Przetargi.pl
Przebudowa budynku wraz z wprowadzeniem ogrzewania centralnego do mieszkań - Bielsko-Biała ul. Wyzwolenia 6a – prace dodatkowe nie ujęte w zamówieniu podstawowym (ETAP II)

Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Lipnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
  • Data zamieszczenia: 2020-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Lipnicka 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
    REGON: 07001907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku wraz z wprowadzeniem ogrzewania centralnego do mieszkań - Bielsko-Biała ul. Wyzwolenia 6a – prace dodatkowe nie ujęte w zamówieniu podstawowym (ETAP II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu konserwatorskiego budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi wraz z wprowadzeniem centralnego ogrzewania gazowego do mieszkań w budynku zlokalizowanego przy ul. Wyzwolenia 6a w Bielsku-Białej – ETAP II zamówienia - obejmujący wykonanie robót dodatkowych, które wystąpiły w trakcie trwania prac remontowych na budynku, a które nie zostały ujętych w zamówieniem podstawowym. Przedmiotowe zadanie prowadzone jest w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Bielsku-Białej- etap II" i jest realizowane w etapach, na przełomie lat 2019 – 2020: 1) ETAP I remontu, który obejmował wykonanie remontu i docieplenia elewacji wschodniej i fragmentu elewacji południowej budynku, wykonanie docieplenia od wewnątrz budynku, wykonanie wzmocnienia sklepienia, wykonanie remontu dachu wraz z przebudową części więźby dachowej, wykonanie remontu instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i gazowej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonanie remontu klatki chodowej oraz drzwi wejściowych i schodów w budynku, został rozpoczęty w listopadzie 2019 roku i jest realizowany przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, tj. przez Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „OPIFEX” Ryszard Czauderna, ul. Brodzińskiego 14/11 z Bielska-Białej, 2) ETAP II remontu obejmuje w swoim zakresie tylko prace dodatkowe nie objęte zamówieniem podstawowym, 3) zamieszczona dokumentacja Projektowa pierwotna i zamienna obejmuje przewidziany do wykonania cały zakres robót związanych z remontem konserwatorskim i przebudową przedmiotowego budynku. Niniejsze zamówienie obejmuje tylko ETAP II przebudowy z tym, że nie cały zakres prac, które zostały wyszczególnione i opisane w Dokumentacji Projektowej, będzie realizowany przez Zamawiającego, 4) przedmiotowy budynek położony jest na działkach nr 581, nr 782, obręb Biała Miasto, o pow. 465,00 m2. Budynek wybudowany w 1930r. Znacząca część działki jest zajęta przez budynek trzykondygnacyjny z poddaszem użytkowym o funkcji mieszkalno usługowej oraz jednokondygnacyjnym budynku gospodarczym w oficynie. Budynek mieszkalno usługowy zorientowany jest w układzie północ - południe z elewacją frontową od strony zachodniej. Dach budynku dwuspadowy, kryty papą, konstrukcja więźby tradycyjna krokwiowo-płatwiowa. Kamienica zbudowana jako dom parterowy na przełomie XVIII/XIX w., pod koniec XIX nadbudowa I piętra i ukształtowanie historyzującego wystroju fasady, II piętro zostało nadbudowane wtórnie. Dwupiętrowa, częściowo podpiwniczona. Stolarka okienna drewniana, czteroskrzydłowa ze ślemieniem. Budynek wyposażony w instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodną, elektryczną i gazową. Brak instalacji odgromowej i domofonowej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane z cegły. Budynek znajduje się w wykazie zabytków nieruchomych wyznaczonych przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach do ujęcia w gminnej ewidencji zabytków, podlega więc szczególnej ochronie konserwatorskiej, 5) prace należy wykonać zgodnie z Decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 266/2019 z dnia 15.03.2019r. wydaną przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej, Opinią WUOZ z dnia 29.06.2016r., B-NR.5183.285.2016.KJ, zgodnie z Dokumentacją Projektową, Ekspertyzą Techniczna – zał. nr 3 do siwz i umowy, STWiORB – zał. nr 3a do siwz i umowy oraz przedmiarami robót – zał. nr 2, 2a i 2b, do siwz i umowy, 6) Dane techniczne budynku: - budynek będzie pełnił funkcję mieszkalna z 8 lokalami mieszkalnymi oraz 2 lokalami usługowymi: - powierzchnia użytkowa budynku - ok. 570,00 m2, - pow. użytkowa lokali mieszkalnych - 436,05 m2, - pow. użytkowa lokali usługowych - 77,00 m2, - kubatura - 3 618,00 m3, - rok budowy - 1930 7) zamówienie będzie realizowane na czynnym obiekcie. Nie przewiduje się wyłączenia z użytkowania na czas prowadzenia robót remontowych lokali mieszkalnych i usługowych, 8) po zakończeniu robót Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu jeden egzemplarz dokumentacji powykonawczej obejmującej projekt budowlany, dziennik budowy, protokoły odbiorów robót, opisy i rysunki dotyczące realizacji poszczególnych robót, dokumenty dla zastosowanych urządzeń i materiałów, w tym wszelkie wymagane atesty i gwarancje oraz książkę obmiarów. 2. Prace objęte zamówieniem wykonywane będą w sposób umożliwiający Zamawiającemu aplikowanie o dofinansowanie przebudowy i remontu budynku przy ul. Wyzwolenia 6a w Bielsku-Białej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020, w ramach Osi Priorytetowej I „Zmniejszenie emisyjności gospodarki”, Działanie 1.7. „Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego”, Poddziałanie 1.7.1. „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim” – zadanie pn. „Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Bielsku-Białej- etap II .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium w kwocie: 2 572,80 zł (słownie: dwa tysiące pięćset siedemdziesiąt dwa złote 80/100). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy. 4. Wadium w formie pieniężnej. 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 92 1240 4142 1111 0000 4829 4489 z opisem przelewu „Wadium w post. Nr ZGM/DZ/112/2020/ADM – remont budynku mieszkalnego przy ul. Wyzwolenia 6a”, przed upływem terminu składania ofert. 2) Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty. 5. Wadium w formie niepieniężnej. 1) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wadialny musi zawierać zapisy gwarantujące prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiającego). 2) Dokument wadialny należy dołączyć do oferty w oryginale. 6. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca Wykonawcom wniesione wadium niezwłocznie w następujących sytuacjach: a) po wyborze oferty najkorzystniejszej, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, b) po unieważnieniu postępowania, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, d) po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci przelewem: 1)na rachunek bankowy wskazany w ofercie jako rachunek do zwrotu wadium, 2)na rachunek z którego zostało wpłacone, w przypadku niewskazania w ofercie rachunku do zwrotu wadium z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono zdeponowane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew, 8.Wadium wniesione w formie niepieniężnej Zamawiający zwróci zgodnie z dyspozycją gwaranta lub poręczyciela, zawartą w dokumencie gwarancji lub poręczenia. W przypadku braku takiej dyspozycji, dokument wadium zostanie zwrócony na adres siedziby Wykonawcy. 9. Ponowne wniesienie wadium. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie § 4 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) z przyczyn leżących po jego stronie nie jest możliwe zawarcie umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta Wykonawcy powinna składać się z następujących dokumentów: 1)oferty sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, 2)szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego z uwzględnieniem postanowień Rozdziału VIII, 3)oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 4)oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 5)oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 16 do Specyfikacji, 6)wykaz części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz dane identyfikujące podwykonawców, jeżeli już na etapie składania oferty przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom z podaniem wartości lub procentowej części zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do Specyfikacji, jeżeli są mu znane 7)oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 8)dowodu wniesienia wadium. 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna), każdy z członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej), indywidualnie składa dokumenty wymienione w ust.1 pkt. 3 – 5. 3.Wykonawca, który powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasoby innych podmiotów – podwykonawców, dla wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3 (pkt. II oświadczenia). 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: 1)dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach