Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 739 52 54, 95 739 54 00, , fax. 957 395 454
- Data zamieszczenia: 2019-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
ul. Sikorskiego 42
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 739 52 54, 95 739 54 00, , fax. 957 395 454
REGON: 17756005390000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku w zakresie instalacji kanalizacji deszczowej w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku w zakresie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. przy ul. Sikorskiego 42, działki nr 1609, 1619.4. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) Przedmiar robót; 2) Projekt budowlany; 3) Projekt wykonawczy; 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR); 5) Specyfikacja materiałowa; 6) Wzór umowy; Na zrealizowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332300-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 3 000,00 PLN (trzy tysiące złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ, 5) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, składane na podstawie art. 25a ust. 1ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ, 6) kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną