Przetargi.pl
Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w miejscowości Groble - Biblioteka w Groblach - reaktywacja

Gminne Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 37430 Jeżowe, Jeżowe
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (015) 879 71 88 , fax. (015) 879 43 77
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury
    Jeżowe 236
    37430 Jeżowe, woj. podkarpackie
    tel. (015) 879 71 88, fax. (015) 879 43 77
    REGON: 83121641000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowe.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w miejscowości Groble - Biblioteka w Groblach - reaktywacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w miejscowości Groble - Gmina Jeżowe. Biblioteka w Groblach - reaktywacja Elementy składowe zadania: Część ŚWIETLICOWA Zadanie dofinansowane ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego INFRASTRUKTURA DOMÓW KULTURY 2018 1.Roboty murarskie, wyburzeniowe, w zakresie konstrukcji, betonowanie, zbrojenie: Rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, rozebranie ścian z płyty paździerzowej, wykucie otworów w ścianach z cegieł, rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, rozebranie posadzki z paneli, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, wykucie z muru ościeżnic okien, rozebranie stropów żelbetowych (płyt, belek, żeber, wieńców), wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi, rozebranie konstrukcji stalowej zadaszenia nad wejściem. Schody żelbetowe proste na płycie, belki i podciągi żelbetowe, podkłady betonowe na stropie. Uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej cegłami, ścianki działowe z płytek piano lub gazobetonowych, ściany budynków jednokondygnacyjnych, otwory na okna w ścianach murowanych, otwory na drzwi, drzwi balkonowe i wrota w ścianach murowanych, montaż ścianek aluminiowych oszklonych. Zbrojenie konstrukcji monolitycznych z prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi (wieniec, schody). Wykucie bruzd poziomych, wykucie bruzd pionowych, zabetonowanie otworów w stropach i ścianach, wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł, malowanie pędzlem farbami do gruntowania chlorokauczukowymi konstrukcji pełnościennych, malowanie pędzlem emaliami chlorokauczukowymi konstrukcji pełnościennych, uzupełnienie ubytków między belką stalową a wykutą bruzdą, mechaniczne wiercenie otworów, skręcenie belek stalowych i nadproży śrubami, skręcenie słupa stalowego, belki i podciągi żelbetowe, podkłady betonowe na podłożu gruntowym, zbrojenie siatką pochylni dla niepełnosprawnych. 2. Instalacja wod-kan: rurociągi z rur PE, montaż otulin termoizolacyjnych z pianki polietylenowej, płukanie instalacji wodociągowej, próba szczelności instalacji wodociągowej, dodatki za podejścia dopływowe, zawory przelotowe i zwrotne, baterie umywalkowe, baterie zmywakowe, zawory czerpane, dodatki za wykonanie obustronnych podejść do wodomierzy skrzydełkowych, montaż filtrów osadnikowych siatkowych, wykonanie podejścia i montaż pomp obiegowych do ciepłej wody użytkowej. Wykopy liniowe, zasypywanie wykopów liniowych, zagęszczenie nasypów, rurociągi z PCW kanalizacyjne, czyszczaki kanalizacyjne z PCW, dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PCW, umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym mosiężnym ustępy z płuczką ustępową, pisuary pojedyncze z zaworem spłukującym, zlewozmywak z blachy nierdzewnej na szafce jednokomorowy, zlewozmywak z blachy nierdzewnej na szafce dwukomorowy. 3. Instalacja C.O i gazowa: rurociągi w instalacjach c.o. z tworzyw sztucznych, rurociągi stalowe, próby szczelności instalacji c.o. z rur stalowych i miedzianych, zawory przelotowe proste mosiężne, montaż filtrów osadnikowych siatkowych, montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych, kocioł grzewczy gazowy wiszący atmosferyczny z zasobnikiem stojącym, montaż rozdzielaczy HC02/15 2-obwodowych do c.o., wykonanie podejścia i montaż pomp obiegowych, montaż ciepłomierzy, montaż grzejników stalowych, próby instalacji c.o. na gorąco z dokonaniem regulacji, montaż otulin termoizolacyjnych. Rurociągi stalowe spawane, dodatki na wykonanie podejścia obustronnego do gazomierzy, kurki gazowe przelotowe, próba ciśnieniowa instalacji gazowej wewnętrznej, czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości rurociągów, malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami olejnymi rurociągów. 4. Instalacja elektryczna i oświetleniowa: zasilanie, WLZy, tablice, oświetlenie i instalacja gniazd wtyczkowych, pomiary instalacji elektrycznych. 5. Kładzenie i wykładanie podłóg: Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układane na klej metodą zwykła, posadzki z paneli podłogowych AC4, tynki jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu tynkarskiego wykonywane mechanicznie na stropach na podłożu betonowym, prefabrykowane płyty stropowe, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu na sucho, podkłady betonowe na stropie. 6. Roboty w zakresie stolarki budowlanej: drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe, drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe, drzwi wewnętrzne płycinowe pełne jednoskrzydłowe, montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia, wymiana okien skrzydłowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV, osadzenie okien w połaci dachowej – wykonanie konstrukcji nośnej, obsadzenie prefabrykowanych podokienników, obróbki z blachy ocynkowanej. 7. Roboty budowlane wykończeniowe, elewacja i pozostałe: zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, licowanie ścian płytkami, tynki wewnętrzne zwykłe wykonywane ręcznie na ścianach i słupach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, montaż schodołazu, docieplenie ścian z gazobetonu płytami styropianowymi przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonywanie zaprawy elewacyjnej z gotowej suchej mieszanki, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji – tynki gładkie, rusztowania ramowe przyścienne, wykonanie balustrady schodowej. 8. Zagospodarowanie terenu: Rozebranie chodników, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), wykopy jamiste wykonywanie koparkami podsiębiernymi, warstwy odsączające z piasku, wykonanie i zagęszczanie mechaniczne, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, powierzchniowe utrwalanie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym, wykonanie podsypki ze żwiru, krawężniki betonowe wtopione. Elementy składowe zadania: Część GARAŻOWA Zadanie finansowane ze środków Gminy Jeżowe Branża budowlana Fundamentowanie: - usunięcie humusu, wykopy jamiste, płyty żelbetowe, izolacje ścian. Betonowanie: - ściany betonowe proste, belki i podciągi żelbetowe Roboty murarskie i murowe: - ściany działowe, otwory na okna i drzwi Zbrojenie: - zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi Roboty w zakresie stolarki budowlanej: - drzwi, okna i bramy garażowe Kładzenie i wykładanie podłóg: - warstwy niwelująco - wyrównawcze, posadzki płytkowe, cokoliki płytkowe, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne, podkłady betonowe na stropie, żelbetowe płyty stropowe, podkłady betonowe na podłożu gruntowym Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i innne podobne roboty specjalistyczne: - pokrycie dachów, Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe: - licowanie ścian płytkami, tynki jednowarstwowe wewnętrzne, malowanie farbami emulsyjnymi, sylikatowymi i farbą epoksydową, docieplenie ścian, rusztowania ramowe przyścienne Instalacje centralnego ogrzewania: - rurociągi w instalacjach, próby szczelności instalacji, montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych, grzejniki stalowe, montaż otulin termoizolacyjnych. Instalacje sanitarne Instalacje wodociągowe: - rurociągi, montaż otulin termoizolacyjnych, próba szczelności instalacji wodociągowych, zawory przelotowe i zwrotne, baterie umywalkowe i natryskowe, zawory czerpalne, Instalacja kanalizacji sanitarnej: - wykopy liniowe, zasypywanie wykopów liniowych, zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego, rurociągi z PCW kanalizacyjne, umywalki, brodziki natryskowe, ustępy, pisuary, wpusty żeliwne podłogowe Instalacje Elektryczne Oświetlenie i instalacja gniazd wtyczkowych: - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych i rur, przebijanie otworów w ścianach lub stropach, przewody kabelkowe, łączniki, oprawy oświetleniowe, gniazda instalacyjne. Pomiary instalacji elektrycznych: - Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego, pomiar natężenia oświetlenia wnętrz. 3. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji budowlanej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiary robót : 8.1. Przebudowa budynku wraz ze zmianą użytkowania na świetlicę wiejską - Świetlica. 8.2. Przebudowa budynku wraz ze zmianą użytkowania na świetlicę wiejską - Garaż. 4. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło został wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. 5. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w dziale VIII niniejszej SIWZ. Wprowadzenie zmian, bez zgody zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 7. Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu cywilnego). 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 9. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych. WYMÓG ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a, wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, oświadczenie zostanie załączone do umowy. 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - czynności opisane w przedmiarze robót, czynności pracownika fizycznego. 3. Zamawiający ma prawo w każdym czasie do weryfikacji wszystkich osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy pod kątem ich zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę i/lub posiadanych szkoleń BHP. 4. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 5. Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania pisemnego wezwania, przedkładał będzie zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. W przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/ podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów, oświadczeń i wyjaśnień. Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa powyżej lub wykazu osób o którym mowa powyżej przez Wykonawcę lub podwykonawców będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy. 8. Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 1,2 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 9. 9. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 1. 10. Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł.) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12.07.2018 r. do godz. 10:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli O/ Jeżowe Nr konta: 58 9430 1029 3000 1355 2000 0001 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznana data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego lub w jednej z poniżej podanych form: Art 45.1.6 Wadium może być wniesione w: 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty – Załącznik nr 1 i 1 A do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych).Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zestawienie materiałów równoważnych – w przypadku zaproponowania materiałów równoważnych w ofercie oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zmówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach