Przetargi.pl
Przebudowa chodnika przy ul. Podgórnej i B. Krzywoustego w Pleszewie o dł. 350 mb

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Gen. Hallera 54
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7427216 , fax. 062 7427216
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Gen. Hallera 54 54
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7427216, fax. 062 7427216
    REGON: 25086414900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-pleszew.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodnika przy ul. Podgórnej i B. Krzywoustego w Pleszewie o dł. 350 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace polegać będą na rozebraniu starej nawierzchni chodnika z masy mineralno - bitumicznej oraz z płytek betonowych i ułożeniu nawej nawierzchni z kostki brukowej betonowej na długości 350 mb. Szczegółowy zakres prac do wykonania opisano w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie warunków art 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r Nr 19 poz. 177 z późn. zm) - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia, wykonanie z ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzech robót o podobnym zakresie i wartości co najmniej 50000.00 zł każda- potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia z załączonymi referencjami, wniesienie wymaganego wadium, przyjecie terminu ważności oferty przez okres 30 dni- potwierdzone złożonym oświadczeniem, przyjęcie wzoru umowy o roboty budowlane, stanowiącej załącznik do SIWZ - potwierdzone złożonym oświadczeniem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać nastepujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy którego wzorzec stanowi załącznik do SIWZ, b) wypełniony i podpisany ślepy kosztorys (ofertowy)- załącznik nr 1 do formularza ofertowego, c) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do formularza ofertowego, d) właściwe uprawnienia zawodowe osoby proponowanej na kierownika robót (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela oferenta), e) ważne zaświadczenie ( osoby proponowanej na kierownika robót) potwierdzające członkowstwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa i posiadanie wymaganego ubezpieczenia OC ( oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela oferenta), f) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jaki posiada Wykonawca ( załącznik nr 3 do formularza ofertowego), g) wykaz wykonanych w okresie 3 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i miejsca wykonywania ( załącznik nr 4 do formularza ofertowego)- załączyć referencje, h) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, i) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 -m-ce przed upływem terminu składania ofert, j) dowód wniesienia wadium, k) oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni - załącznik nr 5 do formularza ofertowego, l) oświadczenie o przyjęciu wzoru umowy o roboty budowlane - załącznik nr 6 do formularza ofertowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-pleszew.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach