Gmina Miejska Pruszcz Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 775 99 69
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pruszcz Gdański
ul. Grunwaldzka 20 20
83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. (058) 775 99 69
REGON: 19167491900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku zaplecza sanitarnego stadionu, przy ul. Chopina 34 w Pruszczu Gdańskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa budynku zaplecza sanitarnego stadionu, przy ul. Chopina 34 w Pruszczu Gdańskim - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się należytym wykonaniem (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) nie mniej niż 3 robót budowlanych, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł netto każda, obejmujących w swym zakresie roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami: elektryczną i sanitarną. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie przez członków komisji przetargowej według formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie wymaganych specyfikacją oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty te zostały wymienione w punkcie VI. specyfikacji. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia na dzień składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zwierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (zgodnie z art. 26 ustawy). 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane. 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepisy dotyczące wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy (wypełniony formularz Oferty w zakresie odnoszącym się do oświadczenia odpowiadającego art. 22 ust. 1. - wzór formularza ofertowego - załącznik nr 4 do specyfikacji), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie z ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (dotyczy podmiotów zbiorowych) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) wykaz wykonanych robót budowlanych (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te, tj. wymienione w ww. wykazie, zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszcz-gdanski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni asfaltowej na ulicy 3-go Maja w miejscowości Dziemiany
Dodano: 2016-05-31 - Modernizacja i remont infrastruktury nauko-badawczej wraz z zapleczem w budynkach Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-07-23 - roboty budowlane polegające na remoncie pokoi hotelowych (z łazienkami); nr postępowania: 11/ZP/2015
Dodano: 2015-07-21 - Modernizacja i remont infrastruktury naukowo-badawczej wraz z zapleczem w budynkach Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-05-22 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie świetlików piwnicznych i wymianie odwodnienia liniowego oraz wymianie płytek i balustrady schodów wejściowych w budynku UKS w Gdańsku
Dodano: 2015-05-11 - Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kaniczki
Dodano: 2015-02-25 - Prace remontowe w domach studenta Akademii Pomorskiej w Słupsku
Dodano: 2014-06-26 - Prace remontowe w domach studenta Akademii Pomorskiej w Słupsku
Dodano: 2014-05-23 - Przebudowa dróg powiatowych nr 1106G, 1015G i 1108G (Gmina Ustka, Gmina Słupsk) realizacja dot. części I pn Przebudowa drogi powiatowej nr 1106G w m. Bierkowo (gm. Słupsk)
Dodano: 2014-05-09 - CTM/BZ/ZZ/06/14
Dodano: 2014-02-14