Przetargi.pl
Przebudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Sieradzu

Powiat Sieradzki ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Pl. Wojewódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 822 05 01 wewn. 304, , fax. 43 822 78 61
  • Data zamieszczenia: 2020-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sieradzki
    Pl. Wojewódzki 3
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 822 05 01 wewn. 304, , fax. 43 822 78 61
    REGON: 73093478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsieradz.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Sieradzu. W ramach zadania planuje się przebudowę ścian zewnętrznych budynku, wydzielenie strefy pożarowej części parterowej budynku poprzez wprowadzenie przegród oddzielenia pożarowego, wymianę opasek wokół budynku oraz wykonanie wewnętrznych prac remontowych. Zadanie podzielone jest na dwa etapy: Etap I – Roboty zewnętrzne. 1. Neutralizacja i usunięcie mchu i grzyba z powierzchni tynku elewacyjnego – 3133 m2 2. Uzupełnienie oraz malowanie tynku elewacyjnego farbą silikonową – 3133 m2 3. Malowanie farbą olejną krat metalowych – 82,40 m2 4. Wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej 5. Wykucie z muru luxferów i ich utylizacja – 83,91 m2 6. Demontaż i utylizacja parapetów zewnętrznych – 13 szt. 7. Zamurowanie otworów po luxferach cegłą gr.36 + wykonanie docieplenia styropianem gr.15 cm z uzupełnieniem tynku elewacyjnego oraz wewnętrznego – 43,68 m2 8. Montaż okien PCV białych, 3-szyby – 12 szt (1 sztuka fix szyba matowa) 9. Montaż parapetów zewnętrznych metalowych – 31,2 mb 10. Montaż parapetów wewnętrznych granitowych – 32,16 mb 11. Montaż rynien i rur spustowych. Etap II – Roboty wewnętrzne. 1. Skucie płytek gresowych z posadzki – 171,79 m2 2. Skucie starych cokolików z płytek – 96,26 mb 3. Skucie starych cokolików cementowych – 541,11 mb 4. Zagruntowanie lastryko gruntem szczepnym – 698,18 m2 5. Zagruntowanie posadzki unigruntem x2 - 776,25 m2 6. Wykonanie wylewki samopoziomującej - 776,25 m2 7. Ułożenie płytek posadzkowych 60x60 lub 60x120 na klej atlas - 144,27 m2 8. Ułożenie płytek posadzkowych 60x60 lub 60x120 na klej kraisel multi - 725,7 m2 9. Montaż cokołów – 637,37 mb 10. Demontaż odbojów ściennych – 302,51 mb 11. Szpachlowanie ścian gipsem – 7,63 m2 12. Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach z logo (kl. schodowa) – 31,44 m2 13. Zagruntowanie ścian i sufitów unigruntem - 3049,02 m2 14. Malowanie ścian i sufitów farbą zmywalną - 3079,02 m2 15. Lakierowanie lamperii lakierem bezbarwnym matowym mineralnym – 453,76 m2 16. Demontaż świetlików i wykonanie zabudowy z płyty k-g lub bloczek 12 cm – 33,5 m2 17. Wymiana drzwi wewnętrznych na korytarzu koło sali gimnastycznej 1,55x2,02 – 1 szt 18. Wymiana skrzydeł drzwiowych – 6 szt. 19. Wymiana drzwi z ościeżnicami do archiwum - 2szt 20. Zabudowanie luxferów obok sali 52 – 3 szt. 21. Skucie parapetów wewnętrznych lastryko – 7 szt 22. Skucie i zaszpachlowanie ozdoby architektonicznej obok sali 57 – 1 szt 23. Obcięcie skrzydeł drzwi aluminiowych ok. 2cm – 42 szt 24. Zagruntowanie stopni schodowych gruntem szczepnym – 39,32 m2 25. Obłożenie stopni schodowych płytkami stopnicowymi 30x30 – 61,20 mb 26. Obłożenie policzków schodów masą żywiczną MOZATYNK – 20,18 m2 27. Demontaż i utylizacja barierek schodowych – 28,15 m2 28. Montaż balustrad schodowych – 36,74 m2 29. Zamurowanie wnęk po gablotach i pod schodami oraz okna pomiędzy WF i szatnią – 16,50 m2 30. Wymiana drzwi pod schodami - 2szt 31. Wymiana drzwi do szatni obok sali gimnastycznej 155x200 – 1szt 32. Wymiana okna pomiędzy korytarzem a szatnią – 1 szt 33. Wymiana kratek wentylacyjnych – 18 szt. 34. Wymiana szafek hydrantowych – 4 szt 35. Wymiana opraw oświetleniowych 118 szt 36. Wymiana opraw oświetlenia nocnego 12V – 10 szt 37. Wymiana wyłączników światła – 25 szt 38. Malowanie grzejników żeliwnych – 31,89 m2 39. Malowanie grzejników FAVIERA 110/160 – 30,7 mb 40. Malowanie farbą olejną konstrukcji z teowników i ceowników w szatni – 44,8 m2 41. Montaż listew dylatacyjnych wewnętrznych – 33,2 mb 42. Wymiana parapetów na I piętrze na granitowe 5 cm – 15 szt. 43. Wymian drzwi do CEZ na przeciwpożarowe - 1szt 44. Wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych – 9,37+4,36 m3 45. Pokój kierownika – położenie gładzi gipsowych+zagruntowanie i pomalowanie sufitu i ścian oraz położenie paneli+wymiana parapetu na granitowy+wymiana opraw oświetleniowych+malowanie rur CO+wymiana kratek wentylacyjnych+wymiana włączników. 46. Sekretariat dyrektora - położenie gładzi gipsowych+zagruntowanie i pomalowanie sufitu i ścian oraz położenie paneli+wymiana parapetu na granitowy+malowanie grzejnika+wymiana opraw oświetleniowych+wymiana kratek wentylacyjnych+wymiana włączników. 47. Gabinet dyrektora – położenie gładzi gipsowych+zagruntowanie i pomalowanie sufitu i ścian oraz położenie paneli+wymiana parapetów na granitowe+malowanie grzejników+wymiana opraw oświetleniowych+wymiana kratek wentylacyjnych+wymiana włączników+wymiana drzwi wejściowych wraz z ościeżnicą. 48. Sekretariat wicedyrektorów - położenie gładzi gipsowych+zagruntowanie i pomalowanie sufitu i ścian oraz położenie płytek 60x60 lub 60x120+wymiana parapetu na granitowy+malowanie grzejnika+wymiana opraw oświetleniowych+wymiana kratek wentylacyjnych+wymiana włączników. 49. Gabinet wicedyrektorów - położenie gładzi gipsowych+zagruntowanie i pomalowanie sufitu i ścian oraz położenie paneli+wymiana parapetu na granitowy+malowanie grzejnika+wymiana opraw oświetleniowych+wymiana kratek wentylacyjnych+wymiana włączników+wymiana drzwi wejściowych wraz z ościeżnicą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 22.000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia dwa tysiące 00/100). II. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). III. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. IV. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 42 1020 4564 0000 5002 0011 0502. V. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. VI. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. VII. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy. VIII. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W jednym opakowaniu wraz z ofertą, winny być złożone oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy, wymagane postanowieniami pkt 8 oraz : 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3.dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach