Przetargi.pl
Przebudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Chełmsku Śląskim

Gmina Lubawka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7411588 w. 22 , fax. 0-75 7411262
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
    Pl. Wolności 1 1
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7411588 w. 22, fax. 0-75 7411262
    REGON: 23082133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Chełmsku Śląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa obiektu zabytkowego położonego na działce nr 159/13 w Chełmsku Śląskim, Rynek nr 14, wykorzystywanego na cele Wiejskiego Domu Kultury. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - wymianę konstrukcji i poszycia dachu wraz z pracami uzupełniającymi, - docieplenie budynku, - remont elewacji, - częściową wymianę stolarki, - modernizację instalacji wodno - kanalizacyjnej, c.o. i wentylacji, - remont wewnątrz obiektu. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót opracowanych przez: - Zakład Usług Techniczno - Budowlanych MAK - TECH s.c. A.Makaś W.Wilk z siedzibą w Kamiennej Górze przy ul. J.Słowackiego 9, oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Zamawiający posiada następujące pozwolenia: - pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy zabytku - decyzja nr 123/08 z 26.02.2008 r., - pozwolenie na budowę - decyzja nr 21/08 z dnia 10.03.2008 5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach tj.: - etap I do wykonania w terminie do 15 grudnia 2009 r., - etap II do wykonania w terminie do 15 października 2010 r. 5.1. Etap I obejmuje następujący zakres prac: - całość robót budowlanych w kotłowni z zapleczem: ścianki, stolarka, tynki, płytki, malowanie, - instalację elektryczną tylko w kotłowni z zapleczem z podłączeniem do najbliższych puszek, - instalację centralnego ogrzewania wraz z kotłownią dla całego budynku z uruchomieniem - 100%, - instalację sanitarną wod.-kan. wraz z białym osprzętem i wentylacją na parterze - 100% z wyłączeniem wc dla niepełnosprawnych, na parterze, - instalację sanitarną wod.-kan. z podejściami, z pozostawieniem starego białego osprzętu (muszle, umywalki, baterie, podgrzewacze wody itp.) - na I piętrze. 5.2. Etap II obejmuje wszystkie pozostałe roboty objęte przedmiarem robót i dokumentacją budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł najpóźniej do dnia 28 października 2009 r. do godz. 10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - udokumentują wykonanie co najmniej dwóch podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat (zamówienie podobne: to wykonany remont kubaturowego obiektu zabytkowego o wartości co najmniej 200 000 zł netto tj. bez podatku VAT), - udzielą gwarancji 3 lat na wykonane roboty, - dysponowanie osobą do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności budowlano-konstrukcyjnej i posiadaną co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach, - są ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 zł. - spełnią wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, - aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, - aktualnego odpisu z rejestru działalności gospodarczej, - wykazu zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat podobnych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie (min. dwie wykonane prace przy zabytkach kubaturowych o wartości min. 200 000 zł netto każda), - uprawnień budowlano-konstrukcyjnych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz udokumentowaniem posiadanej co najmniej 2-letniej praktyki na budowie przy zabytkach dla osoby przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi, - polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach