Przetargi.pl
Przebudowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2210G w miejscowości Pszczółki - etap II (strona lewa ul. Pomorskiej w kierunku od ul. Lipowej do drogi krajowej nr 1) wraz z wjazdem do OSP oraz remont parkingu przy OSP.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2210G w miejscowości Pszczółki - etap II (strona lewa ul. Pomorskiej w kierunku od ul. Lipowej do drogi krajowej nr 1) wraz z wjazdem do OSP oraz remont parkingu przy OSP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie II etapu przebudowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 2210G w Pszczółkach, na odcinku ~250 mb ulicy Pomorskiej, od wjazdu do OSP (przy ul. Lipowej) w kierunku skrzyżowania z drogą krajową nr 1 oraz remont parkingu przy OSP. Zakres prac dotyczy chodnika znajdującego się po lewej stronie ul. Pomorskiej (nieparzyste numery budynków oraz wjazdu do OSP). Zakres robót drogowych obejmuje: CZĘŚĆ I I. Roboty w zakresie budowy chodnika: - Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni na odcinku ~ 250 mb; - Wykonanie koryta wraz z podbudową na odcinku ~250 mb; - Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 na ławie betonowej na odcinku ~250 mb; - Ustawienie krawężników betonowych przejazdowych 15 x 22 na podsypce piaskowo - cementowej na odcinku ~ 47 mb; - Ustawienie krawężników betonowych skośnych 15 x 22/30 na podsypce piaskowo - cementowej na odcinku ~ 14 mb; - Ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8 na podsypce piaskowo - cementowej na odcinku ~ 205 mb; - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej, grub. 6cm na podsypce piaskowo - cementowej (chodniki) na powierzchni ~ 405 m2; - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej, grub. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej (zjazdy) na powierzchni ~ 180 m2. II. Roboty w zakresie wykonania wjazdu do OSP: - Wykonanie robót rozbiórkowych obejmujących rozbiórkę: obrzeża chodnikowego na długości ok. 21 m, istniejącej nawierzchni z poolbruku na powierzchni 21 m2 nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych na powierzchni 40 m2 oraz podbudowy na powierzchni 60m2 ; - Wykonanie koryta wraz z podbudową na powierzchni ~ 111 m2; - Ustawienie krawężników betonowych przejazdowych 15 x 22 na podsypce piaskowo - cementowej na odcinku ~ 42 mb; - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej cementowej szarej grub. 6 cm na podsypce piaskowo - cementowej na powierzchni ~ 23 m2. - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej cementowej czerwonej grub. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej na powierzchni ~ 88 m2. III Roboty wykończeniowe: - Regulacja pionowa studzienek włazów kanałowych, studzienek telekomuni-kacyjnych, studzienek zaworów wodociągowych w ilości 7 sztuk; - Humusowanie skarp wraz z obsiewem na powierzchni ~ 12 m2. CZĘŚĆ II Remont parkingu przy OSP - rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej na powierzchni ok 100 m2 - ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8 na podsypce piaskowo cementowej na odcinku ok. 20 m - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej, grubości 8 cm na podsypce piaskowo cementowej na powierzchni ok. 100 m2. Załącznikami do SIWZ są następujące dokumenty: 1. dokumentacja projektowa, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3. przedmiary robót. Roboty należy prowadzić zgodnie z instrukcjami i zaleceniami zawartymi w ww. dokumentacji. Wszelkie zmiany technologii i wynikające z tego konsekwencje obciążają Wykonawcę. Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją i rękojmią 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. Jeżeli zapisy Specyfikacji Technicznych są odmienne od zapisów zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i projekcie umowy, pierwszeństwo mają zapisy SIWZ i projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) w okresie ostatnich 5 lat wykonali 3 zadania odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, d) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, e) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową pozwalające na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) spełniać warunki określone w pkt. 1. lit.a), c), d), e) - wspólnie, natomiast w pkt. 1. lit b), f) - każdy z osobna, c) zawrzeć umowę regulującą współpracę podmiotów. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawców. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie, wymogi określone w pkt 1. a) oraz c) musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składa się wypełniony i podpisany druk oferta wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. do OFERTY oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) wykaz trzech wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. do OFERTY) lub przedstawienie pisemnego zobowiązania potwierdzającego udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów, e) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia (zał. do OFETRY), f) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. do OFERTY), g) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wraz z umową regulującą współpracę podmiotów. 2. Dokumenty złożone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia będą rozpatrywane łącznie, z zastrzeżeniem pkt. 6 lit. a), b), f). 3. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w oryginale lub formie kserokopii poświadczonej, na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5. Zamawiający może w ramach solidarnej odpowiedzialności żądać wykonania umowy od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach