Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Limanowskiego 45
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8553717, 8553599, 8554569 , fax. 046 8552021
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Limanowskiego 45 45
96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, fax. 046 8552021
REGON: 75015125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zyrardowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Mszczonowie uwzględniająca dostosowanie do obowiązujących przepisów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Mszczonowie uwzględniająca dostosowanie do obowiązujących przepisów. Prace do wykonania to m.in.: roboty rozbiórkowe, roboty remontowe i renowacyjne, instalowanie okien i drzwi, roboty w zakresie stolarki budowlanej, roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, węzeł cieplny, roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, tynkowanie, wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: Wartość wadium: 35 000,00 (słownie: trzydzieści pięć tysiące złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania (przelewem): Starostwo Powiatowe w Żyrardowie ul. Limanowskiego 45 numer konta BS Skierniewice o/Żyrardów Nr 25 9297 0005 0447 7727 2040 0103; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; -w gwarancjach bankowych; -w gwarancjach ubezpieczeniowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275) -sposób przekazania: ORYGINAŁ DOKUMENTU DOŁĄCZONY DO OFERTY Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Posiadający wiedzę i doświadczenie Sytuacji ekonomicznej i finansowej; Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania; Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, -nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: A. Dokumenty wymagane: -formularz ofertowy - załącznik nr 1 oraz kosztorys szczegółowy, jako dokument pomocniczy; -dowód wniesienia wadium; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3; -Wykaz podwykonawców - załącznik nr 4; -Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Minimum 2 roboty budowlane w obiektach oświatowych (szkoły, przedszkola, internaty) lub halach sportowych lub Domach Pomocy Społecznej. Jedna roboty za kwotę minimum 700.000,00 zł i jedna za kwotę minimum 300.000,00 zł - załącznik nr 5; - Dokumenty dodatkowe: harmonogram robót . C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Potwierdzenie posiadania zdolności kredytowej do wysokości 1.200.000,00 lub stan konta potwierdzający kwotę 1.200.000,00; -Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimalna kwota ubezpieczenia 200.000,00 zł. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w SIWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wyżej wymienione dokumenty są zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-zyrardowski.pl/index.php?id=23
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie rozbiórki budynku Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie we Włoszech
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja toalet w Budynku Głównym Muzeum Narodowego w Warszawie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie robót remontowych w 2016/2017 obejmujących bieżące konserwacje oraz drobne prace budowlane w budynkach Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i Ksawerów 21
Dodano: 2016-07-26 - Rozbiórka trzech budynków przy ul. Hynka 10/12 i jednego budynku przy ul. Nadarzyńskiej 43 w Grodzisku Mazowieckim Nr. ZP.271.60.2016
Dodano: 2016-07-26 - Remont dachu nad salą konferencyjną, w budynku A Centrum Badań Kosmicznych, w Warszawie przy ul. Bartycka 18a
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja pomieszczeń szkoły, w ramach zadania inwestycyjnego C/WŁO/V/10/8 - modernizacja i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 94 przy ul. Cietrzewia 22A w Warszawie
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie remontu WC na stacji A7 Wilanowska I linii metra w Warszawie
Dodano: 2016-07-13 - DSE Jarosław: Remont lekkich stropów ostatniej kondygnacji oraz przedłużenie kanałów wentylacji grawitacyjnej w skrzydle południowym i północnym, remont poszycia dachowego, remont drabiny prowadzącej na dach oraz remont świetlika w budynku nr 1 przy ulicy Żwirki i Wigury 103/105, 02-089 Warszawa
Dodano: 2016-07-08 - Częściowa wymiana pokrycia dachowego
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie nawierzchni jezdni Al. Chopina na odc. km 0+000 - 0+422 i km 1+271 - 1+679 w ramach zadania inwestycyjnego nr 2008/32 pn.: Budowa Al. Chopina oraz przebudowa ul. Paderewskiego na odc. km 0+180 - 0+400 w ramach zadania inwestycyjnego nr 2015/07 pn.: Przebudowa ul. Paderewskiego
Dodano: 2016-07-06