Przetargi.pl
Przebudowa budynku świetlicy w Sławnie na potrzeby publicznego przedszkola

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-625 Wolanów, ul. Radomska 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6186015
  • Data zamieszczenia: 2013-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Radomska 20 20
    26-625 Wolanów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6186015
    REGON: 00054880900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku świetlicy w Sławnie na potrzeby publicznego przedszkola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie Przebudowa budynku świetlicy w Sławnie na potrzeby publicznego przedszkola 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia) obejmuje w szczególności: 1) wykonanie robót rozbiórkowych części budynku przylegającego do budynku głównego od strony północnej, budynku gospodarczego, magazynowego, 2) adaptację i przebudowę istniejącego budynku 3) rozbudowa istniejącego budynku murowanego, 4) budowę przyłączy wod - kan, 5) budowę przyłącza energetycznego 6) budowa instalacji c.o z kotłownią na gaz propan- butan, 7) wyposażenie nowego obiektu przedszkola, 8) wykonanie instalacji alarmowej i monitoringu. Adaptacja i przebudowa istniejącego budynku - opis ; Budynek przeznaczony na przedszkole poprzez przebudowę i rozbudowę jest parterowy, niepodpiwniczony, ze stromym dachem nieużytkowym. Zestawiony jest z dwóch skrzydeł: a) Budynku o konstrukcji murowanej, w dobrym stanie technicznym, wyposażonego w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną, telefoniczną - mieszczącego świetlicę i przeznaczonego na przedszkole poprzez przebudowę i rozbudowę. b) Budynku o konstrukcji drewnianej, w bardzo złym stanie technicznym, bez instalacji przeznaczonego do rozbiórki. Dane techniczne budynku po przebudowie i rozbudowie. Powierzchnia zabudowy : Budynku istniejącego (po przebudowie) - 197 m2 Projektowanej rozbudowy - 155 m2 Łącznie - 352 m2 Powierzchnia użytkowa : Budynku istniejącego (po przebudowie) - 118.77 m2 Projektowanej rozbudowy - 114.01 m2 Łącznie - 232.78 m2 Kubatura : Budynku istniejącego (po przebudowie) - 750 m3 Projektowanej rozbudowy - 680 m3 Łącznie - 1430 m2 3. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacja projektową i specyfikacja techniczną konieczne do wykonania przedmiotowego zamówienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej Dz. U. 38 poz. 455); 2) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 3) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego, oraz wszelkie inne prace, nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata. 2.5. Wykonanie wszelkich niezbędnych czynności umożliwiających Zamawiającemu odbiór wykonanych robót (np. przygotowanie niezbędnej dokumentacji odbiorowej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach