Przetargi.pl
Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lusinie

Gmina Mogilany ogłasza przetarg

  • Adres: 32031 Mogilany, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 10 13 wew. 245 , fax. 122 701 677
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilany
    Rynek 2
    32031 Mogilany, woj. małopolskie
    tel. 12 270 10 13 wew. 245, fax. 122 701 677
    REGON: 35155565400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lusinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lusinie. Adres inwestycji: Szkoła Podstawowa w Lusinie im. Św. Jadwigi Królowej , ul. Zdrojowa 68, 30-698 Lusina (Działka nr 387, obr. Lusina, gm. Mogilany). 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, projektem wykonawczym i przedmiarem robót. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona dokumentacja techniczna wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót – Załącznik nr 7 oraz przedmiar robót -Załącznik nr 8 4. Wykonawca zapewnia dostawę wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. 5.Prace prowadzone w trakcie roku szkolnego w użytkowanym budynku wymagają zabezpieczenia ruchu pieszego przez zastosowanie np. obudowanych przejść ochronnych na czas robót budowlanych. Stanowiska robót należy odgrodzić, tak aby uniemożliwić dostęp do stanowiska robót osobom korzystającym z pomieszczeń nie objętych przebudową przez cały czas prowadzenia robót do ich zakończenia. Wykonawca pokrywa koszty związane z niniejszym zabezpieczeniem. 6.Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się z obiektem, w którym mają być prowadzone prace budowlane. 7. Prawidłowość robót będzie nadzorowana przez Inspektora nadzoru działającego z ramienia Zamawiającego. 8.Wynagrodzenie za wykonane roboty to wynagrodzenie kosztorysowe. 9.W roku 2017 Wykonawca powinien wykonać zakres robót do kwoty nie większej niż 30 00,00 zł (brutto).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy), 2.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ - wzór), 3.. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót. Cena zawarta w kosztorysie musi być zgodna z ceną ofertową. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach