Przetargi.pl
Przebudowa ciągu dróg powiatowych Grab-Pleszew-Dobrzyca - gr.z pow.krotoszyńskim. Etap I: Przebudowa drogi powiatowej nr 4309P Pleszew - Dobrzyca.

Zarząd Powiatu w Pleszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 79
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 062 7429652 , fax. 062 7429665
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Pleszewie
    ul. Poznańska 79 79
    63-300 Pleszew
    tel. 062 7429652, fax. 062 7429665
    REGON: 25085480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu dróg powiatowych Grab-Pleszew-Dobrzyca - gr.z pow.krotoszyńskim. Etap I: Przebudowa drogi powiatowej nr 4309P Pleszew - Dobrzyca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ciągu dróg powiatowych Grab - Pleszew - Dobrzyca - granica z powiatem krotoszyńskim. Etap I: Przebudowa drogi powiatowej nr 4309P Pleszew - Dobrzyca. Projektowana przebudowa rozpoczyna się w km 0+000 (skrzyżowanie drogi nr 4309P Pleszew - Dobrzyca, z drogą krajową nr 11), a kończy się w km 11+794 (skrzyżowanie drogi nr 4309P z ulicą Rynek w Dobrzycy). Ogółem długość odcinka przebudowywanej drogi nr 4309P wraz z dodatkowym łącznikiem z drogą krajową nr 11 w Pleszewie o długości 106 mb, wynosi 11,900 km, z czego do wykonania w 2010 roku - 5, 355 km,a w 2011r - 6, 545 km. 2. W ramach przebudowy przewiduje się: rozbiórkę zniszczonych elementów, uzupełnienie istniejących ubytków nawierzchni, wykonanie poszerzeń jezdni, wykonanie elementów jezdni, przebudowę skrzyżowań, wykonanie warstwy wyrównawczej i nowej warstwy ścieralnej, wykonanie chodników i ścieżek rowerowych, wykonanie zatok autobusowych, wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji, przebudowę (wzmocnienie konstrukcji) mostu w m. Fabianów, remont istniejącej sieci telekomunikacyjnej, wykonanie odwodnienia. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a). nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm ), b). spełniają wymogi określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223., poz. 1655 z późn. zm), c). dysponują lub będą dysponować osobą (osobami) pełniącą (pełniącymi) funkcję kierownika budowy posiadającą (posiadającymi) uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej i mostowej,w zakresie wymaganym do realizacji zadania, która (które) pełniła (pełniły) funkcję kierownika budowy przy min. 2 robotach budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg co najmniej powiatowych o wartości min. 6 mln. złotych. d). wykażą się realizacją w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówieniami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za robotę budowlaną o podobnym zakresie i wartości zamawiający uzna budowę, przebudowę lub rozbudowę drogi co najmniej powiatowej o wartości minimum 6 mln. złotych brutto każda. e). wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 500.000 zł. Na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów zamawiający dokona oceny spełnienia w.w warunków. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2). Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 ze zm ). 3). Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 ze zm ). 4). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 5). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 6). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 7). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 8). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (o ile dotyczy, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 9). Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierować robotami) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia. 9a). Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia w.w osób, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osobę (- y), którą (-ymi) będzie dysponował. 10). Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane uprawnienia budowlane osoby (osób) proponowanej (proponowanych) na stanowisko kierownika budowy w specjalności drogowej i mostowej w zakresie wymaganym do realizacji zadania (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy), 11). Kserokopie zaświadczeń o wpisie kierownika (kierowników) na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 12). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną o podobnym zakresie i wartości zamawiający uzna budowę, przebudowę lub rozbudowę dróg co najmniej powiatowych o wartości minimum 6 mln. złotych brutto każda. 13). Dokumenty (referencje), potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane należycie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 14). Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na co najmniej sumę ubezpieczenia 500.000 zł 15). Dowód wniesienia wadium. 16). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 4),5),6),8) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienia (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 7) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.16), należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pleszew.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach