Przetargi.pl
Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 4137W (ul. Wojska Polskiego) i 4119W (ul. Sochaczewska) od drogi krajowej nr 92 w m. Jawczyce do ul. Szkolnej w m. Macierzysz wraz z przebudową ronda w m. Wieruchów gm. Ożarów Mazowiecki

Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska 300
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7221380 , fax. 022 7221380
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
    ul. Poznańska 300 300
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7221380, fax. 022 7221380
    REGON: 01490097400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 4137W (ul. Wojska Polskiego) i 4119W (ul. Sochaczewska) od drogi krajowej nr 92 w m. Jawczyce do ul. Szkolnej w m. Macierzysz wraz z przebudową ronda w m. Wieruchów gm. Ożarów Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 4137W (ul. Wojska Polskiego) i 4119W (ul. Sochaczewska) od drogi krajowej nr 92 w m. Jawczyce do ul. Szkolnej w m. Macierzysz wraz z przebudową ronda w m. Wieruchów gm. Ożarów Mazowiecki: 1) Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wycinka drzew i krzewów, rozebranie istniejących krawężników wraz z łąwą na dł. 2048 mb, rozebranie obrzeży na długości 2627 mb, rozebranie chodników z płyt betonowych o powierzchni 2353 m2, oraz z kostki betonowej 2059 m2, rozebranie nawierzchni bitumicznej grub. 8 - 15 cm o powierzchni łącznej 9976 m2, rozebranie podbudów różnych typów, rozebranie ogrodzeń o długości 102,5 mb, rozebranie znaków pionowych w tym do ponownego wykorzystania. 2) Wykonanie koryta i wykopów pod konstrukcje jezdni chodników i zjazdów na głębokość od 26 do 46 cm o objętości 3877 m2. 3) Wykonanie trawników na powierzchni 3272 m2. 4) Wykonanie nowej konstrukcji jezdni na powierzchni 8 629 m2: stabilizacja 2,5 MPa grub. 15 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 20 cm, trzy warstwy bitumiczne (4+6+8 cm) o grubości łącznej 18 cm. 5) Wykonanie wzmocnienia istniejącej konstrukcji nawierzchni na powierzchni 2 988 m2: wykonanie warstwy wyrównawczej 540 ton, ułożenie mechaniczne geosiatki szklanej, ułożenie dwóch warstw bitumicznych (4+4cm) grub. łącznej 8 cm. 6) Wykonanie konstrukcji zjazdów (około 100 sztuk) z nawierzchnią z kostki betonowej o powierzchni 2286 m2 7) Wykonanie chodników przy jezdni oraz odsuniętych z kostki brukowej betonowej 6 cm z podbudową ze stabilizacji 2,5 MPa grub. 10 cm i warstwą odsączającą grub. 10 cm o powierzchni 3274 mb. 8) Wykonanie obramowań z krawężnika 15x30 i opornika betonowego 12x25 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 cm o długości 4 444 mb. 9) Ustawienie obrzeży betonowych na podsypce c/p na długości 3 525 mb 10) Wykonanie umocnienia skarp rowów płytami ażurowymi w ilości 990 m2. 11) Wykonanie przebudowy nawierzchni ronda na powierzchni 1850 m2: wykonanie frezowania a następnie położenie dwóch warstw bitumicznych 8+4 cm. 12) Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego na powierzchni 299 m2. 13) Ustawienie znaków pionowych w ilości 78 szt. 14) Wykonanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu obejmującego zamknięcie ronda oraz zamykaniem odcinków dróg podlegających przebudowie 15) Obsługa geodezyjna w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: § 1 Wysokość wadium i formy jego wniesienia 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Getin Bank 76 1560 0013 2619 7045 3000 0002 z podaniem numeru przetargu. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji) 7. Wadium wniesione przelewem na konto uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. § 2 Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi w umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 Ustawy): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.pwz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach