Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 66600 Krosno Odrzańskie, ul. Fryderyka Chopina
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 836 098 , fax. 683 836 098
- Data zamieszczenia: 2018-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Fryderyka Chopina 5
66600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 683 836 098, fax. 683 836 098
REGON: 97119764000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatkrosnienski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ciągu komunikacyjnego centralnej strefy miasta Gubina: ulic Dąbrowskiego, Rycerskiej, Żymierskiego i Sikorskiego w Gubinie wraz ze skrzyżowaniem ulic 3 – go Maja, Kresowej, Grunwaldzkiej, Królewskiej i Rycerskiej w ramach projektu: Poprawa transgranicznej sytuacji komunikacyjnej Euromiasta Gubin – Guben VII - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic: Dąbrowskiego, Rycerskiej, Żymierskiego i Sikorskiego w Gubinie (droga powiatowa nr 2605F i 1153F), wraz ze skrzyżowaniem ulic 3 – go Maja, Kresowej, Grunwaldzkiej, Królewskiej i Rycerskiej. 2. Na podstawie ustawy z dnia 1 kwietnia 2016 roku o zakazie propagowania komunizmu lub innego ustroju totalitarnego przez nazwy budowli, obiektów i urządzeń użyteczności publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 744) oraz Uchwały nr XXX.189.2017 Rady Miejskiej w Gubinie z dnia 26.05.2017r., nazwa ulicy „Marszałka Żymierskiego” została zmieniona na nazwę „Platanowa”. 3. Wspólny Słownik Zamówień – Kod CPV 45.23.31.40-2 Roboty drogowe. 45.23.32.52-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dziale 2 i obejmuje: 1) Projekt budowlany; 2) Projekt wykonawczy; 3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne; 4) Przedmiar robót; 5) Projekt stałej organizacji ruchu; 6) Projekt tymczasowej organizacji ruchu; 7) Inwentaryzacja zieleni; 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.): 1) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przynajmniej dwóch pracowników wykonujących prace budowlane (m. in. roboty ziemne), jako pracownicy fizyczni, kierownik budowy lub inne osoby wykonujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia. 2) W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie brygady wykonującej prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie. 3) Zamawiający w trakcie realizacji umowy ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagania wskazanego w pkt 1, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy lub poprzez żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie w/w osób na umowę o pracę. W przypadku, gdy wynik kontroli wykaże brak zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została szczegółowo określona we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2. Formularz cenowy - załącznik nr 3; 3. Wzór umowy - załącznik nr 4; 4. Oświadczenie o przynależności (lub nie) do grupy kapitałowej - załącznik nr 5; 5. Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu zapłaty - załącznik nr 9.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Zatorze
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja drogi transportu rolniczego w Pławinie dz. nr. 176/1 i 176/2 obręb Pławin
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa drogi gminnej nr 004415F w m. Silna w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-21 - Rozbudowa drogi gminnej nr 004020F (ul. Nałkowskiej) w km 0+000,00 – 0+699,26 w miejscowości Modrzyca.
Dodano: 2024-03-01 - Rozbudowa drogi gminnej nr 004020F (ul. Nałkowskiej) w km 0+000,00 –0+699,26 w miejscowości Modrzyca
Dodano: 2024-02-13 - „Przebudowa ul. Spichrzowej II- etap”.
Dodano: 2024-02-07 - Rozbudowa ul. Bp. Wilhelma Pluty wraz ze skrzyżowaniem z ulicami Adama Mickiewicza i Stefana Batorego
Dodano: 2024-01-20 - Wzmocnienie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1140F na odcinku Bobrowice - Chojnowo
Dodano: 2023-12-21 - Naprawa nawierzchni drogi leśnej/duktu leśnego na terenie Nadleśnictwa Lubsko w 2023 r. - BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWA DUKTU LEŚNEGO- DOJAZD POŻAROWY NR 2/2 TRZY ŚWIERKI
Dodano: 2023-11-25 - Przebudowa dróg w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2023-10-12