Przetargi.pl
Przebudowa chodników przy ul. Krętej w Oświęcimiu

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul.Zaborska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8429311,8429311 , fax. 033 8429199
  • Data zamieszczenia: 2012-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    ul.Zaborska 2 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8429311,8429311, fax. 033 8429199
    REGON: 00052640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodników przy ul. Krętej w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przebudowę chodników z płytek betonowych na kostkę brukową gr. 6 cm na podbudowie z kruszywa kamiennego gr. 20 cm: 400 m2 2) Przełożenie istniejących nawierzchni z kostki brukowej: 25 m2 3) Przebudowę wjazdów do posesji na nawierzchnię z kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa kamiennego gr. 25 cm: 90 m2 4) Utwardzenie terenu pomiędzy obrzeżami chodnikowymi a ogrodzeniami posesji klińcem kamiennym 0 - 4 mm: 40 m2 5) Uzupełnienie ubytków nawierzchni asfaltowej ulicy betonem asfaltowym: 70 m2 6) Regulacja wysokościowa oraz uzupełnienie istniejących elementów urządzeń uzbrojenia podziemnego - studzienek, skrzynek ulicznych: 12 szt 7) Zabezpieczenie kabli elektroenergetycznych rurami ochronnymi typu Arot: 10 m 8) Wykonywanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia 8) w tym m.in.: a) oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy b) organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd) c) wytyczenie geodezyjne d) projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz wykonanie na własny koszt prac wynikających z tego projektu e) organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót f) wyłączenia i załączenia energii elektrycznej g) nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień h) inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza i) badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy j) sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót k) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania l) ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji m) wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.500,00 zł ( słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach