Przetargi.pl
Przebudowa budynku wielofunkcyjnego w Bukowcu.

Gmina Kolbuszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2271333 , fax. 017 2272939
  • Data zamieszczenia: 2011-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbuszowa
    ul. Obrońców Pokoju 21 21
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 017 2271333, fax. 017 2272939
    REGON: 69058166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku wielofunkcyjnego w Bukowcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące dostosowanie wejść i wnętrza części świetlicowej budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych - wykonanie węzła sanitarnego dla osób niepełnosprawnych, dokończenie robót wykończeniowych w części świetlicowej, uzupełnienie wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznych, wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej z montażem kuchenki gazowej i ogrzewaczy pomieszczeń, wykonanie zabezpieczenia ogniochronnego stropów drewnianych przez impregnację ogniochronną drewna oraz obudowę płytami gipsowymi, wykonanie izolacji wodoszczelnych i termicznych ścian fundamentowych budynku oraz drenażu opaskowego, wykonanie termomodernizacji elewacji zewnętrznych i stropów strychowych w całym budynku, malowanie dachu krytego blachą trapezową, wykonanie płytek odbojowych oraz nawierzchni placów z kostki brukowej na podbudowie z kruszyw łamanych, budowę osadnika ścieków sanitarnych o objętości ok. 9,80 m3 wraz z przyłączem sanitarnym o śr. 160 mm. Budynek wielofunkcyjny w Bukowcu to obiekt złożony z tzw. części świetlicowej i części OSP, niepodpiwniczony, murowany, z fundamentami żelbetowymi monolitycznymi, stropami żelbetowymi w części OSP i drewnianymi w części świetlicowej, dachem 2-spadowym krytym blachą. W części OSP poddasze jest użytkowe, dostępne z parteru za pośrednictwem schodów żelbetowych. W części świetlicowej poddasze jest nieużytkowe. Stropy i ściany budynku oraz część stolarki drzwiowej charakteryzuje się niską termoizolacyjnością. Ściany fundamentowe wymagają odgrzybienia, wykonania izolacji przeciwwilgociowej wgłębnej metodą iniekcji grawitacyjnej - przez nawiercenie otworów oraz powierzchniowej. Budynek posiada następujące parametry techniczne: -powierzchnia zabudowy-288,40 m2, -kubatura-1330,30 m3, -powierzchnia użytkowa netto-322,28 m2, -wysokość kalenicy - nad poziom terenu -7,20-7,50 m. Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany i przedmiar robót, będące załącznikami do niniejszej specyfikacji. UWAGA: Nazwy własne materiałów i nazw producentów użyte w SIWZ i w załącznikach należy rozumieć jako definicje standardów oraz określenie minimalnych oczekiwań jakościo-wych i technologicznych Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, a nie jako ostateczne rozwiązania. Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm) zastosowanie materiałów równoważnych o cechach nie gorszych niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej i SIWZ. Oznacza to, że Wykonawca może użyć do realizacji zamówienia materiałów i urządzeń innych producentów, ale o cechach równoważnych lub nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w SIWZ. Ewentualne koszty wynikające z tytułu przyjęcia rozwiązań zamiennych w stosunku do SIWZ ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 PLN słownie: pięć tysięcy złotych Forma wadium. 1)Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275, 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji Zamawiającego, gwaranta - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żą-danie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żą-danie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g)gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami ko-niecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna prze-widywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pi-semnego żądania wypłaty wadium, h)wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą, j)w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie gwarancji, winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 3)postanowienia niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Spółdzielczy w Kolbu-szowej, Nr konta: 20 9180 0008 2001 0001 7792 0001. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2)Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oryginału oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 28, a kopię dołączyć do oferty. Termin wniesienia wadium. a)wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, b)w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, c)Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, d)Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warun-kiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. e)Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie z pośród możliwych wymienionych w SIWZ. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, któ-rym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecz-nego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Utrata wadium. A) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. B)Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedz na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach