Przetargi.pl
Przebudowa chodnika w ul. Nad Drwęcą wraz z dojściem do kładki w Brodnicy

Burmistrz Miasta Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Kamionka 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4930300 , fax. 056 4982626
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Brodnicy
    ul. Kamionka 23 23
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4930300, fax. 056 4982626
    REGON: 00052341300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodnika w ul. Nad Drwęcą wraz z dojściem do kładki w Brodnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodnika w ul. Nad Drwęcą wraz z dojściem do kładki w Brodnicy. 2. Zakres robót obejmuje: WYMAGANIA OGÓLNE D.00.00.00. Wymagania ogólne. Wymagania ogólne należy rozumieć i stosować w powiązaniu z niżej wymienionymi specyfikacjami technicznymi: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE D.01.02.04. Rozbiórka elementów dróg. ROBOTY ZIEMNE D.02.00.00. Roboty ziemne. Wymagania ogólne. PODBUDOWY D.04.01.01. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża. NAWIERZCHNIE D.05.03.01. Nawierzchnie kostkowe. ELEMENTY ULIC D.08.01.01. Krawężniki betonowe. D.08.03.01. Obrzeża betonowe. Specyfikacje techniczne zgodne są z Wytycznymi zlecania robót, usług i dostaw w drodze przetargu stanowiących załącznik do Zarządzenia Nr 4 z dnia 5 kwietnia 1995 roku, wydanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych i uwzględniają normy państwowe, instrukcje i przepisy stosujące się do robót. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został zgodnie z załącznikami Nr 9, 10, 11 do SIWZ (rysunek - mapa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót + kosztorys ofertowy). Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej http://bip.brodnica.pl oraz do wglądu w Urzędzie Miejskim w Brodnicy, ul. Kamionka 23, pokój 304, telefon: (056) 49-30-614, w godzinach od 8:00 do 15:00. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dokonali oględzin, wizji lokalnej na terenie przyszłych robót (realizacji projektu) i w ich okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego - wg załącznika Nr 3 do SIWZ (oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ oraz o zapoznaniu się z warunkami w terenie i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia). 5. Rodzaj wynagrodzenia - Ryczałtowe: W tym przypadku jest to taka forma wynagrodzenia, w której za zlecone roboty płacimy określoną kwotę, mając na uwadze, iż wynikiem realizacji prac jest jej efekt bez względu na ilość i rodzaj wykonanych czynności czy robót. Wykonawca, zgodnie z art. 632 § 1 kodeksu cywilnego, nie może żądać podwyższenia wartości ryczałtu nawet w sytuacji, gdy w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztów prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów. c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. e. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty wymagane dla ważności oferty, oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ oraz o zapoznaniu się z warunkami w terenie i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ. 5. Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 6. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 7. Doświadczenie zawodowe - wykaz, co najmniej trzech (3) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył), co najmniej trzy (3) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy dróg o nawierzchni bitumicznej lub betonowej bądź w zakresie wykonania chodników lub placów, przy czym wartość pojedynczego zamówienia winna wynosić, co najmniej 30.000 PLN brutto. Należy podać ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców oraz załączyć referencje zleceniodawców lub dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie tj. z należytą starannością, w treści których m.in. wymieniony jest zakres i rodzaj robót zrealizowanych przez Wykonawcę - wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 7. 8. Potencjał kadrowy - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do powyższego wykazu powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia przynależności do izby inżynierów budownictwa dla kierownika robót/budowy (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). - kierownik robót musi posiadać min. 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót legitymujący się uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (kopie uprawnień oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa). Przez podobne roboty rozumie się roboty związane z budową, przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni bitumicznej lub betonowej, bądź wykonanie chodników lub placów odpowiadających wartością (co najmniej 30.000 PLN brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonawca w wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował, to musi załączyć do niego pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 8. 9. Potencjał techniczny - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższej tabeli. Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający tytuł dysponowania sprzętem. Lp. Wyszczególnienie Minimalna liczba jednostek 1 2 3 A SPRZĘT 1 Koparko - ładowarka 1 2 Ubijak lub płyta wibracyjna 1 B ŚRODKI TRANSPORTU 1 Samochód samowyładowczy o ładowności od 5 do 10 t 1 Jeżeli wykonawca w wykazie wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, to musi załączyć do niego pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - wg załącznika Nr 8 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zmówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 9. 10. Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia - wartość ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej 30.000 PLN brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 10. 11. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - wyłącznie dla podmiotów zbiorowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brodnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach