Przetargi.pl
Przebudowa chodników przy drogach powiatowych: Zadanie nr 1 - Przebudowa parkingu w m. Dłutowo Nowe w ciągu drogi powiatowej nr 1294N Zadanie nr 2 - Przebudowa chodnika w m. Adamowo w ciągu drogi powiatowej nr 1298N Zadanie nr 3 - Przebudowa chodnika i miejsc postojowych w m. Wlewsk w ciągu drogi powiatowej nr 1335 N Zadanie nr 4 - Przebudowa chodnika w m. Bryńsk w ciągu drogi powiatowej nr 1353N Zadanie nr 5 - Przebudowa zatoki autobusowej i chodnika w m. Jamielnik w ciągu drogi powiatowej nr 1353N Zadanie nr 6 - Przebudowa chodnika w m. Wąpiersk w ciągu drogi powiatowej nr 1280N Zadanie nr 7 - Przebudowa chodnika – budowa peronów w miejscowości Bełk w ciągu drogi powiatowej nr 1292 N

Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, Lidzbarska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 972 239 , fax. 236 972 239
  • Data zamieszczenia: 2017-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie
    Lidzbarska 31
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 972 239, fax. 236 972 239
    REGON: 13038269900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodników przy drogach powiatowych: Zadanie nr 1 - Przebudowa parkingu w m. Dłutowo Nowe w ciągu drogi powiatowej nr 1294N Zadanie nr 2 - Przebudowa chodnika w m. Adamowo w ciągu drogi powiatowej nr 1298N Zadanie nr 3 - Przebudowa chodnika i miejsc postojowych w m. Wlewsk w ciągu drogi powiatowej nr 1335 N Zadanie nr 4 - Przebudowa chodnika w m. Bryńsk w ciągu drogi powiatowej nr 1353N Zadanie nr 5 - Przebudowa zatoki autobusowej i chodnika w m. Jamielnik w ciągu drogi powiatowej nr 1353N Zadanie nr 6 - Przebudowa chodnika w m. Wąpiersk w ciągu drogi powiatowej nr 1280N Zadanie nr 7 - Przebudowa chodnika – budowa peronów w miejscowości Bełk w ciągu drogi powiatowej nr 1292 N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa chodników przy drogach powiatowych: Zadanie nr 1 - Przebudowa parkingu w m. Dłutowo Nowe w ciągu drogi powiatowej nr 1294N Zadanie nr 2 - Przebudowa chodnika w m. Adamowo w ciągu drogi powiatowej nr 1298N Zadanie nr 3 - Przebudowa chodnika i miejsc postojowych w m. Wlewsk w ciągu drogi powiatowej nr 1335 N Zadanie nr 4 - Przebudowa chodnika w m. Bryńsk w ciągu drogi powiatowej nr 1353N Zadanie nr 5 - Przebudowa zatoki autobusowej i chodnika w m. Jamielnik w ciągu drogi powiatowej nr 1353N Zadanie nr 6 - Przebudowa chodnika w m. Wąpiersk w ciągu drogi powiatowej nr 1280N Zadanie nr 7 - Przebudowa chodnika – budowa peronów w miejscowości Bełk w ciagu drogi powiatowej nr 1292 N 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 2.1 przedmiarze robót – Załącznik Nr5a; Nr5b; Nr5c; Nr5d; Nr5e; Nr5f; Nr5g do niniejszej SIWZ, 2.2 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ, Zamówienie obejmuje również: organizację placu budowy, badania zagęszczenia podłoża i podbudów, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego oraz innych robót wymaganych technologią. 3. Nazwy i kody opisujące przedmiot zamówienia (CPV): 45233222-1 Roboty w zakresie nawierzchni chodników 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z póź.zm.) osób wykonujących wszystkie czynności okreslone w zamówieniu. 6.1 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu wskazanym w SIWZ, umowie, w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 6.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium na: -Zadanie Nr 1 w wysokości 500,00 zł (słownie : pięćset złotych) -Zadanie Nr 2 w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych ) -Zadanie Nr 3 w wysokości 600,00(słownie: sześćset złotych ) -Zadanie Nr 4 w wysokości 1500,00(słownie: jeden tysiąc pięćset złotych ) -Zadanie Nr 5 w wysokości 800,00(słownie: osiemset złotych ) -Zadanie Nr 6 w wysokości 500,00(słownie: pięćset złotych ) -Zadanie Nr 7 w wysokości 300,00(słownie: trzysta złotych )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach