Przetargi.pl
Przebudowa budynku wraz z remontem oraz wbudowaniem dźwigu osobowego w budynku szkoły przy ul. Dolna Brama 8 w Gdańsku.

Szkoła Podstawowa nr 67 ogłasza przetarg

  • Adres: 80-822 Gdańsk, Żabi Kruk
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3012745, 58 3012745 , fax. 58 3203249
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 67
    Żabi Kruk 5
    80-822 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3012745, 58 3012745 , fax. 58 3203249
    REGON: 36799403900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp67.edu.gdansk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku wraz z remontem oraz wbudowaniem dźwigu osobowego w budynku szkoły przy ul. Dolna Brama 8 w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku wraz z remontem oraz wbudowaniem dźwigu osobowego w budynku szkoły przy ul. Dolna Brama 8 w Gdańsku, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 67 w Gdańsku. Adres inwestycji: Gdańsk, rejon ul. Dolna Brama w Gdańsku, Dz. 255, Obręb 099, j.e. 226101_1 Stan istniejący: a) Przebudowa budynku wraz z remontem Opracowywany budynek zlokalizowany jest w dzielnicy Śródmieście w Gdańsku, przy ul. Dolna Brama 8, na działce numer 225, obręb 0099. Od strony południowej działka graniczy z ulicą Plac Wałowy usytuowaną na działce 223, która zapewnia bezpośredni dojazd do opisywanego obiektu poprzez istniejący układ ciągów pieszo - jezdnych. Bezpośredni dojazd do obiektu zapewniony jest także od ulicy Mostowej oraz od ulicy Grodza Kamienna. Budynek wolnostojący objęty opracowaniem posiada cztery kondygnacje nadziemne, nie jest podpiwniczony. Dach budynku jest zróżnicowany: dwuspadowy w części południowej oraz płaski. Budynek posiada jedno wejście od strony zachodniej, które prowadzi do komunikacji pionowej, otwartej klatki schodowej w północno-środkowej części. Budynek jest użytkowany – pełni funkcję biurowo-oświatową, prowadzone są w nim spotkania i wykłady (działalność edukacyjno-społeczno-kulturalna) oraz obsługa biurowa. Nie ma zajęć szkolnych. Obiekt wzniesiony na planie prostokąta, jego północna ściana graniczy z budynkiem „kamienicowym”. Jest to budynek przedwojenny o konstrukcji murowanej ceglanej, wykonanym w stylu klasycyzującym gotyckim. Narożniki budynku posiadają charakterystyczne wieżyczki nadające mu średniowieczny charakter. Na parterze znajdują się pomieszczenia biurowe oraz węzeł sanitarny – toaleta przeznaczona dla kobiet i mężczyzn oraz toaleta dla pracowników. Na kondygnacji drugiej i trzeciej znajdują się 4 pomieszczenia z funkcją biurową, a na ostatniej, czwartej kondygnacji 2 pomieszczenia z funkcją biurową oraz pomieszczenie z funkcją wykładową o powierzchni 84,12m2. Obiekt ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków oraz zlokalizowany na obszarze układu urbanistycznego w obrębie fortyfikacji nowożytnych wpisanych do rejestru zabytków. b) Wbudowanie dźwigu osobowego Zaprojektowano szyb windowy wraz z windą elektryczną przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. Budynek objęty opracowaniem nie jest podpiwniczony, z związku z tym podszybie zostanie wykonane na gruncie. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja Projektowa, stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia- stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ oraz wytyczne wykonawcze dot. specyfikacji prac podstawowych, wymaganego zakresu, standardu i jakości prac stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ / OPZ. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia szczegółowo określa załączony do SIWZ wzór umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł . 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299) 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w 84 1240 6292 1111 0011 0315 6904 z oznaczeniem: „Wadium - Sygn. akt: ZP-1/PN/ 2020". 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Przebudowę budynku wraz z remontem oraz wbudowaniem dźwigu osobowego w budynku szkoły przy ul. Dolna Brama 8 w Gdańsku, ZP-18/PN/2020. 7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą - także przez ten okres.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu wskazane w punkcie VII.2.1) lit. d) SIWZ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór informacji o przynależności do grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach