Gmina Krajenka ogłasza przetarg
- Adres: 77-430 Krajenka, Szkolna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2639204 w. 24, 2639205, , fax. 67 2639203
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krajenka
Szkolna 17
77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
tel. 67 2639204 w. 24, 2639205, , fax. 67 2639203
REGON: 57079136500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www,bip.krajenka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa chodnika – ul. Polna w Krajence - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodnika – ul. Polna w Krajence, poprzez wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, uzupełnienie nawierzchni z betonu asfaltowego w miejscu rozbiórki (skrzyżowanie ul. Polna/Krótka), ułożenie krawężników i obrzeży, wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej, wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej, wymiana słupa energetycznego humusowanie i plantowanie terenów zielonych, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, regulacja istniejących urządzeń infrastruktury technicznej. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązków wykonawcy zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekt branży drogowej i elektrycznej, SST i przedmiar) oraz wzorze umowy, stanowiącymi załączniki do SIWZ. 3.4. UWAGA Załączony do SIWZ projekt budowlany dotyczy przebudowy ul. Zielnej i Polnej. Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje ujętego w projekcie wykonania nawierzchni jezdni i chodników ul. Zielnej oraz nawierzchni jezdni ul. Polnej. Zakres zamówienia został wskazany w powyższym opisie oraz pomocniczo w przedmiarze robót załączonym do SIWZ. 3.5. Kod CPV 45 23 32 22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45 23 14 00 -9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 3.6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3A ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 3.6.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zadania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonywanie robót budowlanych (robocizna) w zakresie realizowanego projektu wyszczególnionych w przedmiarze robót, w szczególności ustawienie krawężników, obrzeży chodnikowych, wykonanie podbudowy pod nawierzchnie, wykonanie nawierzchni chodników, wykonanie zjazdów. 3.6.2. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 3.6.1 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 3.6.3. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy wykazu osób o których mowa w pkt 3.6.1, wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na umowę o pracę. 3.6.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.6.5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót i weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy. 3.6.6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności. 3.7. Wymagania jakościowe i materiałowe: 3.7.1. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. 3.7.2. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów art.10 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku z późniejszymi zmianami. 3.7.3. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych. 3.7.4. Wykonawca zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego do zaakceptowania, przed dostarczeniem na plac budowy, planowane do wbudowania materiały i urządzenia, przedstawiając dokumenty pozwalające na ich zastosowanie. Wykonawca może użyć wyłącznie materiałów zaakceptowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.7.5. Na każde żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wbudowywanych materiałów certyfikat lub deklarację zgodności z obowiązującymi normami albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją. 3.7.6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej lub STWIORB norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3.7.7. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące Wykonawcę do przygotowania oferty. 3.7.8. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o nie gorszych parametrach jakościowych i użytkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 000 zł (słownie cztery tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.10.2 – jeśli dotyczy. Powinno być załączone w oryginale. pełnomocnictwo– jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Kosztorys ofertowy – na etapie wyboru oferty nie będzie podlegał ocenie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni drogowej w Zapleczu Technicznym Teatru Wielkiego im Stanisława Moniuszki w Poznaniu, położnym przy ul. Polskiej 116 w Poznaniu
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 190 w zakresie budowy chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego na odcinku Rondo Gnieźnieńskie – ul. Straszewska w Wągrowcu
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4595 P w m. Zborów w zakresie poprawy bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu
Dodano: 2023-11-10 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4612 P ul. Jana w m. Opatówek w zakresie poprawy bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu
Dodano: 2023-11-09 - Przebudowa ulicy Skarbka, Morcinka, Kasztanowej i Ogrodowej w Sompolnie w zakresie wykonania chodników oraz przejść dla pieszych.
Dodano: 2023-11-03 - Zagospodarowanie plenerowego miejsca spotkań, rekreacji i integracji mieszkańców w miejscowości Brenno
Dodano: 2023-10-16 - "Budowa chodnika w Rościnnie"
Dodano: 2023-06-12 - Rozbudowa gminnej infrastruktury szansą na wyrównanie poziomu życia na terenach dotkniętych deprywacją lokalną dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2023-04-24 - Wymiana kostki brukowej wraz z utwardzeniem terenu i odwodnieniem w obrębie obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej i sali wiejskiej w miejscowości Bukówiec Górny
Dodano: 2023-04-13 - Modernizacja chodników wraz z miejscami postojowymi i infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2023-04-07