Przetargi.pl
Przebudowa Bursy Szkolnej nr 3

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2012-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Bursy Szkolnej nr 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa Bursy Szkolnej nr 3 Przedmiot główny: CPV: 45.21.13.40 - 7 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Bursy Szkolnej Nr 3. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez BIURO PROJEKTÓW BUDOWNICTWA KOMUNALNEGO Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-INWESTYCYJNE 82-300 ELBLĄG, UL. WIGILIJNA 6-7: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) NAZWA INWESTYCJI : REMONT KLATKI SCHODOWEJ SKRZYDŁA POŁUDNIOWEGO BURSY SZKOLNEJ NR 3 W ELBLĄGU, WENTYLACJA PODDASZA NAD STOŁÓWKĄ ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG, UL.WAPIENNA 17 INWESTOR : Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA : Ul.Łączności 1; 82-300 Elbląg BRANŻA : Roboty budowlane b) NAZWA INWESTYCJI : Przebudowa pomieszczeń parteru budynku Bursy Szkolnej nr 3 ADRES INWESTYCJI : 82 - 300 Elbląg ul. Wapienna 17 INWESTOR : GMINA MIASTO Elbląg ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 BRANŻA : Elektryczna c) NAZWA INWESTYCJI : REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH NA PARTERZE BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NR 3 W ELBLĄGU ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG, UL.WAPIENNA 17 INWESTOR : Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA : Ul.Łączności 1; 82-300 Elbląg BRANŻA : Roboty budowlane d) NAZWA INWESTYCJI : OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NR 3 W ELBLĄGU, PODJAZD DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG, UL.WAPIENNA 17 INWESTOR : Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA : Ul.Łączności 1; 82-300 Elbląg BRANŻA : Roboty budowlane e) NAZWA INWESTYCJI : REMONT SANITARIATÓW NA PARTERZE BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ NR 3 W ELBLĄGU ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG, UL.WAPIENNA 17 INWESTOR : Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA : Ul.Łączności 1; 82-300 Elbląg BRANŻA : Roboty instalacyjne Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) PROJEKTY: a) Rodzaj opracowania PROJEKT BUDOWLANY - ROBOTY W ZAKRESIE ARCHITEKTONICZNYM Nazwa inwestycji Remont Bursy Szkolnej nr 3 Adres inwestycji Elbląg, ul. Wapienna 17 Nazwa obiektu Bursa Szkolna Zleceniodawca GMINA - MIASTO Elbląg, ul. Łączności 1 b) Rodzaj opracowania PROJEKT BUDOWLANY ZAMIENNY - ARCHITEKTURA Nazwa inwestycji Remont Bursy Szkolnej nr 3 Adres inwestycji Elbląg, ul. Wapienna 17 Nazwa obiektu Bursa Szkolna Zleceniodawca GMINA - MIASTO Elbląg, ul. Łączności 1 B. INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA Rodzaj opracowania INFORMACJA DOTYCZĄCA PLANU BIOZ Nazwa inwestycji Remont Bursy Szkolnej nr 3 Adres inwestycji Elbląg, ul. Wapienna 17 Nazwa obiektu Bursa Szkolna Zleceniodawca GMINA - MIASTO Elbląg, ul. Łączności 1 C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Rodzaj opracowania SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa inwestycji Remont Bursy Szkolnej nr 3 Adres inwestycji Elbląg, ul. Wapienna 17 Nazwa obiektu Bursa Szkolna Zleceniodawca GMINA - MIASTO Elbląg, ul. Łączności 1 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt 2), informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o której mowa w pkt B. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt C., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych polegających na: a) wykonaniu sanitariatów dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku, b) wykonaniu sanitariatów dla personelu, c) wykonaniu ognioochronnych stropów drewnianych, d) remoncie wejścia na strych, e) remoncie klatki schodowej przy południowym skrzydle budynku, f) wykonaniu wentylacji stropodachu nad jadalnią, g) wykonaniu podjazdu zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wyszczególnione w Sekcji II.1.3) pkt 2. ogłoszenia o zamówieniu. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 5. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), jak również nieujęte w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, a niezbędne do wykonania zamówienia tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilenie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, ustawienia i czasu pracy rusztowań, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót i dopuszczeniem obiektu do użytkowania. 6. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 7. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 Kodeksu cywilnego. 8. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty oraz przekazania ww. umów Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy. 9. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót dla przedmiotowego zamówienia i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie, w związku z tym harmonogram musi być uzgodniony również z Dyrektorem Bursy Szkolnej. 11. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 12. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru robót. 13. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113407
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 900,00 złotych (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną