Przetargi.pl
Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 146 przy ul. Domaniewskiej 33 – II etap robót w zakresie zachodniej części budynku szkoły w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 146 przy ul. Domaniewskiej 33 wraz z zagospodarowaniem terenu”

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225651560, , fax. 225651560
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
    Rakowiecka 25/27
    02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225651560, , fax. 225651560
    REGON: 015259663
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 146 przy ul. Domaniewskiej 33 – II etap robót w zakresie zachodniej części budynku szkoły w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 146 przy ul. Domaniewskiej 33 wraz z zagospodarowaniem terenu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 146 przy ul. Domaniewskiej 33 w Warszawie – II etap robót w zakresie zachodniej części budynku szkoły w ramach zadania inwestycyjnego pn. ”Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 146 przy ul. Domaniewskiej 33 wraz z zagospodarowaniem terenu” mieszczącej się na działce nr 5 z obrębu 1-04-02 w/g projektu budowlanego wykonanego przez Demiurg Sp. z .o. z 23 listopada 2017 r. zatwierdzonego Decyzją nr 46/B/2017r. z dn. 08.02.2017 r., którą udzielono pozwolenia na budowę wraz z projektami wykonawczymi. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu. Przedmiot zamówienia określają: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz STW i OR zamieszczone w materiałach przetargowych. Przetargiem objęte są roboty budowlane w branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej wewnątrz części budynku szkoły i łącznika na wszystkich kondygnacjach obejmujące główna klatkę schodową z wydzieleniem p-poż. wraz ze wszystkimi pomieszczeniami na zachód od niej oraz wykonanie WLZ zgodnie z wymogami załączonej dokumentacji. Wykonanie określonego zakresu robót musi uwzględniać wymagania wynikające z technologii wykonania robót oraz z późniejszej eksploatacji urządzeń przed wykonaniem kolejnego etapu inwestycji oraz obowiązujących przepisów. Na zamówienie składają się następujące roboty: 1.ROBOTY BUDOWLANE 1.1 Roboty rozbiórkowe -usunięcie tynków i warstw wykończeniowych ścian, sufitów i posadzek -wyburzenie istniejących ścian wskazanych na rysunkach -wykucie otworów wskazanych na rysunkach, uwzględnienie wszystkich przejść przez stropy zawarte w części konstrukcyjnej -demontaż instalacji wewnętrznych w budynku 1.2 Prace w zakresie budowy i przebudowy: -wykonanie nowych warstw wykończeniowych ścian, podłóg, schodów, posadzek i sufitów -wykonanie nowych barier wewnętrznych -wykonanie ścian projektowanych -zamurowanie otworów wskazanych na części rysunkowej -zamurowanie wszystkich okien wewnętrznych miedzy klasami a korytarzami -wykonanie przejść przez stropy, wykonanie i montaż wymianów, słupów, podkonstrukcji stalowych stropów, konstrukcji wsporczych pod centrale, wykonanie szachtów instalacyjnych, stóp fundamentowych, nadproży, obniżenie posadzki w pomieszczeniach kuchni itd. elementów dotyczących tej części budynku i zawartych w części konstrukcyjnej dokumentacji -wykonanie wszelkich elementów konstrukcyjnych -wykonanie sufitów podwieszonych -montaż nowej stolarki wewnętrznej -wykonanie wszystkich elementów zabezpieczeń pożarowych zawartych w dokumentacji wraz ze stolarką p-poż. i wykonanie wydzieleń pożarowych itd. -wykonanie aranżacji wnętrz, okładzin naściennych -wykonanie robót związanych z montażem dźwigu dla osób niepełnosprawnych, platformy naściennej oraz dźwigu towarowego w kuchni -wykonanie robót w pomieszczeniach kuchni, zgodnie z zakresem wszystkich branż wraz z wyposażeniem zgodnie z projektem technologii kuchni. W pomieszczeniu 0.05 wykonanie lady wraz z roletą 2. INSTALACYJNE SANITARNE -instalacja ciepła technologicznego według opracowania branży sanitarnej -instalacja wodociągowa, przebudowywana według branży sanitarnej -wyposażenie w biały montaż i akcesoria łazienkowe (szczotka podajnik papieru dozownik na mydło, kosz) i sanitarne. -dostarczenie i montaż umywalek i zlewów zawartych w dokumentacji -instalacja wentylacji mechanicznej według opracowania branży sanitarnej -dostarczenie i montaż central wentylacyjnych C1 i C3. Wykonanie dla nich osłon na dachu budynku. - dostarczenie i montaż wentylatora dachowego W3 -instalacja kanalizacji sanitarnej, przebudowa według branży sanitarnej -instalacja gazowa, przebudowa według branży sanitarnej -instalacja klimatyzacyjna K2 wraz z instalacją. Dotyczy sekretariatu i gabinetu dyrektora (oraz jednostki wewnętrzne) zgodnie z dokumentacją według branży sanitarnej -wykonanie wszystkich elementów zabezpieczeń pożarowych zawartych w dokumentacji instalacja hydrantowa, wyposażenie w gaśnice, przejścia p-poż itd. -montaż posiadanego przez szkołę dygestorium z palnikiem spirytusowym w sali 2.05 (sala dydaktyczna nr 308) wraz z wykonaniem niezbędnych robót. Podejście wodne, kanalizacyjne, zasilanie elektryczne oraz wykonanie wentylacji mechanicznej. 3. INSTALACJE ELEKTRYCZNE -instalacja elektryczna, przebudowywana według branży elektrycznej -instalacja teletechniczna przebudowywana według branży teletechnicznej -przebudowa układu zasilania -rozdzielnice -podłączenie central C1, C-2, C-3 umożliwiające ich pracę do czasu wykonania robót w pozostałej części budynku. -okablowanie strukturalne -instalacje teletechniczne -instalacje multimedialne -wykonanie wszystkich elementów zabezpieczeń pożarowych zawartych w dokumentacji - wykonanie WLZ -badania i pomiary 4. Z PRZETARGU WYŁĄCZONO niżej wymienione zakresy robót i dostaw: -zagospodarowanie terenu -zakres robót dotyczący części sportowej szkoły oraz części na wschód od głównej klatki schodowej - roboty elewacyjne, izolacja dachu wraz z wymianą okien parapetów i wymianą stolarki zewnętrznej w budynku szkoły - schody pochylnie, winda, opaska, roboty na zewnątrz budynku -wyposażenie stałe obiektu (meble) poza zakresem wymienionym w pkt. 5 -instalacja c o, przebudowywana w 2015r. w budynku szkoły oraz w bieżącym roku w części sportowej. 5. WYPOSAŻENIE -wyposażenie kuchni zgodnie z projektem technologii kuchni -wyposażenie szatni pomieszczenie -1.16 II. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone przy funkcjonującym czynnym obiekcie w którym przez cały rok będą prowadzone zajęcia( z wyjątkiem wakacji , ferii zimowych czy dni świątecznych lub wolnych dla szkół). Należy przewidzieć ograniczoną dostępność do przebudowywanych pomieszczeń oraz konieczność zabezpieczania pozostałej części szkoły przed zapyleniem. Przy odbiorze robót Zamawiający będzie wymagał dokładnego oczyszczenia pomieszczeń w których prowadzone były prace oraz usunięcia wszelkiego rodzaju uszkodzeń. Po stronie Wykonawcy spoczywa obowiązek opracowania projektu organizacji robót w uzgodnieniu z Użytkownikiem i uzyskanie akceptacji Zamawiającego. Teren budowy musi być trwale oddzielony od miejsc w których przebywają uczniowie i prowadzone są zajęcia dydaktyczne. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRAC 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy (Dz.U. 2018 poz.108 ze zm.) dalej k. p., osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegające na wykonywaniu pomocniczych robót budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 80000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018, poz. 798) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach