Przetargi.pl
Przebudowa ciągu dróg gminnych łączących drogę powiatową Nr 2107W z drogą wojewódzką Nr 544 w Krasnosielcu

Urząd Gminy Krasnosielc ogłasza przetarg

  • Adres: 06-212 Krasnosielc, Rynek 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7175073 , fax. 029 7175074
  • Data zamieszczenia: 2015-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasnosielc
    Rynek 40 40
    06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie
    tel. 029 7175073, fax. 029 7175074
    REGON: 00053895200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugkrasnosielc.nv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu dróg gminnych łączących drogę powiatową Nr 2107W z drogą wojewódzką Nr 544 w Krasnosielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych dostosowujących drogi objęte opracowaniem do następujących parametrów: Ulica Rynek - jezdnia szerokość od 7,00 do 10,5m - okrawężnikowana, zjazdy szerokość od 2,5m do 6,25 m, chodniki szerokość od 2m do 5m przykrawężnikowe i oddzielone od jezdni zielenią, zatoki postojowe szerokość 2,5m i 5m, zatoka autobusowa szerokość 3m. Ulica Młynarska - jezdnia szerokość od 3,5m do 6m, częściowo okrawężnikowana, zjazdy szerokość od 3m do 8m, chodniki szerokość od 1,5m do 3m przykrawężnikowe, pobocza szerokość od 0,75m do 1,20m, na części trasy rowy przydrożne. Ulica Polna - jezdnia szerokości od 3,5m do 4,25m, pobocza szerokości do 0,75m. Ulica Przejściowa- jezdnia szerokości 3m, chodniki szeeokości 5m - na części trasy, zjazd szerokości 4,5m, pobocza szerokości do 0,75m. Jezdnia - poszerzenia i nowe konstrukcje - kategoria ruchu KR1: warstwa ścieralna z AC 11 grubości 4cm, asfalt D50/70, warstwa wiążąca z AC 16 grubości 4cm, asfalt D50/70, podbudowa z kruszywa łamaneego0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm, warstwa z kruszywa naturalnego0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm. Jezdnia- przebudowa nawierzchni - kategoria ruchu KR1: warstwa ścieralna z AC 11 grubości 4cm, asfalt D50/70, warstwa wyrównawcza z AC 11 grubość zmienna, asfalt D50/70. Rowy - prefabrykaty żelbetowe. Chodniki - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej grubości 6cm - kolor, podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 3cm, podbudowa z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm. Pobocza - utwardzone warstwą z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 10cm. Zjazdy - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej grubości 8cm, kolor, podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm, warstwa z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm. Zatoka postojowa - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej grubości 8cm - kolor, podsypka cementowo -piaskowa 1:4 grubości 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm, warstwa z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm. Zatoka autobusowa - warstwa ścieralna z kamiennej kostki brukowej 15/17 - granit, podsypka cementowo -piaskowa 1:4 grubości 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm, warstwa z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm. Bilans terenu: jezdnie - 5098m2, zjazdy - 437m2, chodniki - 2306m2, zatoki postojowe - 229m2, zatoka autobusowa - 110m2, zieleń - 392m2, pobocza - 671m2. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych , a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W celu wykazania równoważności należy przedstawić wszelką możliwą do porównania dokumentację techniczno technologiczną z której jednoznacznie będzie wynikać równoważność proponowanych urządzeń zamiennych. Dokumentami niezbędnymi do spełnienia warunku równoważności, które należy przedstawić do akceptacji są: dokumentacja techniczna proponowanych urządzeń, kompletna dokumentacja wraz z załącznikami dotycząca przeprowadzonych badań i atestów, wszelkie inne dokumenty techniczno-technologiczne umożliwiające rzetelną a przede wszystkim kompleksową ocenę zaproponowanych urządzeń. Przed wykonaniem nawierzchni asfaltowej oraz z kostki brukowej Wykonawca wykona i dostarczy Inspektorowi Nadzoru badania stopnia zagęszczenia gruntu - minimum jedno badanie na 50m przebudowywanego odcinka drogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dołączony do przetargu przedmiar stanowi materiał dodatkowy, ułatwiający Wykonawcom skalkulowanie ceny ofertowej. Materiały pochodzące z rozbiórki stanowią bezwzględnie własność Inwestora. W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca: - zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami; - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy; - zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego; - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich; - zapewni właścicielom lub użytkownikom dojazd do nieruchomości przyległych do placu budowy; - w razie konieczności zabezpieczy przed zniszczeniem stałe znaki stabilizacyjne osnowy geodezyjnej a wrazie ich zniszczenia dokona ich obdudowy; - roboty w obrębie urządzeń infrastruktury podziemnej i nadziemnej zgłosi i będzie wykonywał pod nadzorem właścicieli sieci; - uzyska, u Zarządcy Drogi Powiatowej 2107W Krasnosielc-bagienice -Wólka Rakowska, na podstawie upoważnienia zamawiającego, zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym a także poniesie koszty zajęcia pasa drogowego przez Wykonawcę; - wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w wersji PDF lub JPG wraz z oświadczeniem geodety o wykonaniu robót zgodnie z projektem; Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy oraz wpisem do dziennika budowy; wykona książkę drogi zgodnie ze wzorem określonym w załaczniku nr 1 rozporzadzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005roku Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót przedłoży Inspektorowi nadzoru wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru a w szczególności: dokumentację geodezyjną powykonawczą, oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, protokoły z wyników badań, certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, a Zamawiającemu na dzień odbioru. Inspektor zbada stan dokumentacji powykonawczej. W przypadku stwierdzenia wad, zwróci ją do poprawki. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: 1. wykaz przekazywanej dokumentacji powykonawczej (kompletny, wyszczególnione i opisane wszystkie tomy, teczki, segregatory itp.); 2. dokumentację fabryczną (atesty), certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły jakości zabudowanych urządzeń i materiałów; Wszystkie materiały muszą posiadać aktualną aprobatę techniczną lub certyfikat zgodności z odpowiednimi normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 32 500,00 zł. (słownie: trzydzieści dwa tysiące pięćset złotych) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu na konto Urzędu Gminy w Krasnosielcu, BS Krasnosielc Nr 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030, 2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium, 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- oryginał należy dołączyć do oferty, 4) gwarancjach bankowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 6) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) oryginał należy dołączyć do oferty. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugkrasnosielc.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach