Przetargi.pl
Przebudowa budynku Zespołu Szkół im. S. F. Klonowicza w Sulmierzycach wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele dydaktyczne

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-750 Sulmierzyce, ul. Rynek 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7223201 , fax. 062 7223475
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Rynek 11 11
    63-750 Sulmierzyce, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7223201, fax. 062 7223475
    REGON: 00052725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sulmierzyce.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Zespołu Szkół im. S. F. Klonowicza w Sulmierzycach wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele dydaktyczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku Zespołu Szkół im. S. F. Klonowicza w Sulmierzycach wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele dydaktyczne: CPV 45.21.42.10-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w województwie wielkopolskim, powiat krotoszyński, Miasto Sulmierzyce. Zakres robót obejmuje wykonanie przebudowy budynku Zespołu Szkół Publicznych w Sulmierzycach wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe. Projektowane zamierzenie inwestycyjne będzie polegało na: - zamknięciu przeciwpożarowym istniejącej klatki schodowej na wszystkich kondygnacjach łącznie z adaptowanym poddaszem ścianami o parametrach odporności ogniowej REI 60; montaż drzwi na klatkę schodową odpowiadających wymaganiom przepisów ppoż i dotyczących ewakuacji - zainstalowaniu klap oddymiających klatkę schodową w kolorze pokrycia w południowej połaci dachu - przebudowie klatki schodowej w celu dostosowania jej do obowiązujących przepisów z zakresu ppoż oraz ewakuacji - zainstalowaniu na wszystkich kondygnacjach hydrantów wewnętrznych ?25 - wymianie rozety krosnowej w ścianie południowej na dwuszynową o tych samych wymiarach i podziałach - wymianie istniejących okien w ścianie kolankowej poddasza na witryny nieotwieralne, antywłamaniowe - uzupełnieniu istniejącej płyty żelbetowej stropu w części północnej poddasza starszej części budynku w celu pełnego wydzielenia pomieszczeń higienicznosanitamych, wymianie istniejącej rozety w ścianie północnej starszej części budynku na 2. niezależne witryny nieotwieralne antywłamaniowe położone nad i pod ww. uzupełnieniem płyty. - uzupełnieniu istniejącej płyty żelbetowej stropu nad I piętrem w części północnej starszej części budynku w celu pełnego wydzielenia pomieszczeń higienicznosanitamych - wymianie okna PCV na 2. piętrze w ścianie północnej starszej części budynku na 2. niezależne okna - na 2. piętrze nieotwieralne antywłamaniowe, na 1. piętrze otwieralne, położone nad i pod ww. uzupełnieniem płyty. - zamontowaniu krat zabezpieczających rozety, położone nisko nad podłogą spocznika klatki schodowej oraz podłogą poddasza - zamontowaniu nad drzwiami wejściowymi kurtyny powietrznej - zwiększeniu odporności ogniowej stropu nad 3. kondygnacją poprzez podwieszenie płyt g-k - wzmocnieniu drewnianych belek stropu nad 3. kondygnacją z częściową wymianą i zagęszczeniem belek stropowych - wykonaniu izolacji termicznej i przeciwwilgociowej stropu nad 3. kondygnacją - wymianie podłogi na poddaszu - wymianie pokrycia dachu - wymianie obróbek blacharskich na dachu - wymurowaniu 2. osobnych kominów w miejsce komina łączącego kanały z obu ścian korytarza w części północnej poddasza, wykończeniu tynkiem cementowo- wapiennym w kolorze szarym wszystkich kominów, wykonanie wymianów w konstrukcji dachu umożliwiających wyprowadzenie nowych kominów ponad połać - zaimpregnowaniu i zabezpieczeniu przeciwpożarowym elementów konstrukcji drewnianej - wzmocnieniu krokwi - wykonaniu izolacji przeciwwodnej, przeciwwilgociowej i termicznej połaci dachowych obudowaniu od wewnątrz połaci dachowych płytami g-k, wydzieleniu za ich pomocą przestrzeni technicznej między połacią dachu a sufitem sal lekcyjnych, dostępnej z korytarza za pomocą drabin i zamontowanych drzwiczek rewizyjnych - zamontowaniu okien połaciowych i klap oddymiających, wykonanie wymianów w konstrukcji dachu umożliwiających przerwanie krokwi w miejscach umieszczenia okien - wydzieleniu pomieszczeń dydaktycznych, gospodarczych i technicznych, korytarza oraz sanitariatów na poddaszu poprzez wzniesienie ścianek o konstrukcji szkieletowej metalowej obudowanych płytami g-k, o łącznej grubości 15 cm; montaż drzwi do ww. pomieszczeń, - wydzieleniu sanitariatów na 2. piętrze poprzez wzniesienie ścianek działowych o konstrukcji szkieletowej metalowej obudowanych płytami g-k, o łącznej grubości 15 cm, montaż drzwi do ww. pomieszczeń - montażu niezbędnych przyrządów w sanitariatach oraz wykonanie instalacji sanitarnej - montażu szafek szkolnych metalowych w zastępstwie dotychczasowej szatni w przestrzeni korytarza na 2. piętrze - wykonanie przebudowy instalacji sanitarnych i elektrycznych - wykonanie instalacji centrali sygnalizacji pożaru SAP wraz z robotami towarzyszącymi określonymi w dokumentacji projektowej. Dokładny zakres rzeczowy robót przedstawiony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczących inwestycji, oraz przedmiarze robót. Zakres robót objęty zamówieniem należy wykonać zgodnie z wyżej wymienionymi dokumentami stanowiącymi załączniki do SIWZ. Do dnia 01 września 2014 r. obligatoryjnie należy ukończyć wszelkie roboty na niższych kondygnacjach, dodatkowo po tym terminie w godzinach od 07:30 do 15:30 Wykonawca jest zobowiązany nie korzystać z wcześniej wydzielonej klatki schodowej. Wykonawca otrzyma do swojej dyspozycji część podwórka szkolnego oraz zobowiązany jest w czasie wykonywanych prac nie blokować obydwu wyjść z budynku szkoły. Ponadto w okresie od 01 września 2014 r. ze względu na brak możliwości korzystania ze szkolnych toalet powinien zorganizować i zapewnić WC dla swoich pracowników. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, jak również przywrócenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku użycia w SIWZ i załącznikach do niej nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Projekt budowlany Załącznik Nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczących inwestycji Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla elementów przedmiotu zamówienia: na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 154 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 22 800,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące osiemset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krotoszynie Oddział w Sulmierzycach Nr 61 8410 1013 0000 0866 2000 0004 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sulmierzyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach