Przetargi.pl
PRZEBUDOWA CHODNIKA NA ULICY WARSZWSKEJ W KŁODAWIE

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 610 576 , fax. 632 610 576
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 610 576, fax. 632 610 576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA CHODNIKA NA ULICY WARSZWSKEJ W KŁODAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Przebudowa chodnika na ulicy Warszawskiej w Kłodawie” – długość odcinka 0,2156 km Przedsięwzięcie obejmuje działki o numerach ewidencyjnych: Działka nr 256/1 ar. mapy 2 Jednostka ewidencyjna: 300906_4 Gmina Kłodawa Obręb ewidencyjny : 0001, Kłodawa, powiat kolski. 2. Zakres robót objęty zamówieniem obejmuje: – roboty pomiarowe - 0,256 km – roboty rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych o wym. 35x35x5 cm, 50x50x7 cm, z brukowca, z betonowej kostki brukowej, trylinki, betonu, rozebranie krawężników, obrzeży); – wykonanie chodnika dla pieszych o szerokości 2,0 m (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej bezfazowej kolor szary) – 487,34 m²; – wykonanie zjazdów (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej bezfazowej kolor grafit) do granicy pasa drogowego – 212,68 m²; – wbudowanie krawężników, obrzeży, oporników; – plantowanie, humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych - 194,65 m2. 3. Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlano-wykonawczy , kosztorys ofertowy. 4. Standardy jakościowe zostały określone w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawca oszacuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływanie innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty w tym: a) opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu i oznakowania robót zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2020 r. poz.110), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784). Wszelkie koszty będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy. b) wyniesienie oznakowania w teren, utrzymanie przez czas budowy i późniejszy demontaż, c) prowadzenie robót pod ruchem drogowym przy częściowym zajęciu jezdni, d) zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu robót, e) zorganizowanie robót w sposób pozwalający mieszkańcom nieruchomości zlokalizowanych przy drodze na dojazd do własnych posesji, f) odprowadzania ścieków, pokrycie kosztów energii na potrzeby budowy, zapewnienie dostaw mediów, g) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, h) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, i) stabilizacja punktów granicznych w terenie dla działek przyległych do pasa drogowego. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty sporządzonej w oparciu o kosztorys ofertowy, jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie lub w oparciu o czynniki cenotwórcze (Rbg, M, S, Ko, Z), na podstawie których sporządzono kosztorys. 7. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 8. W przypadku użycia w załącznikach do SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. 9. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego pod rygorem odmowy odbioru robót i zapłaty przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) Formularz oferty 2) Kosztorys ofertowy 3) Oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy – w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach