Przetargi.pl
Przebudowa chodnika i zjazdów w ciągu drogi powiatowej Nr 1250Z w m. Białowąs, gmina Barwice

Urząd Miasta i Gminy Barwice ogłasza przetarg

  • Adres: 78-460 Barwice, ul. Zwycięzców 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 37336309 , fax. 094 3736349
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Barwice
    ul. Zwycięzców 22 22
    78-460 Barwice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 37336309, fax. 094 3736349
    REGON: 00052774700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodnika i zjazdów w ciągu drogi powiatowej Nr 1250Z w m. Białowąs, gmina Barwice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodnika i zjazdów w ciągu drogi powiatowej w miejscowości Białowąs, gmina Barwice. Zadanie realizowane wspólnie z Powiatowym Zarządem Dróg w Szczecinku. W ramach wspólnie realizowanego zadania Zarząd Dróg zapewnia materiał: krawężniki, obrzeża, kostkę betonową grub. 6 cm, kostkę betonową grub. 8 cm plus brakujące ilości, które zapewnia Wykonawca zgodnie z kosztorysem ofertowym ślepym. Zakres zadania obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze a) Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych grub. 12 cm + płyty jumbo z wypełnieniem spoin piaskiem, b) Rozebranie nawierzchni z kostki na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, c) Mechaniczne rozebranie nawierzchni betonowej grub. 12 cm, d) Ścinanie drzew miękkich średnicy 21-30 cm, e) Karczowanie drzew miękkich średnicy 21-30 cm, f) Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża kat 3/4, g) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni głęb 20 cm w gruncie kat 1/4 - chodnik, h) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni głęb 20 cm w gruncie kat 1/4 - wjazdy, i) Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat 1/4 - dodatek za każde 5 cm, j) Rowek pod krawężnik o wym 20x20 cm w gruncie kategorii 3/4 - krawężniki i obrzeża; 2) Budowa chodnika a) Warstwa odsączająca w korycie, zagęszczenie mechaniczne grub 10 cm, b) Nawierzchnie z kostki betonowej grub 6 cm szarej na podsypce cementowo - piaskowej - materiał inwestora; 3) Budowa wjazdów a) Warstwa odsączająca w korycie, zagęszczenie mechaniczne grub 10 cm, b) Podbudowa betonowa grub 12 cm bez dylatacji, c) Nawierzchnie z kostki betonowej grub 8 cm kolorowej na podsypce cementowo - piaskowej - materiał inwestora, d) Nawierzchnie z kostki betonowej grub 8 cm kolorowej na podsypce cementowo - piaskowej - materiał Wykonawcy (49,300 m2); 4) Krawężniki i obrzeża a) Krawężnik betonowy wystający 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej - materiał Wykonawcy (10 mb), b) Krawężnik betonowy wystający 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej - materiał inwestora, c) Ława pod krawężnik betonowa zwykła, d) Obrzeże betonowe 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - materiał inwestora; 5) Roboty towarzyszące a) Regulacja pionowa włazów kanałowych lub obróbka b) Roboty ziemne z hałd koparkami chwytakowymi 0,25 m3 w gruncie kat 4 z transportem wywrotkami 5 Mg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452232221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania od Wykonawców wnoszenia wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 cytowanej ustawy, oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 5. udzielą 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, 6. wskażą w ofercie jakie części zamówienia powierzą podwykonawcy, 7. załączą do oferty wyceniony kosztorys ofertowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Zamawiający żąda: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia następujących dokumentów: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, c) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, d) wyceniony kosztorys ofertowy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia z §2 rozporządzenia cytowanego w rozdziale 2 ust.3. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz ofertowy a wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art.23 ust.2 ustawy. 4. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy dołączyć pełnomocnictwo potwierdzające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 5. Wyłącznie w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawidłowości, Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienia art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio. 7. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty stwierdzające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.96 ust.3 ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Dokumenty takie należy wyszczególnić w formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.barwice.pl/home/Zamowienia-Publiczne/Zamowienia-publiczne/Ogloszenia-przetargow.aspx
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną