Przetargi.pl
Przebudowa ciągu komunikacyjnego Dobierzyn - Bielawy - Kazanie - Sokołowo

Gmina Lubraniec ogłasza przetarg

  • Adres: 87-890 Lubraniec, ul. Brzeska 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 286 20 17 , fax. 54 286 24 98
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubraniec
    ul. Brzeska 49 49
    87-890 Lubraniec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 286 20 17, fax. 54 286 24 98
    REGON: 91086689600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubraniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu komunikacyjnego Dobierzyn - Bielawy - Kazanie - Sokołowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ciągu komunikacyjnego Dobierzyn - Bielawy - Kazanie - Sokołowo 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: Część pierwsza zamówienia Przebudowę drogi powiatowej Bielawy - Kazanie - Sokołowo na dł. 3 966 m - Zakres robót ujętych w kosztorysach obejmuje: - wykonanie robót przygotowawczych - roboty pomiarowe, usunięcie drzew i krzewów, rozebranie fragmentów istniejących nawierzchni - wykonanie robót ziemnych - wykop koryta pod nawierzchnie oraz formowanie poboczy - wykonanie poszerzeń jezdni, - ułożenie geosiatki, - ułożenie na istniejącej jezdni warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wapienno-żwirowego na zjazdach, - wykonanie nawierzchni jezdni i skrzyżowań z betonu asfaltowego, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie zatoki postojowej, chodników, zjazdów publicznych i indywidualnych z kostki betonowej w m. Kazanie - ustawienie znaków pionowych i odcinków barier stalowych sprężystych, - plantowanie poboczy i skarp, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Przebudowę drogi gminnej Kazanie - Rzadka Wola z przebudową pętli autobusowej - Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje: - wykonanie robót pomiarowych, - rozebranie fragmentu ogrodzenia i wiaty autobusowej oraz wyznaczonych w dokumentacji elementów drogowych wraz z wywiezieniem i zagospodarowaniem materiałów z rozbiórki, - wykonanie robót ziemnych - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej oraz wykonanie koryta pod nowe nawierzchnie wraz z wywiezieniem i zagospodarowaniem gruntu, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej, - wykonanie warstwy odsączającej, - wykonanie podbudowy z kruszywa wapienno-żwirowego stabilizowanego mechanicznie oraz warstwy wiążącej na poszerzanych fragmentach jezdni, - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej na drodze, - wykonanie nawierzchni pętli autobusowej z kostki brukowej szarej na podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie pomocniczej z kruszywa oraz podbudowie zasadniczej z betonu, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej szarej na podsypce cementowo-piaskowej przy drodze gminnej oraz przy pętli autobusowej, - utwardzenie działki gminnej płytami ażurowymi wypełnionymi otoczakami na podbudowie z kruszywa, - wykonanie oznakowania poziomego (przejścia dla pieszych i linie bezwzględnego zatrzymania) farbą do znakowania jezdni, - montaż oznakowania pionowego, - plantowanie i humusowanie z obsianiem trawą poboczy, - montaż nowej wiaty autobusowej z ławką, koszem na śmieci i tablicą z rozkładem jazdy, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Przebudowę dróg gminnych - Zakres robót ujętych w kosztorysach obejmuje: - wykonanie robót pomiarowych, - ścinanie i karczowanie drzew i krzewów, - rozebranie wyznaczonych w dokumentacji elementów drogowych wraz z wywiezieniem i zagospodarowaniem materiałów z rozbiórki, - wykonanie robót ziemnych - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej oraz wykonanie koryta pod nowe nawierzchnie wraz z wywiezieniem i zagospodarowaniem gruntu, - formowanie poboczy i nasypów z gruntu z odkładu, - wykonanie elementów odwodnienia nawierzchni, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej, - wykonanie warstwy odsączającej, - wykonanie podbudowy z kruszywa wapienno-żwirowego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej na jezdni i na zjazdach, - wykonanie ciągu pieszo-rowerowego z kostki brukowej betonowej bezfazowej szarej (czerwonej na zjazdach) na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej, - wykonanie oznakowania poziomego, - montaż oznakowania pionowego, - montaż pozostałych elementów bezpieczeństwa ruchu - słupków krawędziowych i barier ochronnych, - regulacja wysokościowa studzienek urządzeń obcych, - plantowanie poboczy, - umocnienie skarp rowów płytami ażurowymi oraz geokratą wraz z humusowaniem i obsianiem trawą, - wykonanie oświetlenia, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Część druga zamówienia: Szlak pieszo-rowerowy - Zakres robót ujętych w kosztorysach obejmuje: - wykonanie robót przygotowawczych - roboty pomiarowe, rozebranie fragmentów nawierzchni drogowych z wywiezieniem materiału z rozbiórki, - wykonanie robót ziemnych - wykop koryta pod nawierzchnie i rowów odwadniających oraz wykonanie nasypów z gruntu z wykopu i gruntu dowiezionego, - przebudowa odwodnienia w ul. Sportowej oraz odwodnienia ścieżki spacerowej, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wapienno-żwirowego na poszerzeniach jezdni, - wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna grubości po zagęszczeniu 4 cm, - wykonanie chodników o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej i z kostki brukowej betonowej obramowanych obrzeżami betonowymi, - wykonanie zjazdu publicznego o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej na podbudowie z kruszywa, - ustawienie znaków pionowych i elementów bezpieczeństwa ruchu, - plantowanie, umocnienie i humusowanie poboczy i skarp, - wykonanie 10 ciągów schodów terenowych o stopniach- siedziska dla wędkarzy wykonanych z bali drewnianych, - wykonanie oświetlenia, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: - 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla części pierwszej zamówienia - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) dla części drugiej zamówienia 2. Forma wadium 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, którą ma być zabezpieczona gwarancja, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą, j) w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie, o której mowa w pkt. 10 SIWZ winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib lub pełnomocnika (lidera) konsorcjum. 3) postanowienia niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Spółdzielczy w Lubrańcu nr rachunku: 95 9559 0004 0000 3043 2000 0004 z dopiskiem: wadium na przebudowę ciągu komunikacyjnego Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Lubrańcu - pokój nr 25 I p, a w kopii jako załącznik do oferty. 3) w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców, o których mowa w pkt. 9 niniejszej SIWZ. 4. Termin wniesienia wadium. 1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 2) w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, 3) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, 4) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 5) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie z pośród możliwych wymienionych w SIWZ. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubraniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach