola Sosnowa - Janiszewo - Sułkowo - Siemnówek

Gmina Lubraniec ogłasza przetarg

  • Adres: 87-890 Lubraniec, ul. Brzeska 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 286 20 17 , fax. 54 286 24 98
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubraniec
    ul. Brzeska 49 49
    87-890 Lubraniec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 286 20 17, fax. 54 286 24 98
    REGON: 91086689600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubraniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu komunikacyjnego w rejonie miejscowości Milżyn - Wola Sosnowa - Janiszewo - Sułkowo - Siemnówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ciągu komunikacyjnego w rejonie miejscowości Milżyn-Wola Sosnowa - Janiszewo - Sułkowo - Siemnówek Planowana przebudowa obejmować będzie swym zakresem drogi gminne: 1. Nr 190671C Milżyn - Czamaninek - odc. II dł. 1733 m i szer. 4 m (przebudowa odc. II od km 0+002,5 do km 1+735,5 będzie polegała na wykonaniu pełnej konstrukcji jezdni, utwardzeniu poboczy- obustronne 0,75 m, przełożeniu przepustów pod drogą wraz ze studniami przy przepustach i nowymi ściankami czołowymi, ustawieniu urządzeń bezpieczeństwa ruchu tj. barier energochłonnych i znaków pionowych; 2. Nr 190664C Janiszewo-Milżyn odc. I dł. 668 m i szer. 4 m od km 0+031 do 0+697; odc. II 351 m o szer. 3.5 m od km 0+233 do km 0+585,66 (planowana droga będzie posiadała skrzyżowania proste z istniejącymi drogami, obustronne pobocza o szer. 0,75 m, na odc. II znajdzie się jedna mijanka dł. 20 m i szer. 1,5 m, ). 3. Nr 190667C Sułkowo - Siemnówek dł. 1335 m i szer. 5 m (droga będzie się rozpoczynać od skrzyżowania z drogami Nr 190663C Sułkowo - Siemnówek - Wiktorowo i Nr 190666C Milżyn-Sułkowo który określono jako km 0+000 a kończy w km 1+335 na skrzyżowaniu z drogami bitumicznymi Nr 190669C Milżyn-Siemnówek i z drogą Nr 190672C Siemnówek, droga zostanie poszerzona do 5 m, zostanie wykonane mini rondo KR 2 z wyspą centralną przejezdną o średnicy 10 m i jezdni szer. 6 m wraz z oznakowaniem, ruch okrężny spowoduje zmianę układu skrzyżowania przebudowywanej drogi z istniejącymi drogami, wokół ronda zostaną zlokalizowane przejścia dla pieszych oraz chodniki, mini rondo zostało zaprojektowane dla drogi Nr 190667C od km 0+005 do 0+070 i dla prawoskrętu: dla drogi Nr 190663C z obu stron do 0+005 do 0+050 i dla drogi Nr 190666C od km 0+005 do 0+037), powstanie ronda możliwe będzie dzięki przebudowie istniejącego skrzyżowania ; 4. Nr 190675C Siemnówek dł. 163 m i szer. 4 m i Nr 190672C Siemnówek dł 274 m i szer. 4 m (obie drogi krzyżują się i stanowią ciąg komunikacyjny łączący teren Gminy Lubraniec z drogą wojewódzką Nr 270 Brześć Kujawski - Koło oraz Gminą Boniewo, droga będzie posiadała obustronne pobocza - 0,75 m, bariery energochłonne i znaki pionowe); 5. Nr 190669C Siemnowo - Grójec odc. I 2358 m i szer. 5 m, odc. II 715 m i szer. 5 m (droga rozpoczyna się od drogi wojewódzkiej Nr 270 Brześć Kujawski - Koło w km 14+699 str L i kończy na drodze gminnej na granicy z Gminą Boniewo, pierwszy odcinek przebudowy od strony drogi wojewódzkiej rozpocznie się od km 0+035 do km 2+393 tj. do drogi Nr 190672C Siemnówek, drugi odcinek drogi rozpoczyna sie od skrzyżowania dróg Nr 190667C Sułkowo-Siemnówek i Nr 190672C Siemnówek w km 0+002,5 i kończy na granicy gmin Lubraniec i gminą Boniewo w km 0+717,5, zostaną wybudowane pobocza obustronne 0,75 m, zostanie poszerzony chodnik w obrębie Szkoły w Siemnówku 1,6 m, ponadto zostanie wybudowany peron autobusowy wraz z zatoką) ; 6. Nr 190666C Milżyn - Sułkowo (remont) dł. 1185 m i szer. 4,6 m (remont na drodze Nr 190666C Milżyn - Sułkowo polegać będzie na zamknięciu istniejącej struktury warstwy wiążącej poprzez ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wraz z utwardzeniem istniejących zjazdów oraz wykonaniem utwardzeń poboczy z tłucznia . 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - roboty przygotowawcze polegające na wytyczeniu drogi, wykonaniu robót rozbiórkowych tj. wycince drzew i krzewów wraz z odtworzeniem nasypów po karczowaniu, - tymczasową organizację ruchu, - roboty ziemne - kształtowanie korony drogi wraz z uformowaniem poboczy obustronnych - 0,75 m, korytowanie pod potrzeby konstrukcji jezdni i zjazdów, zagęszczenie podłoża pod konstrukcję jezdni, czyszczenie rowów wraz z korektą skarp, - odwodnienia - polegające na przebudowie starych przepustów, wykonanie przepustów pod zjazdami, wykonanie jednego ronda wraz z wykonaniem obwodowego odwodnienia ronda, wykonanie korekty i czyszczenia rowów, - nawierzchnie - wykonanie wzmocnienia konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na podbudowie tłuczniowej wraz ze wzmocnieniem podłoża gliniastego gruntem stabilizowanym cementem, - zjazdy (indywidualne i publiczne) - poprzez wykonanie konstrukcji o nawierzchni bitumicznej, - roboty wykończeniowe - plantowanie poboczy i utwardzenie tłuczniem twardym, - oznakowanie dróg, montaż barier energochłonnych N2W3, oznakowanie pionowe i poziome, - oświetlenie drogowe, - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (branży drogowej i elektrycznej). W wyniku realizacji przedmiotu zamówienia powstanie ciąg komunikacyjny, w skład którego wchodzić będą zmodernizowane drogi gminne o łącznej długości 8782 m. Dróg o szerokości jezdni 5 m powstanie 4408 m, natomiast o szerokości od 3,5 m do 5 m 4374 m. W wyniku realizacji projektu przebudowane zostaną drogi gminne o długości 7597 m, a poddane remontowi 1185 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: - 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) Forma wadium 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, którą ma być zabezpieczona gwarancja, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą, j) w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie, o której mowa w pkt. 10 SIWZ winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib lub pełnomocnika (lidera) konsorcjum. 3) postanowienia niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Spółdzielczy w Lubrańcu nr rachunku: 95 9559 0004 0000 3043 2000 0004 z dopiskiem: wadium na przebudowę ciągu komunikacyjnego Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Lubrańcu - pokój nr 25 I p, a w kopii jako załącznik do oferty. 3) w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców, o których mowa w pkt. 9 niniejszej SIWZ. 4. Termin wniesienia wadium. 1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 2) w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, 3) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, 4) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 5) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie z pośród możliwych wymienionych w SIWZ. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubraniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach