Przetargi.pl
„Przebudowa chodników w ciągu dróg powiatowych: Nr 2318E – ul. 9-go Maja, Nr 2328E – ul. Południowa, Nr 2315E ul. Jana Pawła II i ul. 1-go Maja” – chodnik na ul. 1 Maja (odc. Mickiewicza – Narutowicza) – ETAP I”.

Powiat Łaski ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, Ul. Południowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 675 68 00 , fax. (043) 675 68 09
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łaski
    Ul. Południowa 1
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. (043) 675 68 00, fax. (043) 675 68 09
    REGON: 73093481000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lask.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa chodników w ciągu dróg powiatowych: Nr 2318E – ul. 9-go Maja, Nr 2328E – ul. Południowa, Nr 2315E ul. Jana Pawła II i ul. 1-go Maja” – chodnik na ul. 1 Maja (odc. Mickiewicza – Narutowicza) – ETAP I”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa chodników w ciągu dróg powiatowych: Nr 2318E – ul. 9-go Maja, Nr 2328E – ul. Południowa, Nr 2315E ul. Jana Pawła II i ul. 1-go Maja” – chodnik na ul. 1 Maja (odc. Mickiewicza – Narutowicza) – ETAP I będzie polegała na wykonaniu następujących robót: - dokonać rozbiórki istniejącej nawierzchni chodnik i zjazdów wraz z wywozem gruzu, - wykonać roboty ziemne wraz z zagęszczeniem podłoża, - ustawić krawężniki oraz obrzeża betonowe na podsypce cementowo – piaskowej, - wykonać podbudowę pod chodnik, - wykonać podbudowę pod zjazdy, - wykonać nawierzchnię z kostki betonowej o grubości 6cm na chodniku i 8cm na zjazdach, - wyregulować do poziomu nawierzchni chodnika i zjazdów włazy studni kanałowych, zasuwy zaworów wodociągowych i gazowych oraz studnie kanalizacji telefonicznej, - w obrębie wykonanego chodnika i zjazdów wyplantować i zagęścić tereny ziemne wraz z obsianiem mieszanką traw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.07.2020 r. do godz. 9:30 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr: 47 9263 0000 0516 2547 2005 0001. Dowód wniesienia wadium w formie pieniądza należy złożyć wraz z ofertą przetargową. Wadium w formie innej niż pieniądz: - złożyć w oryginale w postaci papierowej wraz z ofertą przetargową albo - w sytuacji wnoszenia wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego należy go przesłać w oryginale na adres: zamowienia@lask.com.pl Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.2. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach