Przetargi.pl
Przebudowa budynku socjalno-biurowego na Szkółce Leśnej Marianka w ramach zadania "Rozwój zaplecza szkółkarskiego Szkółki Leśnej Marianka w Nadleśnictwie Lubsko"

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko ogłasza przetarg

  • Adres: 68-300 Lubsko, Emili Plater
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3720400 w. 34, , fax. 683 720 477
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko
    Emili Plater 15
    68-300 Lubsko, woj. lubuskie
    tel. 068 3720400 w. 34, , fax. 683 720 477
    REGON: 97004016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubsko.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku socjalno-biurowego na Szkółce Leśnej Marianka w ramach zadania "Rozwój zaplecza szkółkarskiego Szkółki Leśnej Marianka w Nadleśnictwie Lubsko"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia W zakresie zadania nadleśnictwo planuje przebudowę budynku socjalno-biurowego na potrzeby szkółki leśnej o podstawowej funkcji socjalno-biurowej z pomieszczeniami technicznymi (wyłuszczarnia, magazyn, chłodnia) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie instalacji i nawierzchni na terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Lubsko, działka numer 1175/1, obręb 0010, Jeziory Wysokie, gmina Brody, powiat żarski, województwo lubuskie. W ramach inwestycji przewidziano całkowitą przebudowę drewnianej nadbudowy budynku szkółki (rozbiórka i budowa nowej) oraz podwyższenie i utwardzenie terenu przyległego. Budynek Socjalno-Biurowy - przebudowa, budynek socjalny to budynek parterowy, częściowo podpiwniczony z dachem dwuspadowym, krytym blachą. Projektowana elewacja, to odsłonięta konstrukcja z drewna i stali pokryta od środka płytami warstwowymi. Prawe skrzydło (biurowe) na istniejącej podmurówce ceglanej o konstrukcji tradycyjnej murowane, obsypane gruntem do poziomu - 0,2 m od posadzki parteru, lewe skrzydło posadowione na istniejących pomieszczeniach chłodni. Dojścia do budynku: do części biurowo-socjalnej z terenu po schodach lub rampie gruntowej od frontu, do części magazynowej-chłodni z terenu po rapie lub schodach betonowych do poziomu -1,5 m od poziomu terenu. Całość formą i kształtem będzie nawiązywała do charakteru obiektów na terenie szkółki. Budynek składa się z dwóch zasadniczych części: parter z pomieszczeniami socjalno-biurowymi z dostępem od frontu, przyziemie z dostępem z boku i z tyłu budynku o przeznaczeniu produkcyjno-magazynowym (w tym pomieszczenie chłodni). Budynek posiada dogodne połączenie z drogą wewnętrzną Szkółki. W ramach inwestycji przewidziano jej utwardzenie kostką betonową i kamienną. Przedmiotowa przebudowa budynku ma na celu zaspokojenie potrzeb socjalnych pracowników szkółki oraz niezbędną powierzchnię biurową. Budowa nowego obiektu ma na celu zaspokojenie potrzeb na przechowywanie sprzętu. Szkółka pracuje w systemie jednozmianowym; przewiduje się możliwość pracy na jednej zmianie 6 kobiet i 6 mężczyzn lub 12 kobiet. BUDYNEK SOCJALNO-BIUROWY ZESTAWIENIE POMIESZCZEŃ Zestawienie stref i pomieszczeń parteru Nazwa części: Numer pom.: Nazwa pomieszczenia Powierzchnia Użytkowa Cz. socjalna 47,3 1/01 Korytarz 9,2 1/02 Szatnia 7,5 1/03 Szatnia 4,8 1/04 Umywalnia 6,7 1/05 WC 1,4 1/06 Szatnia 4,8 1/07 Szatnia 4,8 1/08 WC 1,4 1/09 Umywalnia 6,7 Cz. biurowa i pomocnicza 57,0 1/10 Magazyn 9,9 1/11 Magazyn 3,1 1/12 WC - dostosowane dla niepełnosprawnych 5,1 1/13 Jadalnia/sala szkoleń 16,7 1/14 Kancelaria 11,1 1/15 Wiatrołap 11,1 SUMA 104,3 m2 Zestawienie stref i pomieszczeń piwnic – chłodnia Nazwa części Nr pom.: Nazwa pomieszczenia Powierzchnia Użytkowa Cz. produkcyjna i magazynowa 0/1 Przedsionek 3,8 0/2 Komora stratyfikacji 9,9 0/3 Komora chłodnicza 21,3 0/4 Przedsionek 3,3 0/5 Wnęka nawiewu 3,4 0/6 Wnęka agregatu 4,7 0/7 Wnęka nawiewu 2,9 Razem przyziemnie 48,3 m2 Budynek zostanie dostosowany w pełni dla osób niepełnosprawnych. Przedmiotem zamówienia jest również wyposażenie pomieszczeń budynku socjalno-biurowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A. Lubsko nr rachunku: 63 1020 5460 0000 5002 0042 2105 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu: Przebudowa budynku socjalno-biurowego na Szkółce Leśnej Marianka w ramach zadania „Rozwój zaplecza szkółkarskiego Szkółki Leśnej Marianka w Nadleśnictwie Lubsko”. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 28 - kasa). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oprócz oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy (wypełniony i podpisany) z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 2) kosztorys ofertowy składający się z: a) kosztorysu sporządzonego metodą kalkulacji uproszczonej, w której każda pozycja kosztorysu obejmuje: • liczbę porządkową, • podstawę wyceny pozycji, • opis pozycji, • jednostkę obmiaru • ilość, • cena jednostkowa, • wartość, b) wraz z następującymi zestawieniami stanowiącymi integralną cześć kosztorysu ofertowego: • zestawienie materiałów obejmujące: nazwę materiału, jednostkę miary, ilość materiału, cenę jednostkową materiału, wartość materiału, • zestawienie sprzętu obejmujące: nazwę sprzętu, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkową, wartość pracy sprzętu, • zestawienie robocizny obejmujące: nazwę, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkową, wartość robocizny, • zestawienie wartości procentowych nośników cen (narzutów):  Kp - koszty pośrednie – od R, S ),  Z - zysk – od (R+Kp(R ), S+Kp(S)],  V - VAT – od Ʃ[(R+Kp(R)+Z(R), M, S+Kp(S)+Z(S)] 3) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 9. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) złożenia wraz z ofertą oświadczenia podmiotu trzeciego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) i braku podstaw do wykluczenia; 2) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 7 ust. 3 SIWZ. Dokumenty wymienione w ust. pkt 7 ust. 3 SIWZ, Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną