Przetargi.pl
Przebudowa budynku wraz z wprowadzeniem ogrzewania centralnego do mieszkań - Bielsko-Biała ul. Wyzwolenia 6a – prace dodatkowe nie ujęte w zamówieniu podstawowym (ETAP III)

Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Lipnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Lipnicka 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
    REGON: 07001907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku wraz z wprowadzeniem ogrzewania centralnego do mieszkań - Bielsko-Biała ul. Wyzwolenia 6a – prace dodatkowe nie ujęte w zamówieniu podstawowym (ETAP III)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu konserwatorskiego budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi wraz z wprowadzeniem centralnego ogrzewania gazowego do mieszkań w budynku zlokalizowanego przy ul. Wyzwolenia 6a w Bielsku-Białej – ETAP III zamówienia - obejmujący wykonanie robót dodatkowych, które wystąpiły w trakcie trwania prac remontowych na budynku, a które nie zostały ujętych w zamówieniem podstawowym. Przedmiotowe zadanie prowadzone jest w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Bielsku-Białej- etap II" i jest realizowane w etapach, na przełomie lat 2019 – 2020: 1) ETAP I remontu, który obejmował wykonanie remontu i docieplenia elewacji wschodniej i fragmentu elewacji południowej budynku, wykonanie docieplenia od wewnątrz budynku, wykonanie wzmocnienia sklepienia, wykonanie remontu dachu wraz z przebudową części więźby dachowej, wykonanie remontu instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i gazowej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonanie remontu klatki chodowej oraz drzwi wejściowych i schodów w budynku, został rozpoczęty w listopadzie 2019 roku i jest realizowany przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, tj. przez Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „OPIFEX” Ryszard Czauderna, ul. Brodzińskiego 14/11 z Bielska-Białej, 2) ETAP II remontu, który obejmuje odtworzenie stanu mieszkań nr 4, 5, 7 i 8 po remoncie, remont instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w przedmiotowych lokalach mieszkalnych, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i gazowej w przedmiotowych lokalach, częściowe wykonanie remontu dachu, remontu i docieplenia elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej nie ujętej w zamówieniu podstawowym oraz demontaż, transport i utylizację kominów azbestowych ujawnionych podczas prowadzenia prac związanych z remontem kominów i klatki schodowej został rozpoczęty we wrześniu tego roku i jest realizowany przez Wykonawcę wskazanego w pkt. 1, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do wykonania robót dodatkowych w powyższym zakresie, 3) ETAP III remontu obejmuje w tylko prace dodatkowe w zakresie rozbiórki szopek zlokalizowanych w podwórzu budynku przy ul. Wyzwolenia 6A oraz rozbiórki i remontu muru granicznego pomiędzy ul. Wyzwolenia 6A, a ul. 11 Listopada 76, które to prace nie były objęte zamówieniem podstawowym i zamówieniem dodatkowym Nr ZGM/DZ/112/2020/ADM obejmującym ETAP II przebudowy budynku przy ul. Wyzwolenia 6A, 4) zamieszczona dokumentacja Projektowa pierwotna i zamienna obejmuje przewidziany do wykonania cały zakres robót związanych z remontem konserwatorskim i przebudową przedmiotowego budynku. Niniejsze zamówienie obejmuje tylko ETAP III przebudowy z tym, że nie cały zakres prac, które zostały wyszczególnione i opisane w Dokumentacji Projektowej, będzie realizowany przez Zamawiającego, 5) przedmiotowy budynek położony jest na działkach nr 581, nr 782, obręb Biała Miasto, o pow. 465,00 m2. Budynek wybudowany w 1930r. Znacząca część działki jest zajęta przez budynek trzykondygnacyjny z poddaszem użytkowym o funkcji mieszkalno usługowej oraz jednokondygnacyjnym budynku gospodarczym w oficynie. Budynek mieszkalno usługowy zorientowany jest w układzie północ - południe z elewacją frontową od strony zachodniej. Dach budynku dwuspadowy, kryty papą, konstrukcja więźby tradycyjna krokwiowo-płatwiowa. Kamienica zbudowana jako dom parterowy na przełomie XVIII/XIX w., pod koniec XIX nadbudowa I piętra i ukształtowanie historyzującego wystroju fasady, II piętro zostało nadbudowane wtórnie. Dwupiętrowa, częściowo podpiwniczona. Stolarka okienna drewniana, czteroskrzydłowa ze ślemieniem. Budynek wyposażony w instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodną, elektryczną i gazową. Brak instalacji odgromowej i domofonowej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane z cegły. Budynek znajduje się w wykazie zabytków nieruchomych wyznaczonych przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach do ujęcia w gminnej ewidencji zabytków, podlega więc szczególnej ochronie konserwatorskiej, 6) prace należy wykonać zgodnie z Decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 266/2019 z dnia 15.03.2019r. wydaną przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej, Opinią WUOZ z dnia 29.06.2016r., B-NR.5183.285.2016.KJ, zgodnie z Dokumentacją Projektową, Ekspertyzą Techniczna – zał. nr 3 do siwz i umowy, STWiORB – zał. nr 3a do siwz i umowy, Decyzją PINB nr 345/2020 z dnia 13.11.2020r. oraz przedmiarami robót – zał. nr 2 i 2a do siwz i umowy, 7) Dane techniczne budynku: - budynek będzie pełnił funkcję mieszkalna z 8 lokalami mieszkalnymi oraz 2 lokalami usługowymi: - powierzchnia użytkowa budynku - ok. 570,00 m2, - pow. użytkowa lokali mieszkalnych - 436,05 m2, - pow. użytkowa lokali usługowych - 77,00 m2, - kubatura - 3 618,00 m3, - rok budowy - 1930 8) zamówienie będzie realizowane na czynnym obiekcie. Nie przewiduje się wyłączenia z użytkowania na czas prowadzenia robót remontowych lokali mieszkalnych i usługowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium w kwocie: 1 384,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemdziesiąt cztery złote 00/100). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 92 1240 4142 1111 0000 4829 4489z opisem przelewu „Wadium w post. Nr ZGM/DZ/187/2020/ADM – remont budynku mieszkalnego przy ul. Wyzwolenia 6a – roboty dodatkowe”, przed upływem terminu składania ofert. 5.Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wadialny musi zawierać zapisy gwarantujące prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiającego). 7.Dokument wadialny należy dołączyć do oferty w oryginale.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta Wykonawcy powinna składać się z następujących dokumentów: 1)oferty sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, 2)szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego z uwzględnieniem postanowień Rozdziału VIII, 3)oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 4)oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 5)oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 16 do Specyfikacji, 6)wykaz części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz dane identyfikujące podwykonawców, jeżeli już na etapie składania oferty przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom z podaniem wartości lub procentowej części zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do Specyfikacji, jeżeli są mu znane 7)oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 8)dowodu wniesienia wadium. 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna), każdy z członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej), indywidualnie składa dokumenty wymienione w ust.1 pkt. 3 – 5. 3.Wykonawca, który powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasoby innych podmiotów – podwykonawców, dla wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3 (pkt. II oświadczenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach