Przetargi.pl
Przebudowa budynku ZSSCHiO w zakresie utwardzenia terenu wraz z likwidacją składów opału, przebudowa szachtów piwnicznych i izolacją zachodniej ściany fundamentowej.

Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 37500 Jarosław, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 246 200 , fax. 166 246 249
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego
    ul. Jana Pawła II 17
    37500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 166 246 200, fax. 166 246 249
    REGON: 65090030600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jaroslaw.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku ZSSCHiO w zakresie utwardzenia terenu wraz z likwidacją składów opału, przebudowa szachtów piwnicznych i izolacją zachodniej ściany fundamentowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: „Przebudowa budynku ZSSCHiO w zakresie utwardzenia terenu wraz z likwidacją składów opału, przebudowa szachtów piwnicznych i izolacją zachodniej ściany fundamentowej”. 2. Budynek, o którym mowa w ust. 1 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą w Przemyślu został wpisany do Rejestru Zabytków pod pozycją rejestru A – 1244. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) w zakresie budynku i terenu posesji Zespołu Szkół Spożywczych Chemicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, ul. Kraszewskiego 3 (działka nr ewid. 1726 Jarosław obręb 4), polegających na utwardzeniu terenu wraz z likwidacją składów opału, przebudową szachtów piwnicznych i izolacją zachodniej ściany fundamentowej. 4. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmują: 1) rozbiórka utwardzeń, szachtów piwnicznych i likwidacja składów opału fundamenty; 2) roboty murowe i tynki; 3) utwardzenie terenu wraz z remontem tj. z niezbędną poprawą i regulacją istniejących nawierzchniowych elementów kanalizacji deszczowej – studzienki, włazy, kartki ściekowe; 4) schody, podesty, okładziny; 5) izolacja ścian fundamentowych; 6) zieleń – uporządkowanie terenu zaplecza szkoły. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót budowlanych niezbędnych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa dokumentacja projektowo – techniczną składającą się z: 1) Projektu Budowlanego: „Remont utwardzenia terenu wraz z likwidacja piwnicznych składów opału, przebudową szachtów piwnicznych i izolacją przeciwwilgociową zachodniej ściany fundamentowej budynku głównego na terenie Zespołu Szkół Spożywczych, Chemicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu”, zwany dalej „Projektem budowlanym”, stanowiącym Załącznik Nr 1A do SIWZ (archiwum .zip - do pobrania): 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik Nr 1B do SIWZ. 6. W celu ułatwienia Wykonawcom sporządzenia oferty do Projektu budowlanego stanowiącego Załącznik Nr 1A do SIWZ (archiwum .zip - do pobrania) Zamawiający dołączył w formacie .pdf,: 1) Przedmiar robót z konkretnymi wartościami poszczególnych robót, jednak wartości te nie będą mogły stanowić podstawy do sporządzenia dokładnej wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia oraz nie będą wiążące dla Zamawiającego na etapie wykonawstwa; 2) Kosztorys ślepy / ofertowy. 7. Udostępniony „Przedmiar robót” oraz „Kosztorys ślepy / ofertowy” należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy mający ułatwić prawidłowe obliczenie ryczałtowej ceny oferty w sposób opisany w SIWZ. Nie będą traktowane jako roboty dodatkowe roboty (prace) objęte dokumentacją techniczną i projektową, a nie uwzględnione w Przedmiarze robót i/lub w Kosztorysie ślepym / ofertowym. W przypadku różnic pomiędzy dokumentacją projektowo – techniczną a Przedmiarem robót i/lub Kosztorysem ślepym / ofertowym do wyceny należy przyjąć, że przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowo – techniczną tj. Projekt Budowlany oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 8. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty. 9. W ramach wykonania / realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni: 1) Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową oraz niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; 2) jeżeli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 10. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia (wykonane roboty budowlane) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy; 2) w terminie 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy uzgodnić z Zamawiającym harmonogram prowadzenia robót, uwzględniający wszystkie wymagania Zamawiającego w zakresie terminów oraz godzin wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia; 3) prowadzić roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem prowadzenia robót oraz w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie Zespołu Szkół Spożywczych Chemicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, który będzie czynnym zakładem pracy (szkołą); 4) zagospodarować we własnym zakresie odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji; 5) właściwe postępować z materiałami z demontażu i odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 992) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289 z późn. zm.); 6) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac / robót związanych z wykonaniem zamówienia / umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 500,00 PLN (słownie złotych: dziewięć tysięcy pięćset 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego (termin faktycznego wpływu i zaksięgowania środków na rachunku Zamawiającego potwierdzony przez bank prowadzący ten rachunek). 4. Wadium w pieniądzu wykonawcy wnoszą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 1) dla przelewów krajowych: Bank Zachodni WBK S. A. 1 Oddział w Jarosławiu nr rachunku 83 1500 1634 1216 3002 8476 0000; 2) dla przelewów z zagranicy: Bank Zachodni WBK S. A. 1 Oddział w Jarosławiu nr rachunku Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP, numer IBAN: PL83150016341216300284760000. 5. W tytule przelewu wpisać: Wadium przetargowe – Nr referencyjny: ZP.272.12.2018, a do oferty Wykonawca może dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzającą dokonanie przelewu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu (w formie poręczenia lub gwarancji) tj. dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 2 – 5 wystawione na Powiat Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, 37 – 500 Jarosław muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca będzie związany ofertą. 8. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela / gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgłoszone w terminie związania ofertą w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Oryginały dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 7 należy dołączyć do oferty umieszczając je w odrębnej, wewnętrznej kopercie, oddzielnie od pozostałych dokumentów oferty lub w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium, a do oferty (dokumentów składających się na ofertę) Wykonawca może dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię. 10. W przypadku przesyłania dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 7 (poręczenia, gwarancje) za pośrednictwem poczty lub usługi kurierskiej, oryginał tych dokumentów należy przesłać na adres korespondencyjny Zamawiającego, umieszczając na kopercie oprócz adresu napis Wadium przetargowe – Nr referencyjny: ZP.272.12.2018 oraz wysłać tak, aby dotarły one do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Terminowość wniesienia wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą (wzór Formularza ofertowego stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ) w formie oryginału, aktualne na dzień składania ofert: zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp) – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach własnych (wzory oświadczeń - Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ). 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór – Załącznik Nr 6 do SIWZ). Jednocześnie, zgodnie z §9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający żąda, jeżeli Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Informacje w powyższym zakresie Wykonawca składa w formie Wykazu podwykonawców, którego wzór stanowi Złącznik Nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.jaroslaw.samorzady.pl) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, – bez dodatkowego wezwania – przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że jego powiązania z innym Wykonawcą ubiegającym się o to samo zamówienie nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach