Przetargi.pl
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Starych Polaszkach

Ochotnicza Straż Pożarna Stare Polaszki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-433 Stare Polaszki, Stare Polaszki 52A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 687 60 23, 691 507 990 , fax. (058) 687 60 42
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna Stare Polaszki
    Stare Polaszki 52A 52A
    83-433 Stare Polaszki, woj. pomorskie
    tel. (058) 687 60 23, 691 507 990, fax. (058) 687 60 42
    REGON: 19252638000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Starych Polaszkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku świetlicy wiejskiej w Starych Polaszkach. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: roboty murarskie związane z wyburzeniem i postawieniem nowych ścianek działowych, wymiana stolarki budowlanej, przebudowa posadzek i podłóg, wymiana pokrycia dachowego wraz z utylizacją starego pokrycia, roboty tynkarskie i okładzina ścian płytkami, instalacje wod. - kan., instalacje c.o. wraz z kotłownią, instalacje elektryczne, roboty malarskie, docieplenie budynku, elewacja. Szczegółowa wielkość i zakres zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej przygotowanej przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy; 6) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz istotnych postanowieniach umowy. 1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj.: budowa lub przebudowa i(lub) remont obiektu użyteczności publicznej) - w tym przynajmniej 1 zamówienia, którego wartość brutto robót wynosiła minimum 500 tys. zł; 2) wykonawca będzie dysponował osobami, które będą spełniały co najmniej niżej wymienione wymagania: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 3) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł;. 4) wykonawca jest w posiadaniu środków finansowych (minimum 200 tys. zł) lub posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 200 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunki określone w pkt 1 ppkt 1-2 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj.: budowa lub przebudowa i(lub) remont obiektu użyteczności publicznej) - w tym przynajmniej 1 zamówienia, którego wartość brutto robót wynosiła minimum 500 tys. zł. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Warunki określone w pkt 2 ppkt 1-2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych (minimum 200 tys zł) lub zdolność kredytową na kwotę minimum 200 tys. zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Warunki określone w pkt 3 ppkt 1-2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. 4. Inne dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) kosztorys ofertowy, na podstawie którego ustalono cenę ryczałtową przedstawioną w ofercie. Warunki określone w pkt 4 ppkt 1-3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starakiszewa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach