Przetargi.pl
Przebudowa chodników i zjazdów na terenie miasta Chełm.

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5633228 , fax. 082 5633839
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chełmońskiego 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5633228, fax. 082 5633839
    REGON: 11019875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodników i zjazdów na terenie miasta Chełm.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodników i zjazdów na terenie miasta Chełm. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na zadania: Zadanie nr 1: przebudowa chodnika i zjazdów w ulicy Obłońskiej w Chełmie, Zadanie nr 2: przebudowa chodnika i zjazdów w ulicy Wołyńskiej w Chełmie na odcinku od Al. Piłsudskiego do ulicy ks. Piotra Skargi strona północna, Zadanie nr 3: przebudowa chodnika w ulicy Żeromskiego w Chełmie na odcinku od ulicy Litewskiej do ulicy Kilińskiego strona lewa, Zadanie nr 4: przebudowa chodnika w ulicy Zachodniej w Chełmie na odcinku wzdłuż sklepu Stokrotka, 2. Zakres rzeczowy zadania nr 1 obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, 2) ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej wraz z wykonaniem ławy z oporem z piasku stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa (730,00 m), 3) ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C-8/10 na podsypce cementowo-piaskowej (405,00 m), 4) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonane ręcznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, zagęszczana mechanicznie (810,00 m2), 5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 15 cm z transportem i zagęszczeniem (80,00 m2), 6) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm, gr. 10 cm z zagęszczeniem mechanicznym (810,00 m2), 7) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (730,00 m2), 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (80,00 m2), 9) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową (13,50 t), 10) regulację pionowa studni dla urządzeń podziemnych (telekomunikacyjne) z nadzorem właścicielskim i odbiorem przez TP S.A. (8,00 szt.), 11) budowę ław z pianobetonu pod kanalizację telefoniczną wraz z założeniem rur osłonowych przepustowych dwudzielnych średnica 40 mm z nadzorem właścicielskim i odbiorem przez TP S.A. (34,00 m), 12) podmurowanie ścian fundamentowych cegłą kl. 150, wraz z izolacją poziomą z papy, wykonanie z zasypanie wykopu w gruncie nienawodnionym kat. III, odwozem nadmiaru ziemi na odległość do 10 km, przy grubości ścian 1 cegła (1,00 m3), 3. Zakres rzeczowy zadania nr 2 obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, 2) ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej wraz z wykonaniem ławy z oporem z piasku stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa (230,00 m), 3) ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C-8/10 na podsypce cementowo-piaskowej (115,00 m), 4) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonane ręcznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, zagęszczana mechanicznie (527,00 m2), 5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 15 cm z transportem i zagęszczeniem (50,00 m2), 6) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm, gr. 10 cm z zagęszczeniem mechanicznym (527,00 m2), 7) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm układane na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (477,00 m2), 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm układane na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (50,00 m2), 9) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową (10,00 t), 10) regulację pionowa studni dla urządzeń podziemnych (telekomunikacyjne) z nadzorem właścicielskim i odbiorem przez TP S.A. (2,00 szt.), 11) budowę ław z pianobetonu pod kanalizację telefoniczną wraz z założeniem rur osłonowych przepustowych dwudzielnych średnica 40 mm z nadzorem właścicielskim i odbiorem przez TP S.A. (7,00 m), 12) Zdjęcie nadmiaru humusu z wykorzystaniem na uzupełnienie zieleńców, humusowanie zieleńców z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 10 cm (258,00 m2), 4. Zakres rzeczowy zadania nr 3 obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) chodnik, a) ustawienie krawężników betonowych wystających 15x30 , wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu B-15, na podsypce cementowo-piaskowej (200,00 m), b) ustawienie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, przy wypełnieniu spoin zaprawą cementową i wymiarach obrzeża 20x6 cm (160,00 m), c) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonywane i zagęszczane mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm (310,00 m2), d) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa wykonana w betoniarni o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm (310,00 m2), e) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce cem.-piask., przy użyciu kostki szarej gr.6 cm (310,00 m2), f) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami mineralno-asfaltowymi, z obcięciem krawędzi mechanicznie wzdłuż krawężnika (4,00 t), 4) zjazdy indywidualne, a) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonywane i zagęszczane mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm (90,00 m2), b) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa wykonana w betoniarni o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm (90,00 m2), c) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce: cem.-piask., przy użyciu kostki szarej gr.8 cm (90,00 m2), d) ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, przy wymiarach obrzeża 30x8 cm (50,00 m), 5) roboty wykończeniowe, a) wymiana słupa - demontaż starego słupa betonowego pojedynczego z transportem na odl. 7 km, montaż nowego słupa betonowego pojedynczego E 10/2,5 wraz ze zmiana lokalizacji słupa (1,00 słup), b) humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy 10 cm (200,00 m2), 5. Zakres rzeczowy zadania nr 4 obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, 2) ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej wraz z wykonaniem ławy z oporem z piasku stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa (160,00 m), 3) ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C-8/10 na podsypce cementowo-piaskowej (25,00 m), 4) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonane ręcznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, zagęszczana mechanicznie (320,00 m2), 5) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm, gr. 10 cm z zagęszczeniem mechanicznym (320,00 m2), 6) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm układane na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (320,00 m2), 7) humusowanie skarp z obsianiem trawą, zawałowaniem przy grubości warstwy 10 cm (150,00 m2), 8) regulację pionowa studni dla urządzeń podziemnych (telekomunikacyjne) z nadzorem właścicielskim i odbiorem przez TP S.A. (1,00 szt.), 9) zabezpieczenie kabli energetycznych i telefonicznych rurą osłonową przepustową dwudzielną typu PP lub PE średnica 40 mm z nadzorem właścicielskim i odbiorem przez ZE i TP S.A. (30,00 m), 6. Szczegółowy zakres robót opisanych w pkt A.III. 1-5 SIWZ określa skrócona dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, w tym dla: - zadania nr 1 - 10.1, - zadania nr 2 - 10.2, - zadania nr 3 - 10.3, - zadania nr 4 - 10.4, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, w tym dla: - zadania nr 1 - 9.1, - zadania nr 2 - 9.2, - zadania nr 3 - 9.3, - zadania nr 4 - 9.4, oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, w tym dla: - zadania nr 1 - 6.1, - zadania nr 2 - 6.2, - zadania nr 3 - 6.3, - zadania nr 4 - 6.4, 7. W przypadku zadania nr 1 - zadania nr 4 w ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze skróconą dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 4) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm, 5) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót, 6) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych) wraz z nadzorem właścicielskim, 7) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 8) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 9) uporządkowanie placu budowy, 10) wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 11) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 12) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 13) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych, niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych, w sposób zgodny i z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu. Zamawiający będzie prowadził niezależne i systematyczne badania, pomiary, próby oraz sprawdzenia w celu kontroli prawidłowości wykonania niniejszego zamówienia. 14) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 15) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów); 16) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) 4 820,00 PLN (słownie: cztery tysiące osiemset dwadzieścia PLN 00/100) - zadanie nr 1, 2) 2 860,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset sześćdziesiąt PLN 00/100) - zadanie nr 2, 3) 2 190,00 PLN (słownie: dwa tysiące sto dziewięćdziesiąt PLN 00/100) - zadanie nr 3, 4) 1 380,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta osiemdziesiąt PLN 00/100) - zadanie nr 4, w terminie i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach