Urząd Gminy Poronin ogłasza przetarg
- Adres: 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2074112 , fax. 018 2074192
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Poronin
ul. Józefa Piłsudskiego 5 5
34-520 Poronin, woj. małopolskie
tel. 018 2074112, fax. 018 2074192
REGON: 49052654400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poronin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa chodnika na drodze gminnej nr K420114 w miejscowości Ząb w km 1+185 - 1+785 - Gmina Poronin do projektu Odnowa centrum wsi Ząb poprzez wykonanie chodnika w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje przebudowę chodnika na drodze gminnej nr K420114 w miejscowości Ząb w km 1+185 - 1+785 oraz obejmuje wymagania ogólne, wspólne dla robót objętych szczegółowymi specyfikacjami technicznymi Odnowy centrum wsi Ząb poprzez wykonanie chodnika w zakresie określonym przedmiarem obejmującym, tj.: -wykonanie kanalizacji deszczowej, kraty zbierających wodę i kanałów odprowadzających wodę opadową z drogi gminnej, -wykonanie podbudowy z kruszywa pod nawierzchnię chodnika i miejsc postojowych dla samochodów przy budynku OSP, -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej chodnika i ogólnodostępnych miejsc postojowych samochodów, -wykonanie krawężników i obrzeży betonowych zamykających brzegi chodników i miejsc postojowych, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, warstwa ścieralna grub. 4cm po zagęszczeniu na styku nawierzchni drogi z krawężnikiem -wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz za urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Szczegółowy zakres robót określony jest w Specyfikacji Technicznej oraz Przedmiarze Robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium 5.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a)składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9 SIWZ, b)składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9 SIWZ, c)składanych przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego odpowiadających wymaganiom określonym w punkcie 9 SIWZ, d)składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy odpowiadających wymaganiom e)składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy odpowiadających wymaganiom określonym w punkcie 9 SIWZ - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a)składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych robót odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9 SIWZ, b)składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9 SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a)składanej do oferty przetargowej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, odpowiadającej wymaganiom określonym w punkcie 9.3.1) niniejszej SIWZ, b)składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę sprawozdania finansowego, c)składanej do oferty przetargowej przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej wymaganiom określonym w punkcie 9.3.2) niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych odpowiadające wymaganiom określonym w punkcie 9 niniejszej SIWZ, tj.: a)oświadczenie z art. 22 i 24 pzp - zał Nr 3 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, , f)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu latach robót budowlanych - zał. Nr 4 do SIWZ, g)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ, h)wykaz narzędzi i urządzeń technicznych koniecznych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zał. nr 9 do SIWZ, i)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, j)sprawozdanie finansowe za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to za ten okres, k)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł, ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia. l)oryginał lub kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium przez Wykonawcę. 2) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych, tj.: a)Zaparafowany i podpisany projekt umowy - zał. Nr 2 do SIWZ, b)Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach zgodne z wymogami określonymi w pkt. 21 niniejszej SIWZ sporządzone według wzoru stanowiącego zał. Nr 6 do SIWZ, c)Kosztorys ofertowy sporządzony wg informacji określonych w punkcie 15 niniejszej SIWZ. 3) Ewentualnie pełnomocnictwa wymieniona w pkt. 13 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poronin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbudowa drogi gminnej nr K203392 Koło Szkoły dz. nr 533, 534 w km 0+000 - 0+460, 0+640 - 0+980 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz asfaltowanie drogi (G62) w km 0+460 - 0+640 w miejscowości Wróblowice
Dodano: 2016-07-27 - Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Zakliczyn - zadania realizowane częściowo w ramach funduszu sołeckiego etap III
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa chodnika w ciągu DW 964 na odc. 320 km 3+189 - km 4+606 w zakresie wykonania remontu chodnika wraz z krawężnikiem oraz odwodnieniem (ul. Wielicka w Niepołomicach)
Dodano: 2016-07-27 - Zastąpienie istniejącego pobocza DP 1041K ul. 21 Stycznia w Luszowicach chodnikiem z kostki brukowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz - etap III
Dodano: 2016-07-25 - Budowa chodnika w ciągu DW 773 w m. Poskwitów odc. 150 km 0+107,5 - 0+507,50
Dodano: 2016-07-22 - Budowa odcinka chodnika przy drodze powiatowej nr 1405 K w miejscowości Grabno gm. Wojnicz
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych w gminie Skrzyszów
Dodano: 2016-07-19 - Budowa chodników w Gminie Wierzchosławice: Rudka- Etap II, Wierzchosławice - Etap VI, Mikołajowice - Etap II
Dodano: 2016-07-18 - Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-15