Przetargi.pl
Przebudowa ciągów pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1564L w m. Sobianowice i m. Bystrzyca na odcinku od km rob. 1+101,33 do km rob. 1+630,73

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2012-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągów pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1564L w m. Sobianowice i m. Bystrzyca na odcinku od km rob. 1+101,33 do km rob. 1+630,73
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągów pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1564L w m. Sobianowice i m. Bystrzyca na odcinku od km rob. 1+101,33 do km rob. 1+630,73. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa obejmuje też pozostałe odcinki ciągów pieszych, natomiast zakres robót objęty niniejszym postępowaniem zawarty jest przedmiarze robót i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Mogące wystąpić w projekcie i specyfikacji określenia zawierające w nazwie znaki towarowe są tylko przykładami - zamawiający dopuszcza przedmioty równoważne spełniające wymagania projektu.
    1. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości:
    - długość chodnika około 530 m
    - szerokość chodnika - 1,5 m na przeważającym odcinku
    - jednostronna opaska gruntowa o zmiennej szerokości
    - usunięcie warstwy humusu gr.15cm - 1115m2
    - wykonanie wykopów 121 m3, w tym 77m3 gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę
    - wykonanie nasypów 44 m3
    - plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów 355m2
    - założenie rur osłonowych dwudzielnych PE110 na kablu telekom. i energet. 12m
    - profilowanie podłoża 837m2
    - warstwa odsączająca z piasku gr. 12cm pod zjazdami 72m2
    - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5Mpa gr. 15cm pod zjazdami 72m2
    - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem Rm=1,5Mpa gr. 10cm pod chodnikiem 692m2
    - nawierzchnia chodników z kostki betonowej szarej gr. 6cm (typu behaton) na podsypce cem.-piask. gr. 3cm - 692m2
    - nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej czerwonej gr. 8cm (typu behaton) na podsypce cem.-piask. gr. 5cm - 72m2
    - uszczelnienie pomiędzy krawężnikiem a jezdnią afaltem lanym gr. 4cm - 57m2
    - krawężniki betonowe 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem 581m
    - krawężniki betonowe leżące (zjazdy) 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem 42 m
    - obrzeża chodnikowe betonowe 6x20cm na posypce cem.-piask. - 514 m
    - palisady betonowe 12x12x60cm na ławie betonowej z oporem - 16 m
    - wpust krawężnikowy żeliwny - 1szt
    - humusowanie skarp gr.5cm i obsianie mieszanką traw - 355 m2
    - uzupełnienie zjazdów kruszywem łamanym 0-31,5mm gr. 15cm - 73m2
    - ogrodzenia segmentowe typu U-12a - 59 m
    - oznakowanie poziome przejścia dla pieszych mat. grubowarstwowymi - 34m2
    - postawienie nowych znaków drogowych 18szt. na 12 słupkach
    - przestawienie znaków drogowych 1 szt.
    2. Przedmiot Zamówienia obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat) oraz zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
    3. Minimalna wymagana gwarancja i rękojmia 5 lat.
    4. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, Kwota wadium wynosi:
       3000,00zł, słownie: trzy tysiące złotych
    2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
    3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
     3.1. pieniądzu,
     3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     3.3. gwarancjach bankowych,
     3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
     3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158zpóźn. zm.)
    4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty.
    5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
      72193017092003006000950016 z dopiskiem: Wadium - chodnik w Bystrzycy.
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
    8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
    9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
    10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach