Przetargi.pl
Przebudowa ciągów pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1564L w m. Sobianowice i m. Bystrzyca na odcinku od km rob. 1+626,73 do km rob. 2+018,47

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągów pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1564L w m. Sobianowice i m. Bystrzyca na odcinku od km rob. 1+626,73 do km rob. 2+018,47
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągów pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1564L w m. Sobianowice i m. Bystrzyca na odcinku od km rob. 1+626,73 do km rob. 2+018,47. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa obejmuje też pozostałe odcinki ciągów pieszych, natomiast zakres robót objęty niniejszym postępowaniem zawarty jest przedmiarze robót i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Mogące wystąpić w projekcie i specyfikacji określenia zawierające w nazwie znaki towarowe są tylko przykładami - zamawiający dopuszcza przedmioty równoważne spełniające wymagania projektu.
    1. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości:
    - długość chodnika około 392 m
    - szerokość chodnika - 1,5 m na przeważającym odcinku
    - jednostronna opaska gruntowa o zmiennej szerokości
    - zatoka autobusowa
    - usunięcie warstwy humusu gr.15cm - 1270m2
    - rozebranie przepustów betonowych - 2m3
    - wykonanie wykopów 131 m3, w tym 23m3 gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę
    - wykonanie nasypów 108 m3
    - plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów 574m2
    - czyszczenie przepustów pod zjazdami 25m
    - założenie rur osłonowych dwudzielnych PE110 na kablu telekom. - 2m
    - profilowanie podłoża 728m2
    - warstwa odsączająca z piasku gr. 12cm pod zjazdami 39m2
    - podbudowa z piasku stabil. cementem Rm=2,5Mpa gr. 15cm pod zjazdami i zatoką autob. 163m2
    - podbudowa z piasku stabil. cementem Rm=1,5Mpa gr. 10cm pod chodnikiem 494m2
    - podbudowa z chudego betonu Rm=9MPa gr. 20cm (zatoka autob.) - 96m2
    - nawierzchnia chodników z kostki betonowej szarej gr. 6cm (typu behaton) na podsypce cem.-piask. gr. 3cm - 494m2
    - nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej czerwonej gr. 8cm (typu behaton) na podsypce cem.-piask. gr. 5cm - 39m2
    - nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej szarej gr. 8cm na podsypce cem.-piask. gr. 5cm (zatoka autob.) - 96m2
    - uszczelnienie pomiędzy krawężnikiem a jezdnią afaltem lanym gr. 4cm - 403m
    - ścieki trapezowe skarpowe z elementów prefabrykowanych - 8m
    - umocnienie skarp płytami ażurowymi - 176m2
    - umocnienie dna rowu płytami chodnikowymi - 31m2
    - wykonanie przepustów z rur HDPE śr. 40 cm - 22m
    - umocnienie wlotów przepustów brukowcem - 5m2
    - ścieki pochodnikowe z płyt betonowych - 16m
    - krawężniki betonowe 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem 403m
    - krawężniki betonowe leżące 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem 77 m
    - obrzeża chodnikowe betonowe 6x20cm na posypce cem.-piask. - łącznie 375 m
    - humusowanie skarp gr.5cm i obsianie mieszanką traw - 397 m2
    - uzupełnienie zjazdów kruszywem łamanym 0-31,5mm gr. 15cm - 71m2
    - oznakowanie poziome przejścia dla pieszych mat. grubowarstwowymi - 10m2
    - postawienie nowych znaków drogowych 8szt. na 5 słupkach
    2. Przedmiot Zamówienia obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat np. za zajęcie pasa drogowego) oraz zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
    3. Minimalna wymagana gwarancja i rękojmia 5 lat.
    4. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, Kwota wadium wynosi:
       3 000,00zł, słownie: trzy tysiące złotych
    2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
    3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
     3.1. pieniądzu,
     3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     3.3. gwarancjach bankowych,
     3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
     3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158zpóźn. zm.)
    4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty.
    5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
      72193017092003006000950016 z dopiskiem: Wadium - chodnik w Bystrzycy.
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
    8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
    9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
    10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach